نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
کارت‌های کدام بازیکنان پرسپولیس بخشیده شده است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در حالی درخواست پاک شدن کارت زرد مهدی ترابی را دارد که این اتفاق چند بار برای بازیکنان این تیم افتاده است.

پس از اینکه مشخص شد در بازی پرسپولیس و صنعت نفت، خطای پنالتی روی ترابی گرفته نشده، پرسپولیسی ها خواستار این شدند که کارت زردی که به او بابت فریب داور داده شد، پاک شود.

این اتفاق در فصل های گذشته هم برای سرخپوشان رخ داده است. پیش از این باشگاه پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در اعتراض به کارت زردی که سیامک نعمتی به ناحق دریافت کرده بود خواستار پاک شدن کارت زرد او شد که این موضوع در آن زمان با پیگیری‌های باشگاه به نتیجه رسید و کارت زرد نعمتی پاک شد.

در بازی پرسپولیس و سپاهان لیگ چهاردهم هم مهدی طارمی به خاطر افتادن در محوطه جریمه کارت زرد گرفته بود که بعدا مشخص شد داور اشتباه کرده است و کارت او پاک شد.

مهاجم فعلی پورتو در آن زمان در مورد بخشش کارت زردش گفت: «اینگونه مسائل بیرون از زمین فوتبال را وکیلم انجام می دهد و من ذهنم را درگیر چنین مسائلی نمی کنم. همین که دنبال این کار رفت و توانست کارت زرد مرا باطل کند ممنونم و این باعث شده تا در آستانه دربی استرس محرومیت نداشته باشم.»

در لیگ سیزدهم هم باز در بازی پرسپولیس و سپاهان و آن مسابقه معروف که محسن قهرمانی داور بود و جنجال های زیادی بر سر آن به وجود آمد، سید میثم حسینی مدافع وقت پرسپولیس اخراج شد که کارت او هم پس از آن مسابقه پاک شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    قبل دربی معلومه کارت طارمی میبخشن..... برای لنگ حکومتی و نبخشن، برای کیو ببخشن؟؟؟!!!
  • بهروز نبوی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    ولی هممون میدونین که کارت فرشید اسماعیلی که به اشتباه آقای اکبریان دادن نبخشیدن....تا تو دربی غایب باشه..جالب همینجاست که اکبریان برای چندمین بار شد داور قبل دربی استقلال ....خیلی جالبه؟!!!!! و خیلی مشکوک چون همه میدونن این آقا داوری هاش فقط به ضرر استقلال بوده
  • قاضی رباتیک IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    در فوتبال ایران تابحال فقط کارتهای بازیکنان پرسپولیس پاک شده و کارتهای بازیکنان دیگر پاک که نشده بلکه آلوده تر هم شده یاد محرومیت جباروف افتادم که چون عادل (بوقچی لنگ )در برنامه نود مطرح و روی آن مانور کرد جباروف رو در کمال تعجب محروم کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی