نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
۰ |
۴
حضور تیم ملی ایران در ایتالیا قطعی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست کمیته فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال ایران با هدایت سیدمحمد ناظم الشریعه در بازی تدراکاتی با ایتالیا حاضر می‌شود.

 تیم ملی فوتسال ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده باید روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر در دیدارهایی تدارکاتی در کشور ایتالیا به مصاف تیم ملی این کشور برود.

نامشخص بودن وضعیت کمیته فوتسال طی هفته های گذشته و همچنین بلاتکلیفی کادر فنی باعث شد تا ابهاماتی در قطعی بودن سفر ایران به ایتالیا مطرح شود.

این در حالی است که ایتالیا حتی پخش زنده بازی با ایران را هماهنگ کرده و فدراسیون فوتبال هم لیست کلی و ۲۵ نفره را برای صدور روادید به سفارت ایتالیا فرستاده است.

احسان اصولی که هفته گذشته به عنوان سرپرست کمیته فوتسال انتخاب شد، درباره آخرین وضعیت این بازی تدارکاتی به «رادیو تهران» گفت: بازیهای تدارکاتی با ایتالیا برقرار و نهایی شده است. تیم ملی ۲۸ آذر به ایتالیا اعزام می شود.

اصولی افزود: ما با آقای ناظم الشریعه قرارداد داریم، تیم برای این بازی ها با ناظم الشریعه به ایتالیا اعزام می شود. حتی لیست تیم اعلام شده و کار رجیستر در حال انجام است.

وی همچنین در خصوص وضعیت تیم امید یادآور شد: بعد از بازگشت تیم ملی از ایتالیا، یک نشست جدی برای تشکیل تیم زیر ۲۳ و زیر ۱۹ سال خواهیم داشت. این دو تیم در کنار تیم بزرگسالان باید مکمل هم باشند و با فلسفه واحد حرکت کنند. ظرف حداکثر دو ماه آینده این تیم ها تشکیل می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی