نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تصاویر| برنامه‌های ویژه‌ پرسپولیس برای حضور هواداران/ توصیه های بهداشتی رسانه سرخ ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس همیشه در مسیر الگوسازی و حرفه‌ای سازی حرکت می‌کند و این در شرایطی است که باشگاه، کادر فنی، تیم، بازیکنان و از همه مهم‌تر هواداران در این مسیر قرار گرفته‌اند.

خبرورزشی - رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: هواداران فوتبال حق دارند که بی‌صبرانه و با دلتنگی فراوان، بازی‌های تیم محبوب خود را از نزدیک مشاهده کنند و شور و شادی را در این شرایط سخت اپیدمی بیماری منحوس کرونا به جامعه تزریق کنند.

باشگاه پرسپولیس پس از ابلاغ رسمی از سوی نهادهای مربوطه، با اجرای طرح‌های وسیع و گسترده و همچنین همیاری و حمایت از جامعه ورزش با اقدامات بسیار مفید دست به کار شد.

کانون هواداران باشگاه از بدو اعلام این مژده به هواداران، فعالیت خود را شروع کرد و برنامه‌های ویژه‌ای را برای حضور هوداران در ورزشگاه در نظر گرفت و نسبت به نشانه‌گذاری صندلی‌های ورزشگاه برای استقرار منظم تماشاگران با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام کرد.

در این ارتباط، باشگاه پرسپولیس نیز از هواداران پر شور خود درخواست کرد که مثل همیشه در کنار باشگاه و تیم باشند و با استقرار و نظم و امنیت ایمنی خود بر روی صندلی‌های مشخص حضور یابند. عدم رعایت این مساله از سوی تماشاگران فوتبال باعث خواهد شد که روند حضور تماشاگران و افزایش تعداد بیشتری از ایشان که بیش از همه خواسته هواداران فوتبال است، دچار اختلال گردد.

از این رو ضروری است که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حساسیت از سوی تماشاگران رعایت شود. همچنین استفاده از ماسک، پرهیز از ازدحام  و رعایت نظم می‌تواند شرایط بهتری را ایجاد کند.

باشگاه پرسپولیس نه در فوتبال که در همه عرصه‌ها الگویی است برای توسعه ورزش، فرهنگ و اخلاق، که این مهم با حمایت و همکاری هواداران میسر نخواهد شد.

تصاویر| برنامه‌های ویژه‌ پرسپولیس برای حضور هوداران

تصاویر| برنامه‌های ویژه‌ پرسپولیس برای حضور هوداران

تصاویر| برنامه‌های ویژه‌ پرسپولیس برای حضور هوداران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی کانابیس IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    مطمئنا تماشاگرهای با فرهنگ پرسپولیس میتونن الگوی خوبی برای دیگر تماشاگران فوتبال باشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی