نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۵
ستاره تیم ملی آنجا چه‌ کار می‌کند؟/ دوربین مخفی است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آقای سعید عزت‌اللهی خداوکیلی داستان چیست؟ دوربین مخفی است؟ گرفته‌اید ما را؟ یعنی چه؟

همشهری نوشت: اگر این چند تا بازی ملی نبود و به همین بهانه سعید عزت‌اللهی را نمی‌دیدیم که هنوز چقدر استعداد دارد، فکر می‌کردیم فوتبال این بازیکن کلا تمام‌شده که در حوزه باشگاهی به چنین وضعیتی گرفتار شده است.

سعید در دانمارک برای وایله‌بلدکوب توپ می‌زند؛ تیمی که این هفته هم یک شکست ۴ گله دیگر را تجربه کرد تا با ۸ امتیاز از ۱۶ بازی با اقتدار در رده آخر جدول ۱۲ تیمی لیگ دانمارک باقی بماند.

همین الان قهرمان لیگ دانمارک در لیگ ایران شرکت کند معلوم نیست رتبه‌اش چند خواهد شد، بعد بازیکن فیکس تیم ملی ما رفته در آخرین تیم جدول آنها بازی می‌کند و هر هفته ۴ تا و ۶ تا می‌خورد.

آقا خداوکیلی داستان چیست؟ دوربین مخفی است؟ گرفته‌اید ما را؟ یعنی چه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اورست IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    چیییییی؟؟؟؟؟؟؟ خداوکیلی چطور روتون شده لیگ دانمارک رو با سیرک برتر مقایسه کنید؟ قهرمانش هر فصل یا چمپیونزلیگه یا یورو لیگه پ لیگ برترش که هیچ لیگ دسته دوش به هزارتا سیرک برتر می ارزه چون شما اون تیم و اون لیگو نمی شناسید دلیل نمیشه لیگ ضعیفی باشه همون لیگ الان ارزشش تو ترانسفر مارکت دو برابر سیرک برتر تخمین زده شده از همون لیگ تیمای سری آ میان خرید از سیرک برتر چی؟؟؟؟
  • علی US ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    مترسکوچیچ تقصیری نداره لیست رو میدن دستش و اون هم اعلام می کنه. تو این لیست هم همیشه پاچه خورها باید حضور داشته باشن کسایی مثل مهدی ترابی و حاج صفی
    • ایمان پرسپولیسی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      آقای محترم این آقا رو کیروش تون همش دعوت میکرد حتی اگه باشگاه هم نداشت یا اصلا بازی نمیکرد البته من خودم کیروش رو خیلی خیلی بیشتر از اسکوچیچ قبول دارم ولی اینجوری گفتن هم درست نیست
    • حسین IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      مهدی ترابی ستاره اس
  • کامران IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    وقتی در مورد بازیکنی اطلاعات ندارید لطفا در موردش تز ندید اینکار در بین ما ایرانی ها به فضولی شهرت داره. ادم به اصطلاح خبرنگار، سعید عزت الهی پسر فوتبالیست پر فروغ و پیشکسوت ملوان اقای نادر عزت الهی هستش یعنی خانواده ای فوتبال دوست و فوتبال شناس. سعید هرجا و در هر تیمی توپ بزنه باز هم مهره ای مستحکم در قلب دفاع تیم ملی و یک مدافع بازی ساز خوش فکر هستش و بس. برای چی حاشیه میسازی بابا از خدا بترسید و با افکار عمومی بازی نکنید و اونو به چالش نکشید حال چه بازیکن باشه و چه مردم. در ضمن مخاطبینی که از روی هوا نظر میدید هم اول برید یکم تحقیق و مطالعه کنید و دوتا چیز یاد بگیرید بعد بیایید در مورد ی ملی پوش نظر بدید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی