نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
علی زند وکیلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی زند وکیلی خواننده مطرح کشورمان دوشنبه شب در سالن همایش‌های صدا و سیما با کمال کامیابی‌نیا هافبک پرسپولیس و ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون ملاقات کرد.

علی زند وکیلی که در کنار موسیقی به فوتبال هم علاقه دارد و از چهره‌های مطرح و شناخته شده موسیقی کشورمان محسوب می‌شود، در مورد مسائل مختلف فوتبالی به همکارمان گفت: من بازی‌های تیم ملی را پیگیری می‌کنم و معتقدم تیم ایران بدون دغدغه می‌تواند راهی جام جهانی قطر شود. تیم ما لژیونرهای خیلی خوبی دارد که حضورشان به تیم ملی کمک می‌کند تا انشاالله بقیه بازی‌ها را هم ببریم و به عنوان تیم صدرنشین به جام جهانی قطر صعود کنیم.

زند وکیلی در ادامه گفت: من در میان اهالی فوتبال با پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها رفاقت دارم و بسیاری از دوستانم طرفدار این دو تیم مطرح کشور هستند. خدا را شکر می‌کنم که یکی دو هفته است تماشاگران می‌توانند به ورزشگاه بروند و بازی تیم‌های محبوب خود را از نزدیک تماشا کنند. من شخصاً بابت این قضیه خیلی خوشحالم و البته امیدوارم با رفتن کرونا شرایطی فراهم شود که همه فوتبالدوستان در تمام کشور بتوانند با حضور در ورزشگاه‌ها بازی‌های تیم محبوب خود را از نزدیک تماشا کنند.

زند وکیلی برای کمال کامیابی نیا هم در پرسپولیس آرزوی موفقیت کرده و خطاب به او گفت: امیدوارم تو را در تیم ملی و درنهایت جام جهانی ببینم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی