نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس به روند داوری‌ها؛ دیگر نمی‌دانیم به کجا شکایت ببریم! 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس به روند داوری بازی‌های این تیم در لیگ برتر رسما اعتراض می‌کند. 

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: سرخپوشان پایتخت در حالی هفته ششم را با پیروزی بر نفت آبادان مقابل دیدگان هواداران پشت سر گذاشتند که تیم داوری، به گواه کارشناسان قضاوت پر اشتباهی داشت که هر کدام‌شان می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد. 
خطای پنالتی روی مهدی ترابی، گل سالم مهدی عبدی که از خط دروازه رد شد و آفسایدی که در دقایق پایانی روی حمله تیم میهمان گرفته نشد، همه از صحنه‌های تاثیرگذاری بودند که به گفته کارشناسان، داوران بازی در تشخیص آن اشتباه کرده‌اند. 
۶ هفته از فصل گذشته و این اولین بار نیست که پرسپولیس از اشتباهات داوری لطمه می‌خورد. بزرگترین اشتباه رخ داده نیز همان عدم اعلام خطا روی سیامک نعمتی پیش از به ثمر رسیدن گل آلومینیوم اراک بود که همان اتفاق، تنها شکست پرسپولیس در این فصل را رقم زده است. 
باشگاه پرسپولیس پیش از این نیز با ارسال نامه‌هایی جداگانه به عملکرد داوران و روند قضاوت‌ها اعتراض کرده بود اما این بار و با این حجم از اشتباه (اگر بشود اسم آن را اشتباه گذاشت!) در یک مسابقه، دیگر نمی‌دانیم از داوری‌ها به کجا شکایت بریم؟ 
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال، اعتراض رسمی خود را نسبت به داوری ضعیف در بازی مقابل نفت آبادان اعلام می‌کند و امیدوار است مسئولان، پاسخ قانع‌کننده‌ای به این حجم از اشتباهات علیه یک تیم داشته باشند.
همچنین با توجه به اظهار نظر کارشناسان داوری مبنی بر انجام خطای پنالتی روی مهدی ترابی، باشگاه پرسپولیس خواهان پاک شدن کارت زرد این بازیکن است که طبق قانون انجام‌پذیر خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الپیروزی الحکومتیه IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    پرسپولیسی ها دست پیش گرفتن پس نیفتن. مگه در بازی با صنعت نفت امتیازی از شما کم شد؟ در نهایت داوری تاثیری تو عملکرد شما نداشت و 3 امتیاز رو گرفتید. اما در بازی استقلال با فجر سپاسی گل سالم ارسلان رو مردود اعلام کردن و اونجا استقلال 2 امتیاز از دست داد. در بازی با نساجی پنالتی واضح استقلال رو نگفرتن و باز اونجا 2 امتیاز استقلال از دست داد. آخرین مهندسی 2 ساعت و نیم قبل بازی استقلال و گل گهر صورت گرفت و سازمان لیگ به بهانه های واهی نذاشت ژستد و یامگا بازی کنن تا استقلال نتونه نتیجه بگیره. 6 امتیاز استقلال در این 3 بازی از دست رفت ولی شما امتیازی از دست ندادید. حتی پنالتی شما مقابل مس رفسنجان درست نبود و بازیکن شما پاشو گذاشت روی پای دروازه بان مس. همون 1 امتیازی که اونجا گرفتید هم مهندسی شده بود. اگه مهندسی های داوری داخل زمین و خارج زمین نبود الان استقلال باید با 18 امتیاز صدر جدول بود.
    • م IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      حالا خوبه تمام داورهایی که به خاطر فساد از داوری بیرون انداخته شدن لنگی بودن نمونه واضحش رفعتی و خسروی بودن که با افتخار مصاحبه کردن که الکی بازیکن استقلال را اخراج میکیردیم! یادتونه رفعتی برای توجیه فساد داور بازی استقلال-صنعت نفت چجوری قانون فیزیک را زیر پا گذاشت که صدای میثاقی لنگی هم دراومد! یادتونه سر همون ماجرا خسروی چجوری ماله میکشید. امسالم که به گفته صالحی، هر داوری که زیر بار فساد نرفت را گذاشتن بیرون برادران شیاد و ... شدن بزرگان داوری لیگ.
  • وحید کاظمی اسطوره کیسه IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    بازی با فولاد پنالتی علیه‌‌ پرسپولیس گرفتند بازی با نساجی گل صحیح‌ آل کثیر آفساید اعلام کردند بازی با آلومینوم قبل گل خطا روی سیامک نعمتی بود بازی امروز بانفت هم گل سالم و پنالتی روی ترابی نگرفتند دقیقه های آخر هم آفساید تک به تک نگرفتند پرسپولیس با این همه ظلم داوری پرسپولیس کجا شکایت کنه؟!! هرچه هفته به هفته میره داوری ها علیه پرسپولیس بیشتر میشه‌ شک و شبهه عمدی بود داوری علیه پرسپولیس بیشتر احساس میشه فوتبال پاک آرزو شده
    • صامت IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      حداقل کاری که درراه جبران میتوانندبکنند پلک کردن کارت زردبه ناحق ترابی ست.وقتی همه دیدند که پنالتی روش اتفاق افتاده ونگرفتند اقلاکارتش راپاک کنند
  • کیسه حکومتی IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    اگه ارکان حکومت مثل بابا حمید و خادم و نمایندگان مجلس ‌سراداران سپاه آجرلو و محمد و صداوسیما بابت قهرمانی ششم پرسپولیس ناراحت هستند با این کارها دنبال ضربه زدن پرسپولیس هستند بیاید راحت بگید با روح و روان هواداران پرسپولیس بازی نکنید هر لحظه ممکن به خاطر همین بی عدالتی ها و ظلم به پرسپولیس هواداران مظلوم پرسپولیس دچاره ایست قلبی‌ یا سکته یا فوت بشن
  • تاجی اصیل IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    بعضی وقتها واقعاً نمیشه گفت اشتباهات هم جزیی از داوریه ، واقعا در این بازی داور اشتباهات عجیبی داشته و این جوری جام گرفتن برای هوادارای واقعی استقلال هم دلنشین نیس ، دوست داریم تیممون مثل قبلنا با قدرت خودش قهرمان بشه. نمی‌دونم چرا می‌خوان امسال هر جور شده قهرمان از بین تیمهای سپاهان و استقلال باشه. پارسال هم خیلی سعی داشتن به هر طریقی در جام حذفی به تیم مجیدی جام بدن. مجیدی مصاحبه کرده: میدونیم با چه کسی بازی داریم. یادش رفته پارسال چه بلایی سر تیم قلعه نوعی آوردن . دخالتهای عجیب سیاسیون در فوتبال، بریدن سر تیمهای شهرستانی و تعیین کردن قهرمان قبل از انجام بازیها باعث از بین رفتن حس رقابت بین تیمها و بازیکنان و در ادامه تضعیف شدید فوتبالمون در عرصه های ملی و باشگاهی میشه
    • مهرشاد IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      هزاران احسنت به شما تاجی اصیل
  • برادران مجيدي مايه تباهي فوتبال IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    تمام کارشناسان گفتند در بازي نساجي پنالتي نبود دربازي فجر هم براي استقلال همينطور ببينيم درکل ادوار ليگ کي بيشترين پنلتي رو زده من طرفدار پيروزي مپزيرم اون تيم فاسده ولي با تمام اين اوصاف هيچ حکومتي نمي تونه يک تيمو 5سال قهرمان کنه به گفته پيش کسوتان استقلال بجز مهدي فنوني زاده و برادران مجيدي که بحث بابا مسعود رو در دهانها انداختند پرسپوليس پارسال براحتي قهرمان اسيا بود اگر شيري انکار احمقانه رو نميکرد انجا هم بابا مسعود بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی