نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مجید صدری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه جلسه خیلی خوبی با وزیر ورزش و جوانان داشتیم و آخرین وضعیت باشگاه را گزارش دادیم.

سید مجید صدری رئیس هیئت مدیره و سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس، پس از جلسه با سجادی، وزیر ورزش و جوانان، گفت: جلسه خیلی خوبی را با وزیر ورزش داشتیم و از رهنمودهای وی استفاده کردیم.

وی در مورد خصوصی‌سازی باشگاه‌ها افزود: با تاکید جناب وزیر، به جد دنبال این موضوع هستیم که بتوانیم بحث خصوصی را زودتر به نتیجه برسانیم و فکر می‌کنم در آینده نزدیک اتفاقات خیلی خوبی بیفتد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد کارگزار جدید باشگاه تصریح کرد: این موضوع را نیز به وزیر محترم ورزش توضیح دادیم و مورد تائید ایشان نیز واقع شد. انشاالله عقد قرارداد با کارگزار جدید در هفته جاری انجام خواهد شد. ضمن اینکه با رقم‌های خوبی به توافق رسیدیم که این رقم‌ها می‌تواند به نحو احسن مشکلات باشگاه را حل کند.

صدری در خصوص کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس نیز عنوان کرد: کادر فنی ما بهترین کادر فنی حال حاضر در کشور است. ما پنج دوره قهرمان متوالی لیگ برتر بوده‌ایم. توقعی که هواداران از ما دارند قطعا یک توقع بجا اما بالایی است که ما سعی می‌کنیم این توقع را عملی کنیم. ما در ۱۰ سال گذشته بهتر از یحیی گل‌محمدی نداشته و نخواهیم داشت.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پایان گفت: سجادی چون از جنس ورزش است، از ما حمایت می‌کند و ما هم تمام مسائل باشگاه و تیم را برای هواداران تشریح می‌کنیم تا در جریان کار قرار بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • arash061 IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    چرا برای اینکه از یکی حمایت کنید دیگران رو خراب می‌کنید، من تاجی هم میدونم بهترین ده سال که هیچ حتی بیست سال گذشته پیروزی برانکو بود
    • رضایاک IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      توی چرخ سوارچی باید بدونی اولا اسم بزرگ پرسپولیس را امثال شما از کشور کلا دوست دارن حذف کنن. پرسپولیس یعنی قدمت کهن و تمدن. چون خودتونم میدونید در حدی نیستید که بزرگی اسم پرسپولیس را بیارید مدام از یک اسم چند ساله ی جعلی استفاده میکنید.دوست عزیز چرخ سوارچی من، برانکو اساس و اصولی را در این تیم گذاشت منتهی تنها کسی که به درستی صیقلش داد یحیی بود.شما ببین استراماچونی یک سیستم خوب توی تیمتون آورد و مجیدی به بدترین نحو نابودش کرد. تو که از فوتبال چیزی نمیدونی لطفا کامنت نده.ممنون
    • جام های اسنپی لُنگ IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      لنگی ها بابا مسعود شون رفته به هول و ولا افتادن..!!.یه سوال چرا در این ۱۰ سال گذشته که بابا میعود و مازیار ناظمی و فتاح خادم و... انواع واقسام جام های جعلی و اسنپی رو رو به لنگ تقدیم کردن یه بار به مشکلات استقلال رسیدگی نشد؟؟!! یه بار جلسه نگداشتن؟؟ خجالت بکشید..
  • محمد IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    بهترین تاریخ شما سلطانی فر بود و تمام بقیش سوسول بازیه
    • رضایاک IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      اولا خوشحالم که میبینم انقدر حمایت های تیم از یحیی برای شما خوندنی و جالبه و مدام توی خبرهای مربوط به پرسپولیس هستید. ولی در جواب شما بگم دوست گرامی این خیلی مسخرس که توانایی و موفقیت یک تیم را مربوط به وزیر میدونید.نایب قهرمانی توی آسیا هم دست وزیر بود؟ خب لابد میخوای بگی بازیکن خوب خریدیم، مگه شما بازیکن بد خریدید؟؟ تیم آبی که چند ساله گرونترین تیم کشوره!! شما اگه حمایت های وزیر را نداشتید الان به جایگاه اصلیتون (لیگ سه ) رسیده بودید...
    • مهرشاد IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      و بهترین تاریخ کیسه !! بابا محمود و بابا حمید
  • SINA_RED IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    به امید خدا هر دو رفتنی هستید...آمین
  • رضاپرسپولیسی دوآتشه IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    خواهشن یه چیزبگین بگونجه این همه پنجره بسته اینهمه بدبختی مجوزبرای استقلال میادخارجی بگیره به مانمیدن پس وزیرکوش بستاپرونده گردن کلف توایران وآسیااستقلال داره پنجره پرسپولیس بسته میشه گریه میکردیدآب معدنی ناریم پس بازیکنای گرون قیمت ازکجااومده نویدکیاخوب گفت میگفت یاروگریه میکنه کرایه ماشین نداریم آب معدنی نداریم چرادروغ حالادم خروس باورکنیم یاغسم حضرت عباس غماربازه نگه به اونجام که بهش غماربازنمیگن اگه شماقهرمان میشودیدبازم میگفتیدبه کمک کسی دیگس حالاچراعرزه نداریدپس سالهای قبلم بااین تفاسیل وزیرپشت کی بوده اگه شرایط سالهای قبل شماروداشتیم انغدربهمون حال میدادن پرسپولیس الاقهرمان آسیاوحطاجام باشگاهای جهانم میگرفت ولی شمایه جام حذویم نداریدفقت سلتان یحیی عاشقشم لاعقل اصولی مربی گری کرده ازپاین به بالارفته وموفقم شده قهرمانی پشت قهرمانی اونم بی اعدعانه مثل بعضیهاازکمک مربی اومده مربی شده ولی حنوزغیرازنایب قهرمانی افتخاردیگه ای نداشته حطا جام حذوی بعدادعای خودای هم میکنه فقت فقت یحیی توآسیاتکه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی