بیژن طاهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد دو بازیکن خارجی این تیم در هفته هفتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان بازی خواهند کرد.

بیژن طاهری درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه بازی با صنعت نفت گفت: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند هم بدون مشکل خاصی با ما تمرین کردند. البته بابک مرادی در تمرینات غایب است و همچنان در اختیار باشگاه قرار دارد.

وی در مورد وضعیت دو بازیکن خارجی استقلال برای حضور در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر تصریح کرد: باشگاه در حال انجام کارهای مربوط به این دو بازیکن است. یامگا و ژستد مشکلی برای همراهی تیم ندارند و می‌توانند در بازی با صنعت نفت به میدان بروند.

طاهری راجع به انتخاب محمدرضا اکبریان برای قضاوت بازی صنعت نفت - استقلال خاطرنشان کرد: استقلالی‌ها خاطره خوبی از قضاوت اکبریان ندارند. امیدوارم این خاطره با قضاوت خوب و عادلانه اکبریان در این بازی، از ذهن استقلالی‌ها پاک شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره پیش‌بینی‌اش از دیدار این تیم با شاگردان علیرضا منصوریان اظهار داشت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، ولی استقلال همیشه برای برد بازی می‌کند و امیدوارم در این بازی به پیروزی برسیم و خودمان را آماده دربی کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یادگار IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    دو پنالتی بگیره کافیه.. یا کمه
    • داوران دوست نادی الکیسه IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      این دیگه کی هستند هر کی برای اینها پنالتی هدیه نده از اون شاکی هستند همیشه برای باخت تیمشون دنبال دشمن فرضی هستند خوب همین اکبریان همون کسی نبود فصل گذشته بازی کیسه با گل گهر در سیرجان ظرف ۲۰ دقیقه اول دوتا پنالتی گرفت الان با این حرف ها و هوچیگیری دنبال پنالتی مفت هستند
    • م IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      قضاوتای قبلی این داور را یه سرچ بکن! تفاوت استقلال و لنگ در اینه اگه داور علی استقلال سوت بزنه تمام ارکان فدراسیون میان قانون فیزیک را نقض میکنن تا از داور دفاع کنن(خود داور بعدا اعتراف کرد علیه استقلال سوت زده) ولی اگه داور علیه لنگ سوت بزنه بلافاصله محروم میشه و محرومیتش هم اعلام میشه تا کاردست بقیه داورا بیاد. بیخود نیست صالحی از باند مربی دلال که داور تعیین میکنه گفته
  • حامد IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    این بنده خدا سالم بوداااا، تازه اضافه شد به کادر هوچیگر شد. بابا 6 هفته بهتون خدمت کردن داورا دیگه چی میخواید؟؟ انقدر بی منطقید که هنوزم میگید اون برخورد توپ به دست پنالتی بوده! ینی نمیخواید که بفهمید چون فهمیدن براتون هزینه داره. باعث میشه یه مدتی در سکوت باشید. ولی مکتبتون مکتب جار و جنجال و دعواست و سکوت توش جایی نداره.
  • 6 IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    تو بگو کیو دوست داری براتون بزارند؟ کجایی باشه بهتره؟ چند تا پنالتی بگیره تو موافقت میکنی؟.
    • ۴۴۴۴ IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      لنگی یه کم راجع به پنالتی بازی مس برامون بگو بخندیم
    • كيسه دوز IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      از بي جامي كيسه ميگم كه 9 سال بود و داره 10 ساله ميشه! بست بود يا نه؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی