نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
۲ |
۵
اکبر میثاقیان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم پدیده شهرخودرو با هدایت اکبر میثاقیان در رده آخر جدول لیگ برتر قرار دارد و کاندیدای سقوط به دسته پایین‌تر است.

 شاگردان میثاقیان با ثبت پنجمین شکست فصل در هفته ششم، بحران را لمس کنند؛ آنها تنها یک امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن کسب کرده اند و شرایطی مشابه ماشین سازی فصل گذشته دارند که از همان روزهای نخست به گونه ای نتیجه گرفت که می شد سقوطش را پیش بینی کرد.

سرمربی باتجربه پدیده که این روزها از مشکل قلبی هم رنج می برد تحت فشار بسیار زیادی قرار دارد و حتی پیش از بازی با تراکتور شایعاتی مبنی بر اولتیماتوم به او مطرح شد؛ شایعاتی که بر اساس آن، بازی با تراکتور آخرین فرصت سرمربی پدیده عنوان شده بود. البته میثاقیان این شایعات را تکذیب کرد.

سرمربی پدیده که بازی قبل مقابل ذوب آهن را از خانه تماشا کرده بود، در بازی با تراکتور لب خط حضور داشت و با حرص و جوش همیشگی اش به هدایت شاگردان خود پرداخت. البته در این دیدار نتیجه لازم کسب نشد ولی میثاقیان در نشست خبری از صعود پدیده تا رتبه هفتم صحبت کرد، ادعایی که به همان اندازه پایین انداختنش از بالای برج میلاد عجیب بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایرانی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    جانباز ۷۰% با یک روز سابقه جبهه صبح فوتبال و بعد از ظهر والیبال بازی می کند و ماهی ۱۵ ملیون تومان حقوق می گیرد . و جانباز عزیز زیر ۲۵ % با ۸ سال سابقه جبهه ماهی ۲ ملیون حقوق می گیرد . ظلم و رانت به این بزرگی در دنیا سابقه ندارد .
  • سیروس IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    با سلام خدمت دوستان و چند سوال از مالک تیم شهر خودرو ( پدیده ) مشهد جناب حمیداوی عزیز سلام قیمت تیم پدیده و برند این تیم محبوب مشهدی ها در بازار چقدر است ؟؟؟ 5 ,10 ,20 میلیارد و شاید بیشتر و یا کمتر اما این ارزش در مشهد و قبال هوادران نجیب مشهدی این تیم خیلی ،بله......، خیلی بیشتر از اینها می ارزد اما !!!!!! شما چه کردید ؟ تیم را به کسی به اسم اکبر میثاقیان سپرده اید؟ .بله همه ما قبول داریم ایشان مربی بسیار خوبی بودند اما در زمان خودش و سیستم علی اصغری اون زمان و نه حالا که دیگر این مربیان مثل ایشان و آن کمدین مشهور ( فیروز کریمی ) و یا حتی غزال تیزپای ایران جناب خداداد امروز هوادار از شما میخواهد که حداقل به اندازه که خیر ولی یک دهم قیمت برند تیم برای آوردن یک سرمربی خوب بالای سر این تیم هزینه کنید بخدا هوادار تیم الان نزدیک به دو سال هستش که از تصمیم های خلق الساعه شما و هیت فوتبال مشهد جز غم و غصه هیچ نصیبی نبرده اند جناب حمیداوی دیگه استفاده از اکبر اوتی حتی مجانی که لطمه شدیدی به برند و اعتبار تیم میزنه و فیروز کریمی و خداداد گ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی