نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خاطره خوب ۲ پرسپولیسی از پدیده استقلال/ تصمیم مجیدی برای دربی چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا رضایی گلر فیکس استقلال سابقه گل خوردن از پرسپولیس را دارد.

در دو بازی گذشته و با تصمیم فرهاد مجیدی، علیرضا رضایی که به عنوان گلر سوم به استقلال آمد به صورت فیکس درون دروازه استقلال قرار گرفت و گلی دریافت نکرد.

با نزدیک شدن به دربی بزرگ پایتخت گمانه زنی برای انتخاب گلر اول استقلال به اوج خود رسیده است و خیلی‌ها معتقدند، مجیدی از پدیده این فصل تیمش در بازی مقابل پرسپولیس استفاده خواهد کرد. دربی تهران درحالی شنبه برگزار خواهد شد که استقلال و پرسپولیس در رقابتی نزدیک برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به مصاف هم می‌روند.

یکی از اتفاقات جذاب این بازی می‌تواند حضور علیرضا رضایی جوان درون دروازه استقلال باشد. گلر اول تیم ملی امید در دو بازی اخیر استقلال گلی را دریافت نکرده و اگر جلوی صنعت نفت هم روند کلین شیت هایش را ادامه دهد گلر استقلال در دربی خواهد بود. رضایی که دروازه‌بان جوان و کم تجربه‌ای است در تقابل گذشته خود با پرسپولیس دو گل دریافت کرده است. عبدی و نورالهی گلزنان تقابل پرسپولیس و پیکان بودند که منجر به قهرمانی پرسپولیس شد تا هواداران و بازیکنان این تیم خاطره خوبی از رضایی در خاطرشان ثبت شود.

سید حسین حسینی دو دربی گذشته جام حذفی را گلر استقلال بوده که هر دو بازی با برد در ضربات پنالتی برای استقلال به پایان رسید. کاپیتان دوم استقلال می‌تواند به تیمش در بازی حساس دربی کمک کند ولی تصمیم گیرنده نهایی مجیدی است و باید بین تجربه و عملکرد یکی را انتخاب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی