نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ریسک سخت مجیدی جواب داد/ سُر خوردن پر دردسر ستاره استقلال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دروازه‌بان اسبق استقلال گفت: یکی از عادت‌های فرهاد مجیدی در این دورانی که در مقاطع مختلف سرمربی استقلال شده بها دادن به جوانان بوده است.

با حضور دوباره علیرضا رضایی درون دروازه استقلال در دیدار با گل گهر سیرجان مشخص شد سرمربی استقلال اعتقاد ویژه ای به این دروازه‌بان دارد. وحید طالب لو در گفت‌وگو با خبرورزشی در ارتباط با دروازه‌بانی در استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

حضور علیرضا رضایی در چارچوب دروازه استقلال همچنان موضوع مورد بحث هواداران و پیشکسوتان این تیم است. نظرتان در این باره چیست؟

خیلی خوب از شرایط این روزهای استقلال و اتفاقات مربوط به آن خبر دارم. واقعیت این است که من هم مثل بقیه از این موضوع تعجب کردم و اصلا نمی‌دانم که چرا چنین تصمیمی‌گرفته شد. البته قطعاً نمی‌دانم چه اتفاقاتی در این زمینه باعث شده که تصمیم کادرفنی این گونه باشد. اما هر چه بوده باید به آن احترام گذاشت. نکته مهم این است با بازی که رضایی درون دروازه استقلال مشخص شد استقلال ۳ دروازه‌بان خوب دارد.

رضایی را چطور دیدید؟

رضایی هنوز کار دارد. او در ابتدای راه طولانی است که تازه شروع شده. در واقع هرچقدر تا امروز زحمت کشیده تا به اینجا برسد باید بداند برای ادامه این مسیر باید تلاشش را بیشتر کند و چند برابر قبل زحمت بکشد. هرچه تا به اینجا تلاش کرده مثل مقدمه کتابی بوده که از اینجا به بعد پیش رویش است. درباره شکل بازی رضایی باید بگویم او تا حدی در جریان بازی هیجان داشت اما سعی می‌کرد با زبان بدنش یا همان بادی لنگوئیج بگوید که آرامش دارد و می‌خواست این را به کادر فنی، هواداران داخل استادیوم و بیننده تلویزیونی القا کند که من هیجانی ندارم. این خیلی خوب است ولی امیدوارم در صورت تداوم حضورش درون دروازه استقلال بتواند این انرژی را روی تمرکز بیشترش معطوف کند. درکل مشخص بود که آقا بهزاد (غلامپور) با رضایی خوب کار کرده است. رضایی هم فیزیک مناسبی دارد و هم چند موقعیت خوب را از حریفان گرفت. امیدوارم این رقابت سالم بین سه دروازه‌بان استقلال تداوم داشته باشد.

فکر می‌کنید چرا مجیدی چنین تصمیمی‌ گرفت؟

هر دلیلی داشته ریسک سختی بوده. چون با وجود دو دروازه‌بان بزرگ چنین ریسکی ‌دشوار است. به هرحال شاید فرهاد مجیدی، حسینی را به خاطر اشتباهی که در بازی مقابل فجر داشت بازی نداد و او هم کار را جلو برد. جایی که پای سیّد سُر خورد. ممکن است در آن هوای بارانی و زمین لغزنده این اتفاق برای هر دروازه‌بانی رخ بدهد. نباید فراموش کنیم که همین حسینی در خیلی از مسابقات استقلال را نجات داده است. از طرفی رشید مظاهری هم سال گذشته خیلی خوب کار کرد و این رقابت قطعاً برای کادرفنی جذاب است. بخش بعدی به روحیه و شرایط یک بازیکن برمی‌گردد که حتماً یکی از این‌ها باعث شده تا فرهاد مجیدی رضایی را در این دیدار به میدان بفرستد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    آقا اینکه بخشی از مصاحبه 2 آذر1400 طالب لو با یه سایت دیگست! اینو سرچ کنید "وحید طالب لو: در آمریکا، استقلالی تر شدم/ تیم مجیدی سه گلر خوب دارد" خبر دزدی؟!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی