نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
۳ |
۳
صعود تیم پلی‌آف آسیا به جام جهانی ۲۰۲۲ سخت شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قرعه سختی را برای تیم پلی آف آسیا انتخاب کرد.

قاره آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۴ و نیم سهمیه دارد که تیم‌های اول و دوم گروه اول و دوم انتخابی به صورت مستقیم راهی جام جهانی می‌شوند.

نیم سهمیه دیگر قاره کهن مشخص نبود که با پلی آف کدام قاره بازی می‌کند. در همین رابطه فیفا برای این دوره از جام جهانی قرعه سختی برای تیم پلی آف آسیا انتخاب کرد.

طبق اعلام فیفا تیم راه یافته از پلی آسیا باید با تیم رده پنجم قاره آمریکای جنوبی بازی کند. در دوره گذشته یعنی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پلی‌آف آسیا با پلی‌آف کونکاکاف بازی کرد که آسان‌تر از این قرعه جدید بود.

طبق اعلام فیفا این بازی میان تیم‌های پلی‌آف آسیا و پلی‌آف قاره آمریکای جنوبی در قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

تیم ملی کشورمان با گذشت ۶ بازی از انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با کسب ۱۶ امتیاز صدرنشین گروه A است و شانس اول صعود به جام جهانی است و تنها ۲ امتیاز نیاز دارد تا راهی قطر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    به احتمال زیاد استرالیا یا ژاپن در گروه خودشون سوم میشن و تیم سوم گروه ما که شاید امارات یا عراق باشه رو شکست میدن و با تیم هایی مثل کلمبیا یا اروگوئه مصاف خواهند داد.بازی ژاپن با اروگوئه خیلی جذاب میشه.
  • سامان IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    بازیهای سخت عربستان باقیمونده و با توجه به حساسیت بازیهای پایانی که تیمها وبازیکنان جدیت زیادی به خرج میدن احتمالا عربستان به پلی اف میره
  • مهدی TR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    عربها‌کلا‌ضد‌فوتبال‌بازی‌می‌کنند‌وسطح‌فوتبال‌رو‌پایین‌میارن‌از‌جمله‌عربستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی