نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
درگیری رونالدو در یوونتوس فاش شد!/ اشک‌های کریستیانو بعد از حذف
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در مستند تلویزیونی که به تازگی درباره باشگاه یوونتوس روی آنتن رفته، حقایقی جنجالی افشا شده است.

موسسه رسانه‌ای «آمازون پرایم» مستند باشگاه یوونتوس با عنوان «همه یا هیچ» را روی آنتن برد که این مستند گوشه‌ای از اتفاقات جنجالی پشت پرده این باشگاه را برای مخاطبانش به تصویر می‌کشد.

یکی از حقایقی که در این مستند افشا شده درگیری میان دو تن از بازیکنانان یوونتوس، خوان کوادرادو و کریستیانو رونالدو در رختکن تیم است. این اتفاق مربوط به فصل ۲۱-۲۰۲۰ است که هدایت تیم تحت هدایت آندره‌ا پیرلو قرار داشت. یووه در فصل گذشته نه تنها شاهد پایان قهرمانی‌های متوالی‌اش در سری A بود بلکه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز با قبول شکست برابر پورتو حذف شد. در بخشی از مستند آمازون پرایم، دوربین‌ها لحظه‌ای را شکار کردند که رونالدو بین دو نیمه بازی رفت یوونتوس و پورتو در دور رفت - زمانی که بانوی پیر یک بر صفر عقب بود و در نهایت هم بازی را ۲ بر یک باخت - از دست هم‌تیمی‌هایش عصبانی است و به آنها توصیه می‌کند که بیشتر تلاش کنند. صحبت‌های رونالدو اما به کوادرادو برمی‌خورد و او به طرفداری از هم‌تیمی‌هایش مقابل رونالدو می‌ایستد و به او می‌گوید:«اگر راست می‌گویی خودت پیشقدم و الگوی بقیه شو!».

رونالدو در جواب به هم‌تیمی کلمبیایی‌اش می‌گوید که قبول دارد خودش هم به اندازه کافی خوب بازی نکرده است، اما نه فقط او بلکه همه باید قبول کنند که ضعیف بوده و افتضاح بازی کرده‌اند و در همان لحظه با ورود آندره‌آ پیرلو به رختکن، بحث خاتمه پیدا می‌کند. در بخشی دیگر از همین مستند که پس از بازی برگشت مقابل پورتو فیلمبرداری شده است، رونالدو که تیمش حذف شده بود، در رختکن شروع به گریه می‌کند و کسی هم نمی‌تواند به او دلداری بدهد.

اپیزود دیگری از مستند باشگاه یوونتوس که جنجال‌ساز شده، اظهارات نایب رئیس باشگاه پاول ندود در انتقاد از عملکرد بازیکنان تیم است که به شدت از دست آنها عصبانی است.

در این بخش از مستند که مربوط به شکست فصل گذشته یوونتوس مقابل بنونتوی قعرنشین است، نایب رئیس چک‌تبار باشگاه بدون توجه به حضور دوربین‌های تلویزیونی آمازون پرایم به مدیرورزشی وقت باشگاه فابیو پاراتیچی می‌گوید: «اینها (بازیکنان یوونتوس) یک مشت بازیکن مغرور هستند. اول از لیگ قهرمانان حذف شدند و حالا هم این. باید برویم داخل زمین و سرشان را بترکانیم». سپس فابیو پاراتیچی سعی می‌کند که بخشی از تقصیرها را به باشگاه نسبت دهد، اما ندود بار دیگر همه مشکلات را متوجه بازیکنان می‌داند و می‌گوید: «نه فقط آنها مقصر هستند! فقط آنها!». در همین حال آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه و سرمربی تیم آندره‌آ پیرلو هم نظاره‌گر این بحث هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی