نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
۰ |
۴
خاکسپاری مارادونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک پزشک حقایقی در مورد دیگو مارادونا را فاش کرده و مدعی شده موقع دفن او قلب نداشته است!

یک سال پس از درگذشت دیگو مارادونا، نلسون کاسترو پزشک و خبرنگار سرشناس کتابی را تحت عنوان «سلامت دیگو، یک داستان واقعی» منتشر کرده که در مورد برخی جزئیات پزشکی وی توضیح داده است.

این پزشک به جزئیات محرمانه از مدارک پزشکی مارادونا دست پیدا کرده است و با شاهدانی صحبت کرده که تا این لحظه صحبتی نداشته‌اند. نلسون گفته است که شاید با این شرایط پزشکی هر فرد دیگری به جز مارادونا بود، خیلی زودتر از این‌ها جانش را از دست می‌داد و در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی افزود: «مارادونا به شکل ترسناکی به هر چیزی که برایش مخرب بود، اعتیاد داشت. مارادونا به همه چیز معتاد بود. بدن او از نظر مقاومت یک بدن ویژه بود و پزشک مخصوص قلبش این را تایید کرده است چرا که افراد دیگر با شرایطی مشابه خیلی زودتر از این‌ها می‌مردند. مشکل این جاست که او هرگز به دنبال درمان موثر نبوده است.»

خوانا ویاله مجری برنامه از نلسون پرسید که «آیا صحت دارد که قلب مارادونا قبل از مرگش ربوده شده است؟» که نلسون در این باره گفت: «گروهی از هواداران افراطی تیم خیمناسیا قصد داشته‌اند که قلب مارادونا را بربایند.این اتفاق به سرانجام نرسید چرا که یک ماموریت بزرگ و عجیب بود. وقتی که پزشکان از چنین اتفاقی مطلع شدند، قلب مارادونا را از بدنش خارج کردند تا در موردش تحقیق کنند چرا که قلب مارادونا در تحقیقات در مورد دلیل مرگش خیلی مهم بود. باید تایید کنم که مارادونا بدون قلب مدفون شده است. وزن قلب مارادونا حدود نیم کیلوگرم بود، قلب بسیار بزرگی بود. معمولاً وزن قلب ۳۰۰ گرم است اما قلب مارادونا به عنوان یک فوتبالیست خیلی بزرگ بود. علتش هم جدا از ورزشکار بودنش به نارسایی قلبی وی برمی‌گردد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی