نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
۰ |
۱
عکس| افت محسوس ستاره ایرانی بعد از مصدومیت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم ملی کشورمان در بازی با زنیت روسیه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت.

خبرورزشی - شب گذشته از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر روسیه، زنیت در مسکو میهمان زسکا مسکو بود و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و ۶۷ دقیقه بازی کرد.

آزمون بعد از دو هفته دوری از میادین به دلیل مصدومیت به ترکیب زنیت برگشته بود. سردار آزمون در آمادگی صددرصد نبود به همین خاطر با تصمیم سیماک سرمربی زنیت ۶۷ دقیقه بازی کرد و در نهایت تعویض شد تا در بازی های آینده با آمادگی صددرصد به میدان بیاید.

عکس| افت محسوس ستاره ایرانی بعد از مصدومیت

با نگاه به آمار آزمون در این بازی متوجه می شوید که ستاره ایرانی بعد از بازگشت به میادین هنوز آماده نیست.  سردار در ۶۷ دقیقه حضورش در میادین حتی موفق نشد یک شوت به چارچوب زسکا مسکو بزند.

آزمون در اولین حضورش بعد از دو هفته استراحت عملکرد ضعیفی داشت و نه گلی زد و نه پاس گلی داد. البته مهاجم ایرانی در پاس ها دقت بالایی داشت و ۷۵ درصد پاس هایش را به مقصد رساند.

مهاجم ایرانی در این بازی ۳۰ بار لمس توپ داشته و هیچ دریبلی انجام داد. بازی محتاطانه آزمون برای زنیت باعث شد تا نمره متوسط ۶.۶ از ۱۰ را بگیرد.

سایت چمپیونات روسیه هم به خاطر عملکرد آزمون در این بازی به همراه زنیت نمره متوسط ۶ از ۱۰ را داد. تمام آمار و ارقام نشان دهنده این واقعیت است که ستاره تیم ملی از شرایط آرمانی اش در این دو هفته مصدومیتش دور شده است و باید برای بازگشت به اوج تلاش کند.

عکس| افت محسوس ستاره ایرانی بعد از مصدومیت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی