نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
حسن روشن
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: درودگر بر اساس کدام کارنامه مدیریتی و سابقه‌ای به خودش اجازه می‌دهد یک باشگاه بزرگ را تهدید کند؟

حسن روشن پیشکسوت استقلال و بازیکن اسبق تیم ملی ایران از نحوه مدیریت فدراسیون و ماجرای تبلیغات محیطی شاکی است. او در مصاحبه ای انتقادآمیز به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*فدراسیون فوتبال به معنای واقعی حرفه‌ای عمل نمی‌کند. در تمام دنیا باشگاه‌ها خودشان مسئولیت همه امور را برعهده دارند، اما در کشور ما به دلیل نبود نظارت کافی، فدراسیون فوتبال برای همه تعیین تکلیف می‌کند، در حالی که فدراسیون فوتبال باید به دنبال ارتقای سطح کیفی فوتبال ملی باشد و با کسب کرسی‌های بین‌المللی قدرت و دیپلماسی خود را افزایش دهد، اما متاسفانه هیچ خبری از این اتفاقات نیست.

*مگر امروز در فوتبال دنیا فدراسیون‌ها مسئولیت تبلیغات محیطی تیم‌های باشگاهی نظیر رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ را انجام می‌دهند که امروز فدراسیون فوتبال به دنبال اجرای تبلیغات محیطی توسط سازمان لیگ است؟ متاسفانه وقتی مدیران باشگاهی با هم اتحاد ندارند فدراسیون به این سبک زورگویی می‌کند و مدعی می‌شود سازمان لیگ باید این کار را انجام دهد در حالی که سازمان لیگ در این میان فقط باید سهم خود را دریافت کند و در هیچ کاری دخالت نکند.

*چگونه است که هزینه اجاره استادیوم، هزینه جاری مسابقات و دستمزد مربیان و بازیکنان را باید باشگاه بپردازد و در مقابل درآمد تبلیغات محیطی در اختیار سازمان لیگ باشد؟ اگر باشگاه‌ها با هم اتحاد داشتند و یک هفته مسابقات را تعطیل می‌کردند، آن وقت مشخص می‌شد فدراسیون می‌تواند اینگونه زورگویی کند یا خیر؟

 *درودگر رفیق ماست، اما او چه کاره است که باشگاه استقلال را تهدید کند؟ بر اساس کدام کارنامه مدیریتی و سابقه‌ای درودگر به خودش اجازه می‌دهد یک باشگاه بزرگ را تهدید کند. دوستان اگر قدری عقلانیت به خرج می‌دادند الان وضعیت فوتبال ما این نبود، مسئولان سازمان لیگ دقیقا چه لطفی در حق باشگاه‌های فوتبال کرده‌اند که حالا کار به تهدید آن‌ها رسیده است؟

 *عزیزی خادم روزهای اول با شعار تغییر در سطح مدیریت فوتبال وارد کار شد. روزهای اول همه چیز خوب پیشرفت، اما رفته رفته معضلات بیشتر از موفقیت‌ها شد، شاید او کارهای خوب نیز انجام داده باشد، اما در سیستم مدیریتی امروز فوتبال متاسفانه چالش‌ها خیلی زیاد شده است. دوستان در فدراسیون فوتبال به جای دخالت در امور باشگاه‌ها بهتر است به فکر پشتیبانی تیم‌های ملی باشند تا موانع موجود بر سر راه تیم‌های ملی برطرف شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    آقا وجدانن خیلی شگفت انگیزه مثلا برا هر مسابقه چیزی حدوده ۱۵۰ میلیون تومن (البته جدیدا نمیدونم چقد شده اما آخرین بار شنیدم ۱۵۰ میلیون بود) بابت اجاره ورزشگاه آزادی برا هر بازی پرداخت میکنن تیم های پرسپولیس و استقلال خوب این وسط سازمان لیگ یا فدراسیون چه ادعایی دارن نسبت به تبلیغات محیطی؟؟ اجاره ی ورزشگاه رو یکی دیگه میده بعد آقایون برا خودشون تبلیغات محیطی میگیرن و پول میزنن به جیب؟؟؟ اصلا فکرشو بکنی حتی ۱ درصد هم نباید به سازمان لیگ یا فدراسیون برسه، مگه سازمان لیگ یا فدراسیون مالک ورزشگاه آزادی هستن؟؟؟ حق پخش تلوزیونی که نمیدن، هرگونه بودجه دولتی به این دو تیم ممنوع شده، تا جایی که میتونن مانع از خصوصی سازی میشن که مبادا میلیاردها پولی که به جیب میزنن از کنار این دو تیم از دستشون بره، حالا تبلیغات محیطی که چندر غاز درآمد داره اونم نمیزارن نصیب باشگاه بشه
  • محمدطاها IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    حق_گرفتنی_است_نه_دادنی..خدا رو شکر خیالمون راحته که سردار آجرلو هست نمیذاره به استقلال ظلم بشه..سازمان لیگ هیچ غلطی نمیتونه بکنه سردار آجرلو به تنهایی براشون کافیه، دیگه زمان‌ مفت خوری تمام است..
    • ن IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      حق گرفتنی ست واقدام اولیه آجرلو قابل ستایش هست اما اگر دنبال زرنگی کردن وگرفنن تبلیغات برای تیم خودش با دادن مبلغی اندک به بقیه تیمهانبود،انسجام ویکدستی تیمها حفظ میشدوبااتحاد میتونستند از سازمان لیگ امتیازکامل تبلیغات رابگیرند
  • ا.ن IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    بعنوان یک فوتبال دوست ارزش زیادی برای آقای روشن قائلم و همیشه تاجایی که تونسته حرمت هاراحفظ کرده وحتی بدون ترس وچشمداشت از باشگاه محبوبش،مشکل چندسال اخیر استقلال راخودزنی باندهای سهم خواه دونسته ودشمن فرضی راحربه ی این باندها برای منحرف کردن هواداران دونست اینبار هم حرفت حق هست اما عدم اتحادباشگاهها بخاطر زیاده خواهی امثال آجرلوهست،که در تبلیغات محیطی دنبال سرکیسه کردن بقیه تیمها بود، وباشگاههای لیگ برتری بخاطرپیشنهادغیرمنصفانه آجرلو متفرق وچنددسته شدند
  • حسن آقا سرت سلامت IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    دمت گرم حسن آقا میگن وقتی گوشت نباشه چغندر میانداری میکنه و ادعای پهلوانی داره این آقایون و امثالهم که در فوتبال به جر منفعت برای خودشون وباندشون دنبال چیزی نبودن (از گذشته تا امروز ) بعد از رفتن وزیر قبلی ورزش و تغییر و تحولات در ورزش و فوتبال بدجور به تکاپو افتادن
  • شاهرخ خان: IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    از صدری محافظه‌کار آبی برای پرسپولیس گرم نمیشه. بی‌دلیل نیست که صادق درودگر داره از او تعریف میکنه. چون ظاهرا او موافقه که نماینده لیگ برتر مجری طرح تبلیغات محیطی باشه و باز به صورت قطره‌چکانی به پرسپولیس پول بده. مگه صدری مرده است که نمیخواد نماینده باشگاه مجری طرح تبلیغات محیطی باشه؟! اصلا دادن تضمین یه چیز من در آوردیه که درودگر و ایادیش راه انداختن. شما اگه ریگی به کفشتون نیست باید به همون درصد مصوب و مورد تایید سازمان بازرسی اکتفا کنید و کاری به بقیه چیزا نداشته باشین. حکایت نوکر ما چاکری داشت چاکر ما کلفتی داشته. صدری این کاره نیست و یه بله‌قربانگوئه که حاضره به هر ترفندی مدیرعامل بشه و حق و حقوق پرسپولیس اصلا براش مهم نیست که ضایع بشه یا نشه. حسن روشن درست گفته. باشگاهها در سایه اتحاد میتونن به حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی و بلیط‌فروشی برسن ولی بعضی مدیرای خودفروخته مثل صدری و ساکت سنگ‌اندازی میکنن و یکی به نعل میزنن یکی به میخ.
  • گودرزی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    احسن بر مشت حسن
  • 6 IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    استاد مربیان و حماسه ساز العین دوباره سخنرانی کرد
  • اکبرمقدم IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    آقای درودگر اینجا چاله میدون نیست که هر غلطی خواستی بکنی امثال تو و عزیزآقا هستند که نگذاشتندباشگاهها خصوصی شوندو بدبخت چند نفر هم کهاز دلسوزی سرمایه ای آورده اند ورشکست شده اند چرا چون انثال شما ها نگذاشتید کارشان را بکنندخدا از شما نگذره که کشورمون رو ویران کردید.
  • صالح IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    الان وقت اتحاد پرسپولیس و استقلاله برای گرفتن حقیه که چندین ساله ضایع شده .اگر صدری با آجرلو متحد باشد درامد خوب و پایداری از این راه نصیب دو باشگاه میشود
  • حمید IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    من ۵۲ سالمه و از زمانی که صدای گزارشگر فوتبال در سن ۴ یا ۵ سالگی بود شنیدم نام حسن روشن بعنوان گلزن چه در تیم ملی و چه در استقلال رو میشنیدم و میگفتن توی پاش پلاتینه بخاطر شکستگی ولی بازی میکنه ' اینو گفتم که یادآور بشم ایشون همه تفریح و خوش گذرانی و موفقیت و افتخار و ووو ... رو پشت سر گذاشته و و دنبال چیزی نیست بجز واقعیت و سرافرازی و پیشرفت ورزش مملکت بخصوص فوتبال ' اگه الان به طارمی و آزمون و قبلا به دایی و خداداد مینازیدیم یه زمانی هم نام حسن رو شن و علی پروین و حجازی و مظلومی ووو ورد زبونها بودو مردمو شاد میکردن در عرصه ملی '

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی