شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
۳ |
۵
هنر بدترین انتخاب در کمیته داوران!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد یک لجبازی خاصی هم گاهی اوقات در چینش داوری دیده می‌شود.

کسانی که اسامی داوران را برای قضاوت مسابقات لیگ برتر انتخاب می‌کنند واقعاً هنرهای زیادی دارند دو سال پیش استقلال در آبادان با صنعت نفت بازی کرد و گل سالمی به ثمر رساند که محمد رضا اکبریان این گل را مردود اعلام کرد. او البته هیچ تعمدی نداشت و کمک داور اول بازی در کنار داوران پشت دروازه که آن زمان در فوتبال فعالیت می‌کردند باید گل را مردود اعلام می‌کردند اما بهرحال انتخاب اکبریان برای بازی استقلال و صنعت نفت آبادان واقعا هنر می‌خواست.

از هنر کمیته داوران همین بس که دو سال صبر کردند تا دوباره اکبریان را برای بازی استقلال و صنعت نفت آن هم در آبادان انتخاب کنند چنین هنر و دقتی را فقط در بحث انتخاب گزارشگران شاهد هستیم! جایی که رو اعصاب‌ترین گزارشگر را معمولاً برای حساس‌ترین بازی هفته انتخاب می‌کنند و احتمالا از همین الان به فکر انتخاب بدترین گزارشگر برای دربی حساس تهران هستند گزارشگری که هم هواداران استقلال روی او حساس باشند و هم هواداران پرسپولیس.

 چینش داوری در فوتبال ایران یک هنر است و باید هنگام تعیین داوران مسابقات خیلی مسائل را در نظر گرفت اما به نظر می‌رسد یک لجبازی خاصی هم گاهی اوقات در چینش داوری دیده می‌شود. درست مثل ماجرای تبلیغات محیطی و بازی نکردن فرانسوی‌های استقلال که کاملا مشخص بود داستان‌های خاصی پشت آن وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    2 هدف ممکنه داشته باشن. اول اینکه با توجه به داوری های این 6 هفته گذشته برای استقلال مشخصه که تو این لیگ دستور هست که خیلی بیشتر از لیگ قبل حمایت بشن. دیگه کم کم داشتن رکورد هر هفته یه پنالتی و ادامه میدادن که فغانی رسید و نخواست اعتبار خودشو خراب کنه. همه لجشونم از فغانی همینه که چرا پنالتی نگرفتی مارو از بحران خارج کنی اونم به ناحق. حالام احتمالا قراره جبران دو سال پیش بکنن. دوم اینکه بهونه باخت یا مساوی احتمالی رو به مجیدی و هوادارای هوچیگرشون میدن که بعد بازی یکی باشه که بهش حمله کنن و بگن چرا اینو داور گذاشتن. از همین الانم بری تو پیج هاشون دارن ناله میکنن.
  • پویا IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    مطمئنا بهش دستور دادن جبران کنه
  • رضاپرسپولیسی دوآتشه IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    ۲سال پیش دری به تخته خورداستقلال یک گل به زورزده انم مشکوک ودیگه گول نزده به داورگیرمیدیدکیفیت تیمتونوودانش مربی گریتونوتقویت کنیدایناهمه بهانست هفته قبل پرسپولیس گل صدرصدشوپنالتی صدرصدشونگرفتن بیادبهونه بگیره که داورویاسا زمان لیگ مقسره بریدباباکیفیت تیم ودانش مربیتونوتقویت کنیدانقدرنتیجه نگرفتنتون گردن اینواون نندازیدجون مادرتون آدرس قلت به هواداراتون ندیدشما بازی بلت نیستیدیامیگین داوریامیگین سازمان لیگ یامیگین وزیرورزش مانمیدونیم این مجیدی ازوقتی مربی شده همه دست به دست دادن نتیجه نگیریدتو۴بازی ۴پنالتی براتون گرفتن بازیکن خارجی تون غیره قانونی بازی کرده وقتی جولوتون میگیران میگین ماخبرنداشتیم یامیگین وزیرپرسپولیسیه وکیل پرسپولیسیه ماگل نزدیم جای تینکه انغدرآدرس قلت به هواداراتون بدیدمردونه اعتراف کنیدفوتبال بلت نیستیددیگه چرااوناروسره کارمیزاریدبیایدیک دوره آموزشی براتون بزاریم تااگه بااین مشکلات روبروشدیدچیکارکنیدکه گل بزنیدفقت یحیی سلتان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی