نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کاپیتان پرسپولیس در نقش هالک شگفت‌انگیز!/ راز بزرگ قرمزها لو رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان یحیی گل محمدی پس از ۵ هفته نمایش متوسط و نسبتا ضعیف بالاخره در دیدار با صنعت نفت آبادان بازی تماشاگرپسندی را به همراه پیروزی ارائه دادند.

به نظر می‌رسید نیمکت نشین کردن رضا اسدی و اضافه شدن احسان پهلوان در نقش هافبک میانی به این تیم کمک کرده باشد اما شماره ۱۴ پرسپولیس فقط ۲۵ دقیقه در زمین دوام آورد. پس ماجرا و راز بزرگ پیروزی پرسپولیس مقابل نفت آبادان چه بود؟

کادر فنی پرسپولیس در دیدار با تیم علیرضا منصوریان، مأموریت ویژه ای به امید عالیشاه داده بود. این بازیکن با تجربه که در غیاب سید جلال حسینی، بازوبند کاپیتانی تیمش را نیز بر بازو بسته بود در مصاف با نفت آبادان از سوی یحیی گل محمدی مجوز گرفته بود که آزادانه هرجای زمین که خواست برود و تردد کند! امید عالیشاه می‌توانست به عنوان فوروارد، هافبک تهاجمی، وینگرراست و چپ و ... خلاصه هر جایی از زمین حریف که دلش خواست مانور بدهد، دریبل بزند و کار کند.

انصافا هم کاپیتان پرسپولیس خوب ظاهر شد به قدری که هم‌تیمی‌هایش پس از پایان بازی به او لقب «هالک شگفت انگیز» دادند زیرا معتقد بودند با دوندگی و قدرت فراوان باعث شده مدافعان حریف گیج و مبهوت شوند! در واقع تاکتیک اصلی مربیان پرسپولیس هم همین بود تا مدافعان صنعت نفت آبادان نتوانند تشخیص بدهند پُست بازی امید عالیشاه دقیقا کجاست تا مهارش کنند.

به نظر می‌رسد این تاکتیک امتحان پس داده در دیدار با نفت مسجد سلیمان نیز تکرار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مردم بی کس IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    چه میکنه دوپینگ!!!
    • ارتش سرخ AU ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      من موندم شما کیسه کشا باچه سند و مدرکی به همه تهمت میزنین آخه کیسه کش تو از عالیشاه تست دوپینگ گرفتی که اینقدر راحت میگی البته تقصیر ندارین وقتی مربی تون شاخ فرناز دلال هوچی گر باشه شمام باید این بشین زنده باد پرسپولیس کبیر
    • کیسه سوز IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      حسادت چه حرف ها که بر زبون دراز کیسه کشا نمیاره!! از چشمشون همه دوپینگی ان فقط خودشون پاکن:) خدا بهشون صبر بده
    • کیسه کش بودن درد دارد IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      کیسه کشارو اذیت نکنید اینا همونایی ان سالهاست در حسرت یک جام اند و از بی جامی هزیون میگن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی