نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دستمزد نجومی پژمان جمشیدی از تبلیغات/ بازیکن سابق پرسپولیس پولسازترین ستاره سینما
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده می شود مبلغی که پژمان جمشیدی برای تبلیغات از شرکت‌های مختلف می گیرد چیزی نزدیک به ۳ میلیارد تومان است.

چند سالی هست که پژمان جمشیدی یکی از از بازیگران پولساز و البته گران قیمت ایران تبدیل شده است و همین مسئله باعث شده تا شرکت‌های زیادی برای تبلیغات محصولات خود به سراغ جمشیدی بیایند.

نکته جالب در مورد جمشیدی این است که شنیده می‌شود مبلغی که برای تبلیغات از شرکت‌های مختلف می‌گیرد چیزی نزدیک به ۳ میلیارد تومان است که بسیار سنگین و قابل توجه است.

البته با وجود این که جمشیدی عملاً به یکی از بازیگران پولساز ایران تبدیل شده چیز عجیب نیست که برای تبلیغات دستمزد نجومی و میلیاردی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    خودتون که گفتید چیز عجیبی نیست. مگه به زور میگیره با کمال میل بش میدن. این دیگه چه خبری بود رفتین؟
  • شازده قجر US ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    مالیاتش را هم بده
  • مجید IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    نوش جونش کار میکنه پولشم میگیره مثل مسئولان وزیران ما نیست که کار نکرده میگن حقوق کمه بهمون داره فشار میاد تازه اختلاصم نکرده
    • کارمند IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      دوست عزیز اینجا دیگه بحث رنگ نیست... کدوم وزیر به اندازه اینا میگیره...وزیر و مدیر کارمند دولت هستن که یک ماه صبح ساعت شش میرن سر کار تا چهار بعد از ظهر ...حالا صد میلیون هم میگیرن..اما این جماعت مفت خور هنربند! برای پنج دقیقه درآمد میلیاردی دارن که نه مالیات میدن نه دردی رو از دردهای جامعه دوا میکنن! هم اینا دزدن هم اونا منتها مترشون فرق داره! متاسفم برای مملکتی که کارمندانی مثل من با مدرک مهندسی کامپیوتر و امثال من با بیش از بیست و پنج سال سابقه کار باید یک ماه کارکنند برای پنج یا شش میلیون حقوق آنهم با هزار منت که دولت سال بعد قراره ده درصد به آن اضافه کنه!!! اما یک نفر به اصطلاح هنر پیشه برای پنج دقیقه حقوق تمام کارکنان سازمان ثبت احوال رو یکجا میگیره....بدون منت بدون مالیات... یکی پیداشه جلوی این بی عدالتی ها رو بگیره!
  • ساسان IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    جمشید یه دونه باشی نمونه باشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی