فرهاد مجیدی پرسپولیسی‌‎ها را سوزانده؛ باز هم می‌سوزاند/ دربی ۳ هزار امتیاز دارد نه ۳ امتیاز!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: خوشبختانه در دربی کسی روی نیمکت تیم استقلال می‌نشیند که هم به این تیم خوب گل زده و هم در جایگاه سرمربی در دربی‌های حساس خوب پرسپولیسی‌ها را سوزانده است.

در آستانه دربی نود و هفتم پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس بسیاری از پیشکسوتان پیش ‌بینی می‌کنند مصاف دو تیم سرخابی تهران با حضور تماشاگران جذاب ترین دربی مسابقات اخیر این دو تیم باشد.

محمد نوری در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دربی شنبه سیزدهم آذر حرف زد و توصیه‌هایی برای مدیران باشگاه‌هایی لیگ برتری و صادق درودگر داشت.

مسابقه استقلال مقابل پرسپولیس را چطور پیش بینی می‌کنید؟

به هر حال دربی شرایط خاص خودش را دارد. این یک بازی سنتی برای هر دو تیم است که هوادارانشان چیزی جز برد از تیم شان نمی‌خواهند. من مخالف این هستم که عده‌ای می‌گویند دربی هم مثل بقیه مسابقات فقط سه امتیاز دارد. خیر! اصلا اینطور نیست، اتفاقا دربی سه هزار امتیاز دارد. حتی آنهایی که اصلاً فوتبال دوست ندارند هم چشم‎شان دنبال اسم برنده این بازی است.

وضعیت استقلال برای این مسابقه را چطور می‌بینید؟

استقلال بازیکن تازه وارد کم نداشته و به نظرم تازه واردها باید اینقدر تمرکز داشته باشند که بتوانند از پس این مسابقه بر بیایند. خودم در این هفته‌ها مسابقات پرسپولیس را آنالیز کرده ام و می‌دانم شرایط تاکتیکی استقلال نسبت به پرسپولیس خیلی بهتر است، اما این تضمینی برای برنده شدن استقلال نیست. استقلال باید برنده شود چون این برد تضمین کننده ادامه مسابقات نزد بازیکنان و البته مایه بالا رفتن اعتماد به نفس در کادرفنی تیم است.

فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تا چه اندازه می‌تواند در دربی روی تیمش تاثیرگذار باشد؟

فرهاد پرسپولیسی سوز است. مجیدی آن زمان که بازیکن بود خوب به پرسپولیس گل زد و همیشه در دربی بهترین بازیکن تیم بود. از وقتی هم که سرمربی شده با نتایجی که گرفته پرسپولیسی‌ها را حسابی سوزانده و همیشه زهرش را به تن پرسپولیس ریخته و این بار هم می‌ریزد.

بحث‌هایی در این یکی دو روز درباره داور دربی مطرح شد. شما پیشنهادی در این باره ندارید؟

به نظرم فدراسیون فوتبال باید برای این بازی از فغانی دعوت می‌کرد. گرچه فغانی هم کمی‌برای خودش مغرور شده ولی من شنیدم که شاید موعود بنیادی‌فر داور دربی باشد و این واقعاً وحشتناک است که چنین داوری که همیشه به ضرر استقلال سوت زده برای دربی انتخاب شود. به طور کلی فدراسیون به هیچ وجه نمی‌تواند کمیته داورانش را خوب مدیریت کند.

درباره مسایل رخ داده بین سازمان لیگ صحبتی دارید؟

یک توصیه جدی به صادق درودگر بکنم که بیش از این سر به سر استقلالی‌ها نگذارد. هواداران استقلال به شدت از تو شکار هستند و با قدرت پشت سر مدیر عامل ایستاده اند. توصیه‌ای هم به مدیران سایر باشگاه‌ها دارم که در موضوع حق تبلیغات محیطی خودشان را دربغل فدراسیون انداخته اند. باید به آنها گفت، بندگان خدا به فکر حق باشگاه تان باشید نه خود شیرینی برای فدراسیون فوتبال.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    فقط جواب سوال سه رو بخونید. یه مثلا پیشکسوت تا چه حد میتونه کودک حال باشه فرهاد جونتون یه جک تری زن بیشتر نیست. این روحیه فرهادپرستیتون واسه ما برگ برنده است ادامه بدید.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      تا هفته هفتم و قبل دربی 6 امتیاز استقلال توسط مهندسین لیگ و نوچه های مسعود سلطانی فر از استقلال گرفته شد. گل ارسلان مطهری کاملا سالم بود. پنالتی استقلال در بازی نساجی گرفته نشد. دیشب هم که 2 پنالتی استقلال رو نگرفتند. استقلال 19 امتیازی رو با مهندسی 13 امتیازی کردند. این 6 امتیاز خودش به اندازه بردن رفت و برگشت دربیه. از همین الان مهندسین لنگ و مافای لنگ گفتن فرض رو بر این میذاریم که استقلال دربی رفت و برگشت رو می بره پس باید 6 امتیاز ازش کم کنیم. اگه دربی رو بردن همه چیز مساوی می شه و اگه نتونستن چه بهتر. حالا امتیازاتی که در ادامه رقابت ها ازشون می گیریم اون به کنار
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      با مهندی بازی ها، پرسپولیس ته جدولی رو آوردن رده دوم و استقلال صدر جدول رو آوردن به رده چهارم. به این میگن مهندسی. استقلال هم اعتراض کرد آقا این داور قبلا به ضرر ما گرفته ولی از قبل هماهنگی شده داور باید از استقلال امتیاز بگیره.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      استقلال پنجم شهریور 1399 در مقابل چشم 60 میلیون بیننده تلویزیونی یحیی گلمحمدی و پرسپولیس رو 6 تایی کرد که تو تاریخ ثبت شد. حالا یحیی اگه واقعا مربیه بیاد انتقام اون 6 تا رو بگیره.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      امسال هم با مهندسی هایی که تا هفته هفتم توسط کمیته داوران به دستور عوامل پشت پرده صورت گرفته و با 6 امتیازی که توی همین 7 هفته گرفتن قهرمانی پرسپولیس دور از دسترس نیست. از همین الان رفتن منیریه برای پرسپولیسی ها جام خریدن. انقدر تابلو مهندسی کردن نشونه اینه که دیگه انقدر پررو شدن که باکی ندارن علنا بازی ها رو مهندسی می کنن و نتاج رو به وسیله داورها تغییر میدن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      فصل پیش پرسپولیس با 21 امتیاز مهندسی شده قهرمان جعلی لیگ برتر شد که با مدرک و فیلم های کارشناسی ثابت کردم. این فصل هم تا اینجا 6 امتیاز ولی چه سود که اونا کار خودشون رو می کنن و همینجوری حق استقلال رو می خورن و تا الن حتی یک امتیاز پرسپولیس از دست نداره از سوی داوری. نوچه های مسعود سلطانی فر در تمامی سازمان های فوتبال خوب نفوذ کردن و تمامی بازی ها رو مهندسی می کنن و کسی هم نیست جلوشونو بگیره.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      فصل های گذشته داورها در زمین بازی مهندسی می کردن و نتایج رو رقم می زدن و توی کارشناسی ها چند تا داور میذاشتن که بگن آره داور کارش درست بوده. بعد از اعلام رشوه های کلان و پنالتی 100 میلیاردی توسط داوران، حالا بازی عوض شده. داوران همچنان، بازی ها مهندسی می کنن چون بعد از پایان سوت دیگه نتیجه تغییر نمی کنه ولی در عوض داورای پشت پرده برای اینکه لو نرن که همدست هستن میگن کار داور اشتباه بود و اینجوری قضیه رو ماست مالی می کنن. ترفند جدیدی که امسال توسط کمیته داروان و حقوق بگیرانش اجرا میشه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      صادق درودگر همونی که به فردوسی پور تو برنامه زنده گفت بذار یه مشت بهت بزنم. این صادق درودگر از اون آدمای هفت خطه. هواداران فوتبال بدونن که این دشمن استقلالی هاست. البته فردوسی پور آدم ضعیفیه جرات داشت اینو به من بگه که در کسری از ثانیه توی بیمارستان به هوش می اومد. باید فرقی بین عادل و یک رزمی کار باشه. باید با این صادق درودگر برخورد قاطع صورت بگیره در غیر این صورت استقلال رو نابود می کنه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      رئیس فدراسیون و تمامی عوامل فدراسیون فوتبال و تمامی عوامل کمیته داوران و کمیته انضباطی و دیگر عوامل و مهندسین لیگ برتر فوتبال دست نشانده و نوچه های مسعود سلطانی فر هستن. قشنگ مافیای لنگ فوتبال ایران رو دست خودشون گرفتن و الان تیم ملی هم دستشون افتاده. تما بازی ها رو مهندسی می کنن. حتی صدری به این خاطر مدیرعامل پرسپولیس شد که یحیی گلمحمدی هم به درستی اشاره کرد که از عوامل مهندسی کن پشت پرده و از عوامل پوکر و گلات پرسپولیس بوده و بدون فروش بازیکن و بدون داشتن اسپانسر، 700 هزار دلار کالدرون رو جور کرد از بیت المال.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      فغانی رو از اون سر دنیا آوردن که بازی استقلال و نساجی رو مهندسی کنه در حالی که نه کمبود داور داشتیم و نه بازی حساسی بود. برای دربی هم مهندسین لیگ برنامه دارن مطمئن باشید. امیدوارم مسئولان استقلال جلوی حداقل این مهندسی در دربی رو بگیرن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      چه کسی پاسخگوی هوادارن استقلاله برای 6 امتیازی که داوران از استقلال گرفتن. همین 6 امتیاز یعنی دو برد. امتیاز دو برد استقلال رو مهندسین لیگ برتر ازش گرفتن تا اینجا. الکی نیست یحیی گلمحمدی از خوشحالی گریه می کنه. تیم بحران زدش وقتی نتیجه نمی گرفت همزمان برای عقب نیفتادن از کورس قهرمانی، امتیازات استقلال رو می گرفتن تا پرسپولیس خودش رو برسونه. جالبه پرسپولیس ته جدولی اومده دوم جدول و استقلال صدر جدول رو با مهندسی آوردن چهارم جدول
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      وزیر ورزشی بابا حمید سجادی هم پرسپولیسی تشریف دارن و دستبارش ذوالفقار نسب هم پرسپولیسیه. صدری رو مدیرعامل استقلال کردن ولی تمامی هواداران استقلال که یابقه درخشان دکتر فتح الله زاده رو می دونستن و آرزوی مدیرعاملیش رو داشتن به جاش آجرولو رو آورد چون سردار تشرف دارن. دکتر فتح الله زاده اگه بود اجازه نمی داد اینجوری حق استقلال پایمال بشه ولی آجورلو حتی توان دفاع از حق استقلال رو نداره و بسیار مدیرعامل ضعیفیه. هیچ قدرت و نفوذی هم نداره و می بینیم به راحیت تمامی بازی های استقلال مهندسی میشه. افتخارات دکتر فتح الله زاده رو با آجورلو مقایسه کنید. دکتر فتح الله زاده استقلال رو نایب قهرمان آسیا کرد و سال ها با دست خالی برای استقلال جام می آورد. اگه قرار بود آجورلو مدیر عامل استقلال بشه باید یه سردار سپاهی چیزی مدیرعامل پرسپولیس می شد. صدری که نفوذ بسیاری از دوره سلطانی فر داره حفظ شده و به جاش آجورلو رو آوردن که هیچ کار مثبتی برای استقلال نکرده. تا الان 6 امتیاز استقلال خورده شده ولی اصلا برای آجورلو مهم نیست. ولی دکتر فتح الله زاده بود برخودر جدی با این قضیه می کرد.
    • حمید علوی CA ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      انصافن باورم نمیشه این مصاحبه از ممدآقا نوری باشه. بنده از دهه ۷۰ ایشون رو در استقلال میشناختم و واقعن شوکه شدم از اینکه کلمات عجیبی مثل ‘سوزوندن’ رو به کار برده باشه.
    • ... IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      فرهاد بیشتر از سه هفته مهمان استقلال نیست
    • ناشناس IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      چطور هیچ امتیازی از پرسپولیس خورده نشده جناب کیسه مگه کور بودی ندیدی چطوری هفته قبل ۲ گل رو گرفتن آزمون گل عبدی کاملا از خط رد شده بود بعدشم این دلیل نمیشه که چون پرسپولیس قبلا ضعیف بوده همیشه همین طوری باشه شما ی زمان توی زندگی موفقی ی وقتا دیگه شکست می‌خورید همیشه که یکسان نیست قرار نبوده پرسپولیس همیشه همون طوری بمونه که بعدشم الان که دیگه وزیر رفت دیگه کی با مهندسی کیسه رو آورده پایین تازه این مساوی های شما طبیعیه شما که همیشه هین طوری بدین تعجب آور نیست
    • ساوالان IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      وقتی سواد فوتبالی نداری .حرف نزی بهتره..دیشب مربی استقلال گفت . امروز هم این بنده خدا که تکلیف عید نوروز اش را اینجا نوشته!!! وی گویند دوبازی از داوری ضرر کردیم .می شود 6 امتیاز. اگه می دادند ما صدر بودیم. اقا .عزیز. دوبازی مساوی کردید . 6-4=2!!!!!!!! در ثانی فقط استقلالی جماعت پنالتی را گل می شمارد. وقتی ما می گوییم چهار جانبه قهرمان شدید. و دسته 3را فتح کردید. ناراحت نشوید.
    • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      در جواب لنگی متوهم کامنت شما باعث خنده ما میشه قبل کامنت زدن فکر کن طبق نظر کارشناسان داوری کارمند زوزنامه کیسه جوان صحنه اول یامگا پنالتی نبود فقط یه پنالتی کیسه تایید شد پنالتی پرسپولیس بازی با نفت مسجد سلیمان روی عبدی سوخت آره پرسپولیس از شش هفته پنج هفته داوری ضرر دیده بازی با فولاد پنالتی علیه پرسپولیس بازی نساجی گل آل کثیر آفساید اعلام شد بازی با آلومینوم قبل گل خطای روی سیامک نعمتی بود بازی با نفت آبادان گل سالم و پنالتی پرسپولیس نگرفتند بازی با نفت مسجد سلیمان پنالتی روی عبدی سوخت پرسپولیس در جنگ نابرابر هم تیم ها و داوری با هم رقابت می کنه فدراسیون پرسپولیس بود از شش هفته پنج هفته علیه پرسپولیس بود فدراسیون ‌پرسپولیسی بود شب قبل بازی با نفت آبادان خادم اردوی نفت بود فردا اون بازی گل صحیح و پنالتی پرسپولیس سوخت فدراسیون با پرسپولیس بود قبل بسته شدن پنجره فقط خرید خارجی برای پرسپولیس ممنوع کرد پنج هفته اجازه استفاده غیر قانونی به کیسه داد همین تیم کیسه با حق خوری پارس جم به لیگ یک فرستادید
    • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      کیسه ۱۰ سال رنگ جام ندیده و پرسپولیس سرورشون پنج سال کل قهرمانی ها درو کرد با کیسه کش ها فشار آورد مثل کودکان توهم بزنند هذیون بگن خخخ مجیدی با تو دوره دوست اش احمدی نژاد صبح ها باهش گل کوچک بازی می کرد به راحتی با پودر نیروی زاد جک تری دی استفاده می کرد تیم کیسه ۹ سال رنگ جام نمی بینه فقط،دوره احمدی نژاد سه تا قهرمانی فاسد داشت دوپینگ دست جمعی با پودر جک تری دی فرناز به اعتراف مهدی امیرآبادی یا تبانی و رشوه با عیسی اندوی به اعتراف مدیرعامل اون زمان کیسه واعظی،آشتیانی پاک ترین مقام کیسه سومی مرفاوی هست
    • حسین استقلالی دوآتشه IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      درود خدا بر محمد نوری متعصب امیر حسین صادقی پیشکسوت و متعصب مهدی فنونی زاده ،دردوبلاتون بخوره تو سر پیشکسوت هایی مثل برومند که میگه پرسپولیس بازیکن ندارد پس وحید امیری ،ترابی، میلاد سرلک، اینها چی هستند پس چرا تیم ملی آنها رادعوت میکند برومند پیشکسوت نما شما هم ازچشم هواداران استقلال حذف ش دید
    • رضایاک IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      در پاسخ به (کیسه مافیای ایران) عرض کنم که والا ما فقط از کیسه و کیسه گر و کیسه کش توی فدراسیون مافیا دیدیم. نمونش سرمربی پیشینتون که خود فرناز هم معتقده ایشون مافیاست. بعد اینکه پسر جان شما و نادی الکیسه توهم دارید به خدا...از بس تیمتون ضعیف و دره پیته گیر دادید که همه میخوان پرسپولیس نتیجه بگیره.همه یعنی روزنامه ها داور فدراسیون مربی تیم بسکتبال مدیر عامل شرکت گاز و ... یه کم عاقل باش.آخه کدوم تیم قهرمانی را دیدی با پنالتی قهرمان شده باشه؟تیم سرورتون پرسپولیس توی هر بازی یک پنالتی براش گرفته نمیشه اما داره بازی ها را هم میبره. تیم باید انقد خوب باشه که اگه اشتباه داوری هم بود باز تیم نتیجه بگیره.حالا به عنوان یک طرفدار پرسپولیس یک جای خالی میتونم برات باز کنم که طرفداری نادی الکیسه و فرناز مجیدی را خاتمه بدی و بیای طرفدار پرسپولیس کبیر بشی : )
    • دامون تنهایی GB ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      لنگیا مافیای فوتبال ماشالله که هم در نویسندگی یدی طولا داری هم در امور رزمی مدعی و صاحب عنوان از تو سوالی دارم گرچه مانند درودگر اهل گفتن بسیار و نشنیدنی.امسال از شروع فصل تا به اکنون هر هفته پرسپولیس در گیر آشوبی شده بحران پشت بحران از گل مردود تا پنالتی گرفته نشده تا محکومیت تا آوارگی در فرودگاه تا بی پولی تا مشکل یارگیری...به خاطر داری وقتی همهء رئوس فوتبال را مشغول مهندسی برای پرسپولیس میخواندی با کمک چند وزارتخانه پول استراماچونی تحویل داده شد و تحریم مانع از این امر نشد.ادعا کردی بدهی کالدرون اولاً پرداخت شده ثانیاً از محل بیت المال این پرداخت صورت گرفته اگرچه پنجرهء بسته هر دو نظرت را رد کرده نوشته هایت را بی اعتبار میکند.حضور فغانی که به نفع شما شد.الحمدلله که پنالتی هم مرتب رسید باز سخن از مهندسی میگویی؟ نکند که مهندسی مورد نظر شما مهندسی معکوس است؟هذف شما را از پرگویی نمیدانم اینقدر میدانم که مروارید بدلیل کم بودن گرانبها و قلوه سنگ به سبب بسیاری بدون بها گشته اند.در نوشته هایت از حجم تعارفات کم کن و بر مبلغ اضافه کن.جزییاتی که مینویسی قلم بگیر کلیات را موثق بنویس
    • مصطفی IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      در جواب مافیای فوتبال باید بگم به نکته خوبی اشاره کردی،،چرا پرسپولیس تا اینجای فصل نباید اسپانسر داشته باشه..چرا نباید مدیرعامل داشته باشه...شما که الحمدالله ۳۰ درصد قرارداد بازیکناتون دادین اسپانسر و هیات مدیره هم دارید پول هم دارید و اجرلو هم قدرتمنده...باز رفتین زیر پرسپولیس ناله هاتون شروع شد..برگردین تو غار...تا کی بهانه؟؟؟؟تا کی ناله...تو خودت می شینی کارشناسی میکنی امتیازها رو تفسیم میکنی؟خخخخخخ...تو داری برا خودت مهندسی میکنی.خخخخ..تا الان بهونه ت بابا مسعود بود...الان شد سازمان لیگ و داور...بعدشم میشه اینا با تاژ مشکل دارن..خخخخخخ
    • Amir perspolisi IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      لنگی ها مافیای فوتبال، بخدا بخدا در زندگیم مثه تو ندیدم تا حالا، اصن تو دیگه یه مورد جدید هستی که تا حالا هیشکس شبیهتو ندیده و نخواهد دید، در عجبم چه جوری اطرفیات تحملت میکنن، حالا دیدین گفتم مشکل استقلالیا به وزیر و وکیل ربطی نداره و حتی اگه فتح الله زاده هم وزیر ورزش باشه و پرسپولیس نتیجه بگیره میگن فتح الله زاده از اولم پرسپولیسی بوده و سرمون کلاه گذاشته این همه سال که استقلالیم، دولت عوض شده ،سیستم به کلی تغییر کرده...اما هنوزم میگن سلطانی فر خخخخخ مگه میشه مگه داریم همچین چیزی؟؟؟؟ شرط ندارم تا چندین سال دیگه بهونه شون اینه سلطانی فر هنوز نفوذ داره در ورزش کشور خخخخخ خدایا شکرت ❤
    • مهدی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      پاچه خواری با این پستکسوت که ادبیاتش مثل بوقچی ها هستش معنی پیدا کرده این یارو هر کی بشه سرمربی و مدیر عامل پاچه خواریش را میکنه تا به نون نوای برسه اما وقتی موج برعلیه سرمربی و مدیر عامل زیاد میشه همراه موج میشه
    • لنگی بیخاصیت IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      فرهاد تا ریشه لنگ رانسوزاند آرام نمی نشیند درود بر شرف هرچه استقلالی ناب
    • محمد متعصب IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      هوادار پیشکسوتان متعصب مثل محمد نوری که هرموقع جلوی لنگ پوشان فوتبال میکرد طوفانی از غیرت وتعصب بود
    • بی منطق و حسود IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      لنگ مافیائی کثیف می گوید مابازیکن نداریم از آن طرف میگویند بازیکنان پرسپولیسی همه بایدملیپوش باشند
    • استقلالی واقعی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      یادش به خیر هافبک دفاعی متعصبی بنام محمد نوری هرموقع جلوی لنگ پوشان فوتبال میکرد اجازه نمیداد لنگی از او عبور کند
    • لنگ مافیائی کثیف IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      شیر فرهاد جنتلمن باوجود وزرات ورزش ونوچه هایش اجازه نداد لنگی ها برنده شوندباوجود اینکه مددی وملکیان دست نشانده سلطانی فر ونوچه هایش بودند حالا که سردار دلیری بنام آجرلو پشتیبان شیر فرهاد ویارانش است
    • کیسه کشا کتک خور فرودگاه IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      حمایت از برادران مجیدی تا سقوط به دسته سوم کشوری
    • آنتی کیسه IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      دوستان عزیز. لطفا خودتون رو برای جواب دادن به شخص معلوم الحالی چون (لنگی مافیای فوتبال) هدر ندید. وقتی کلاس و سواد ورزشی وجود نداشته باشه بیش از این هم نمیشه از ایشون انتظار داشت. این اشخاص نه کلاس فوتبالی دارن و نه کلاس اجتماعی.... مطمین باشید اگر لیگ ایران رو تمام و کمال تحت نظر فیفا هم انجام بدیم و تیم کیسه افت بکنه باز هم به فیفا حمله میکنن. کلا ذات این اشخاص با بهانه ها و ایرادات بنی اسرائیلی آمیخته شده. پس زیاد جدیشون نگیرید.
  • 4 در 6 IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    فرناز سه تا تو بيست تا بازي گل زده ميگن سوزونده پس ايمن زايد تو دخ دقيقه سه تا زده اسمش چيه يا صفر ايرانپاک wooooow
  • لطف خدا IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    محمد نوری کیه .سرچ کردم چنین اسمیبعنوان بازیکن ندیدم
    • اشکان IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      خدا وکیلی اگر خود استقلالی ها بازی های معدود این بازیکن رو یادشون باشه، فعلا دوره فالوور بگیری لطفا لقب پیشکسوت رو برای هر شخصی که از کنار هر باشگاهی رد شده نبرید این واژه حرمت داره
  • یوسف IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    محمد نوری حرف اضافه نزن اتفاقا فرنازتون چهار بار با پرسپولیس بازی کرده دو تا بازی یک هیچ باخته ولی دو تا بازی با کمک داورها تو حذفی مساوی کرده بعد تو پنالتی برده اونم بازم با کمک داورها پنالتی که باید تکرار میشده پس حرف اضافه موقوف از الان دست پیش نگیر که پس می مانی
  • کامران زارعی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    درود ب آقای نوری عزیر دقیقا همینطوره، با قدرت دربی رو میبریم،و قدردان شما هستیم،که در همه حال، به تیم روحیه میدین ،امیدوارم همه،پیشکسوتان عزیز،دنباله رو آقای نوری عزیز باشن حداقل اگر روحیه نمیدن،تیم رو وارد حاشیه نکنند درود ب همه استقلالی های عزیزام
    • کیسه کشا کتک خور فرودگاه IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      فرناز ناکام لقب خوبی هست براش همین علی علی پور ما بیشتر از اسطوره ی پودری به قول امیرآبادی به کیسه با همون اس تق تق لال لال شو زده از اسطوره ات ون معلومه که چی تیمی دارید نه جایی مربی گری کرده نه سابقه داره فوق بالا و پایین پریدن دور زمین و فریاد و جیغ کشیدن ناز نازی بلده انشالله در بی معلوم میشه گوشی دست کیه
  • matt1982 IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    مصاحبه مثلا پیشکسوتشون رو نگاه کن. کینه و حسادتها و همچنین بهونه گیری ها و گریه و ناله هایی که این چند ساله از دیدن موفقیتهای رقیبشون ناشی شده رو نگاه کن و... انصافا بی شخصیتی از سر و روی تیمشون می باره.
    • عدالت IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      من نمی دونم این استقلالی‌هابا چه روی دارن این حرف هارو میزنن از حذف تو جام آسیا تا جریان اردوی دوبی وحمایت سجادی تا به امروز خجالت هم خوب چیزی خوبه امسالم مثل سال‌های گذشته گرون ترین و پر بازیکن ترین تیم بازم مال استقلال شد دیگه چه بهانه ای داری جای تیم پرسپولیس بودید خو الان جنازهاتون تو خیابون بود هه الان بعد سه ماه دو تا بازی کن خارجی پرسپولیس گرفتن که به بهانه های مختلف نمیزارن بازی کنن بازیکن ها رو بخاطر نداشتن پول حمایتی که نشدن از دست دادن پرسپولیس بازم میان با پرویی از این حرفا میزنن خدا جای حق نشست که تا اون نخواد هیچ برگی از درخت نمی ریزه
    • امید IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      خوشم میاد اینقدر پیگیری کارهای سرورتی که تمام مصاحبه های پیشکسوتها رو میخونید... ایول لنگی جماعت همینجوری ادامه بده شاید فرجی شد و تونستید یه ستاره واقعی بگیرید..
  • امیر IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    فعلا که 10 ساله رنگ جام ندیده .یادمون نرفته استقلال به بهانه بیماری دخترش رها کرد رفت کشور عربی خخخخخخخ فعلا دماغتت بکش بالا .فک کنم این بنده خدا نوری توپ جمع کن استقلال بوده
  • فقط پرسپولیس IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    حالا این محمد نوری کی هست !!!!!!
  • پرسپولیسی IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    یه بازیکن درجه چهار و پنج مثل محمد نوری میخواد بگه منم زنده هستم از....پرسپولیس میخوره
  • مهران IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    جدا موجب تاسف است نام پیش، کسوت بروی خودمی نهند اما افکار وسکنات یک هوادار نوجوان را دارم مجیدی چنین است وچنان است مردک تو خیر سزت پیشکسوت هستی این ادبیات بچه گانه ای که ازخودت بروز می‌دهی جز اینکه موجب وهن در میان مردم میشوی هیج چیز دیگری دربر ندارد
  • الی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    ببینید از هر شخصی که از فوتبال چیزی میدونه... میفهمه.. تا زمانی که مجیدی حتی هوادار استقلال است. این تیم محاله به مقامی برسد. مجیدی مساوي با نابودی کیسه... حتی حرف زدن بلد نیست. چه برسه به مربی...
    • دوچرخه سواران IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      داداش هوادار هاشون هم یه دل سیر کتک تو فرودگاه نوش جان کردن رودارتر از این حرفها هستند که از این بازیکن پودری سابق دست بکشند قسم خوردن با مجیدی تا نه دره ی دسته سوم سقوط کنند
  • پرهام پورمیرزا IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    استقلال بیچاره ۱۰ سال جام ندیده که تو تاریخ ثبت خواهد شد.البته که ۶ تایی هم هستن ا
  • حمید علوی US ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آقای محمد جان نوری واقعا دوستت دارم انشاالله موفق پیروز باشی
    • بنی آدم IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      بود بود نبود نبود
  • سید IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    در این که لنگ مافیای فوتبال ایران هست شکی نیست ولی بزرگوار تیم استقلال برای فرهاد مجیدی بزرگ است و تا فرهاد مجیدی سرمربی این تیم است قطعا نتیجه نخواهد گرفت سرمربی می بایست مدیر خوبی هم باشد فرهاد کاملا احساسی است و با شانتاژ کاری های افشین پیروانی (محمدعلی) و مطهری مترسک لنگ متاسفانه بسیار احساسی تصمیم می گیرد. استقلال در حال حاضر مشکل هافبک دارد و فرهاد تمامی هافبک های خوب تیم را از دست داد و بابک مرادی که واقعا استقلالی متعصبی هم هست را اینقدر نیمکت نشین کرد که دچار حاشیه شد. فرهاد به درد استقلال نمی خورد ای کاش او مدیرعامل استقلال بود نه سرمربی تیم
  • ایرج IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    سلام برادر نوری دقیقا فوتبال یادمه یه آدم ترسو وضعیف بودی که رنگ تیم ملی رو هیچ وقت ندید شما خودشیرینی ادامه بده ببینم میزارند کلمن جمع کن البته توی اوج اوست کلمن جمع کن وسط بودی وپست خوبی واست بود
  • ایمون زاید IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    دو کلام هم از دایی عروس خانم!
  • ع IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    اقای‌پیشکسوت‌ی‌‌مقدار‌فکر‌کن‌بعد‌دررابطهبا‌تیم‌پدسپولیس‌حرف بزن
  • عبدالهادی اژدری IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    از خمره همان طراود که درون اوست حیف اسم پیشکسوت که روی شما گذاشتن با این لحن حرف زدن دقیقا نشان دادی مثل دوران فوتبالیت که هیچی نبودی هنوز هم هیچی نیستی
  • Vahid IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    چقدر زشته برای یه پیشکسوت اینهمه تنفر و بغض حرف زدن ، واقعا متاسفم واسه تیمی که اینا اسمشون پیشکسوتاش هستن ، اینا همه نشونه نفهمی و بیسوادیه یه نفره که ادبیات حرف زدن بلد نیستن اونم تو رسانه ، حالا خوبه زمان بازیکنیشم هیچ نبود وگرنه سر میبرید ، اینایی که زمان بازیشون هیچ نبودن بیشتر کل کل میکنن
  • Vahid IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    چشم دیدن موفقیت حریف داشته باشین ، از حسادت چشماتون در نیاد ، تیمی که تو این ۵ سال دو بار فینال اسیا رفته و یکبار هم تو ۴ تا بوده مشخصه لیگ ایران براش ساده تره ، با این حرفا فقط میخوان گندکاریاشون ماست مالی کنن
  • علیرضا IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    استقلال در جایگاهی نیست که در خصوص قهرمان چند دوره لیگ برتری بخواهد صحبت کند آن هم با حضور و درخشش مربی محبوب، جناب آقای یحیی گل محمدی ضمنا پرسپولیس در رتبه بندی جهانی و آسیایی نشان داده که حرفی برای گفتن دارد. لازم به ذکر است که آنجا دیگر داور و فدراسیون در ماجرا دخالتی ندارند و بر اساس رتبه بندی جهانی فیفا این امتیاز به تیم محبوب ایرانی ها یعنی پرسپولیس داده شده و استقلال در این رتبه بندی متاسفانه جایگاه خیلی پرتی دارد. در بازی پیش رو هم مطمئنا پرسپولیس برنده میدان است و استقلال بجای بهانه گیری در خصوص داور و فدراسیون باید بیشتر روی تیمش تمرکز کند.
  • همیشه سرخ IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    شنبه شب زار زدنت رو میبینیم
  • ali IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    یادمه توی یک دربی تماشاچیها با هم درگیر شدند قرمز و ابی ،چند نفری مصدوم شدند .بعد هم اعلام شد فلانی در فلان شهر جلو تلویزیون سکته کرد .فلانی در فلان شهر جلو تلویزیون فشارش افتاد و راهی بیمارستان شد ووو.به خودم گفتم یا من نسبت به تیمم تعصب ندارم یا اونا که الان توی بیمارستانند.!!! فردای دربی خبر رسید دیشب بعد از بازی چندتا از بازیکنان سرخ ابی را با هم در یک پارتی گرفتند.گفتم ما مردم چقدر ساده ایم.
  • علی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    چه پیشکسوت بی ادبی هههه این بیشتر به انسانهای نخستین میمونه تا یه ورزشکار و الگو برا فوتبالدوستان
  • قشقایی اسطوره IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    حماااایت از فرهاااااد مجیدی به کوری لنگیا.فرهاد بد سوزوندتووون
  • حسین ذبیحی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    به نوری‌و همه ی کیسه کشهامیگم:به برنده دربی جام نمی‌دن! امسال هم لاغری جونتون برای سهمیه بدوید!البته مگرسهمیه راهم باحمایت وزیروفدراسیون‌بگیریدوگرنه فری زیرابرو برداره
  • رضایاک IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    خخخخ. این فرناز بوده که سوخته تو این چند سال. فرناز مارا سوزونده؟؟خخخخ... به ایون زائد میگم بیاد دوباره ها.خخخخ. کل دوران هوچیگریش به عنوان فوتبالیست سه تا گل به تیم سرورش زده و دوران هوچیگریش به عنوان سرمربی هم دو تا برد پنالتی ای که ضربات پنالتی حساب نمیشه در آمار.و چند باخت در جریان بازی از تیم سرورش داشته. والا تیم کیسه را هم همیشه نصفه و نیمه ول میکرد میرفت تیم های نادی الکیسه قطر، نادی الکیسه امارات، نادی الکیسه فلان... بعد تازه طرفدارای نادی الکیسه انقد دوسش دارن.خخخخ. تیم نادی الکیسه را زده زمین و ازش تعریف و تمجید هم میکنن.خخخخ
  • علی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    تیم پیروزی بااینکه وزرا حمایت میکردن در مقابل مجیدی شکست خوردن،حالاکه جای خود دارد
    • رضایاک IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      اتفاقا تیم چرخ سوارا بودن که هم مافیا داشتن و فلسفه مافیا در فوتبال را بوجود آوردن و هم وزیر و رییس جمهور پیشین را داشتن و باز هیچی نشدن.خخخخخخ نااااادی الکیسه
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    نظر منم همینه ما باید قرارداد مجیدی رو 6 سال تمدید کنیم تا لنگیها بسوزن چون با عدد 6 خاطرات جالبی دارن خخخ
    • کیسه IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      آره یاد ۶ تایی شدن شما میفتیم خخخخخخخخ
  • علی فتحی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    ازهمه چیز ترس دارین با های وهوی برنده باطس نمیشین استقلال به زمین وزمان گیر میدین وقتی ترس دارین از سرورتون سرو صدا گیر میدین داور ووو سیا سفید لیب رودخونه پیدا میشه به خدا سه تا میخورین این گوی این میدلن56
  • ساکت GB ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    دربی داغی بر دل مجیدی میگذاریم که تا عمر دارد نام یحیی گلمحمدی تنش را چون بید ایستاده در خزان بلرزاند.یحیی اگر بنای بازی دفاعی مانند بازی قبل داشت در برابر نفت مسجد سلیمان با احتیاط بازی میکرد امیدوارم منوچهر صفروف به این بازی میرسید اگرچه میدانم از وزیر اقتصاد تا وزرای دادگستری و ورزش با کارشکنی و اقلاً برای دربی مانع از باز شدن دست پرسپولیس خواهند شد.اما همین تیم و همین بازیکنان برای شکست استقلال کافیست.از اکنون میگویم نیمهء دوم دربی یحیی و عبدی کمر استقلال و مجیدی را خواهند شکست و ضدحملات یحیی کابوس سنواتی مجیدی ها خواهد شد
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آره ما رو خیلی سوزونده لامصب..هرسال دوتا جام میگیره هرسال میره فینال آسیا هرسال دربی رو میبره
  • رحمان IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    هرچی تلاش میکنن استقلال بیاد بالا هرچی بازیکن میخرن براش هرچی پول میدن بهش باز هیچ منحلش کنید بره استقلال هم تیمه
  • 000p IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    این دفعه دیگه اوضاع فرق کرده همیشه پرسپولیس سرتر از استقلال بوده و۵سال قهرمانی اینو ثابت کرده وامیدوارم تو دربی هم برنده باشه تا کیسه ها بیشتر بسوزن
  • خدا کیسه کش های یتیم را پدر دار کرد IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    غارنورد دوباره زد بیرون از غار .وقتی امثال این پیشکسوت باشه دیگه تکلیف معلوم .اینا با سن تخت جمشید تو توهم هستن دیگه از ارتش بچه های پانزده ساله شاه فرناز نباید انتظار تفکر داشت.عمو نوریه سالی یه روزه
  • فروید سرخ IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    یه ممد نوری پرسپولیس داشت یه ممد نوری هم کیسه داره. تفاوت شون از زمین تا آسمونه.دوستان کیسه باور نمیکنن. خوب این مصاحبه و جوابای ممد نوری تون رو خوندین حالا برین مصاحبه ممد نوری سرورتون رو هم بخونین اون موقع خودتون خجالت می کشین
  • عشق فقط پرسپولیس IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    شما که میگین پنالتی های استقلال گرفته نشد اصلا از دنیا خبر دارید بابا گل به اون سالمی رو قبول نکردن پنالتی به اون واضحی رو نگرفتن دیروز تو بازی قشنگ توپ به دست بازیکن حریف خورد اونم ندیدین اگه اینتوری هست ملت ما فقط داورا کور نیستن همشون کورن بعدم ما چرا از دنیا اینقد اقب هستیم بابا شما چه کار پنالتی اینا دارید شما به فکر این باشید که تیم بتونه با حرکات تکنیکی وفنی با مهارت خودشون گل بزنن وگر نه پنالتی به نظر من چیز چرتی هست این حرفم فقط مختص استقلالی ها نیست با پرسپولیسی ها هم هستم با اینکه خودم یه پرسپولیسی هستم و ما یه اشتباه دیگه هم داریم اینه که وقتی اون تیم پنالتی گرفته نمیشه مثلا تیم استقلال پنالتی گرفته نمیشه میگه پرسپولیس سپاهان به داور پول داده خوب اینکه تخصیر تیم رقیبت نیست اون کارش اینکه تیم خودشو ببره بالا و تمام این حواشی ها بخاطر داوری بدون حرفی ما هستن تنها مقصری این گرفته نشدن های تیم ها دارای خنگ کشور ما هن داور کشور ما اینتور هست که بازیکن تو محوطه جریمه حریف داره بازی میکنه داور ما وایساده داره با دروازه بان کلکل میکنه که چرا توپ دیر فرستاده اینه مشکل لینگ کشور ما
  • جاوید IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آقای محمد نوری بو گندش در آمد درب اون چاله را ببند ...اول برو حرف زدن یاد بگیر بعد بیا نظر بده ...سازمان لیگ ببره بهتره تا تاج و آجورلو پول و ببرند
  • عشق پوليس IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    مهدی امیرآبادی بازیکن سابق تیم استقلال تهران در مصاحبه‌های جنجالی اعتراف کرد که در سال ۱۳۹۰ در مسابقه استقلال و پرسپولیس فرهاد مجیدی به بازیکنان پودر جک تری دی داده است که یک مکمل نیروزا به شمار می‌آید و در دسته بندی های دوپینگ محسوب می‌شوند فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال همه دوپینگ کرده بودند اميرآبادي گفته که فرهاد مجیدی از دبی این پودر را آورده بود و به بازیکنان داد و همگی از این پودر مصرف کردند. هر جاي ديگه دنيا اين اتفاق مي افتاد مجازات ها و عواقب سنگين براي تيم خاطي داشت، حالا مافيا كي؟؟؟؟ كيسه كش هاي بدبخت قهرناز پرست
  • مهدی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آخه تو کجا بودی یه دفعه سر دراوردی بعد هم مجیدی فقط با پنالتی تا حالا تونسته عشقپولیس رو ببره ولی توی بازی این پرسپولیس بوده که کیسه رو سوزونده مشت عیسی یادتون نره ...چندش
  • عباس IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    فکرکنم این بازی خبرازپنالتی نیست‌ که استقلال ‌باخوش‌شانسی‌بازی روببره
  • ناشناس IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آخه شما کیسع ها در چه حد میخاین خودتونو به کوچه علی چپ بزنین در چه حدددددد خخخخخخخ
  • برادران مجيدي مايه تباهي فوتبال IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    در جواب لنگيها مافيياي فوتبال اولا معلوم که چيزي بارت نيست دوما اون چهار بردي که با مظلومي کسب کردين ببين چه حق کشي کردين از گل محمد نوري تا پنالتي نگرفتن روي غلام رضايي وپنالتي روي هحمد نوري تو اگر داور بودي براي کبسه هر بازي 7تا پنالت ميگرفتي اکثر کارشناسان کفتند استقلال فقط يک پنات طلبکار هست اونم تو دربي براش ميگرن
  • ناشناس IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    درود اولا داورا ک واقعا ناشین ببین ب کجا پا میزاریم ک دست ب دامن سیستم ب روز میشیم این از داور تیم ما ک کلا ن بازی بلدن ن مهارتی دارن مجیدی ک تعطیله این از بازیکن ب خدمت گرفتنشه بازیکنی ک در حدو اندازه تیم استقلال نیستن رو اورده اصلا موندم با چ افکاری اینو کردن مربی مربا هم نیست چ برسه ب مربی تا پارسال شعارش این بود تیم رو من نبستم الان مثلا تیمو تو بستی چ گلی ب سرت زدی چرت نگید بابا باید یه مربی خارجی ب روز و با دانش و کننده این فوتبال باشه رو بیارن ک کسی با این وضعیته ناب سامان پا پیش نمیزاره مجیدی رو الکی بزرگش کردین الان اینم شد نتیجش بلد نیست کری بخونه یا حقشو بگیره اصلا حرف زدن بلد نیست خلاصه ب کجا چنین شتابان بقیه همه از اب گل الود ماهی نگیرن بابا مسعود خرکیه ک اونم بزرگش میکنید عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه بازیکن ما بی هدف ب توپ پا میزنه ک ایا شاید گل شد یا پاس گل شد نشدم ک مهم نیست دیگ بعد توقع داریم ب تیممون افتخارم کنیم کری هم بااین بازیکنایی مسخره میخونیم خنده داره واقعا خدایش حیف تیم استقلال دست ادمایی بی کفایت افتاده ک هیچی ازش نمیفهمن کیه ک انتقاد پذیر باشه
  • محسن IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    سلام فرهاد مجیدی در جریان بازی کی پرسپولیس رو برده که این بار دومش باشه؟ نزدیک به ۲۱۰ دقیقه است که تو جریان بازی نتونستید حتی به پرسپولیس گل بزنید. اینجا دیگه پنالتی نیست که به دادتون برسه. یادتونه حذفی پارسال چه صدایی از دیرک دروازتون اومد؟ هنوز هم برای توجیه نتیجه نگرفتن دنبال سلطانی فر می گردید؟ یادتونه می گفتید علت اصلی قهرمانی های پرسپولیس رفته؟ چی شد که به این فکر افتادید براش نوچه بتراشید؟ از داوری هم که دیگه با ما اصلا صحبت نکنید. گل به اون خوشگلی رو داور جلوی چشم خودتون مردود کرد (کلی هم حال کردید)، اما بردن عرضه می خواست که پرسپولیس داشت و بعضیا خیر. تا ابد دنبال مقصرهای خیالی بگردید و ما تا همون موقع یکه تازی می کنیم. از دایره رقیبان ما خارج شدید دیگه.
  • حمید IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    دربی سال 1375 دقیقه 88 ادموند بزیک پشت به همین محمد نوری سه تا روپایی زد و برگشت توپ و گذاشت تو دروازه غلامپور ، اون موقع ها زیاد حرف نمی زد و بیشتر سکوت می کرد الان یادش افتاده از فرهاد تعریف کنه ، دربی را که فرهاد گل اول و زد و بعد استقلال دو تا خورد از هادی نوروزی و شوت 40 متری کریم باقری با مربیگری علی دایی رو هم شاید فراموش کرده کلا فرهاد یه بازی دقیقه 89 رو ضد حمله گل زده استقلال بازی را برده. آلزایمر داره این اقای پیشکسوت
  • hamid IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    دربی سال 1375 دقیقه 88 ادموند بزیک پشت به همین محمد نوری سه تا روپایی زد و برگشت توپ و گذاشت تو دروازه غلامپور ، اون موقع ها زیاد حرف نمی زد و بیشتر سکوت می کرد الان یادش افتاده از فرهاد تعریف کنه ، دربی را که فرهاد گل اول و زد و بعد استقلال دو تا خورد از هادی نوروزی و شوت 40 متری کریم باقری با مربیگری علی دایی رو هم شاید فراموش کرده کلا فرهاد یه بازی دقیقه 89 رو ضد حمله گل زده استقلال بازی را برده. آلزایمر داره این اقای پیشکسوت
  • علی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    فرهاد مجیدی با فروختن بازیکنانی مثل قائدی و ... که موجب باخت به الهلال شد هم استقلالیها رو سوزوند هم پرسپولیسی ها رو
  • رضا IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    ادبيات آقای نوری معرف شخصيت و سواد اجتماعي ايشان است !!!! تا دیروز میگفتن وزیر پرسپولیسه حتی AFC پرسپولیسه !!! جالبه هر وقت میبرن خودشون بردن هروقت مساوی یا میبازن عالم و آدم مقصرند !!!! تو زمین حرف بزنید . دردتون فقط پرسپولیسه ، چرا از سپاهان نمیگید . تیم محرم بی حاشیه بازی میکنه و صدر جدوله ، سه هفته صدر جدول بودن اونم اول فصل که هنر نیست . واقعا متوهم و در دنیای دیگه ایی سیر میکنید .
  • بهزاد IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    شما دربی رو ببرید پرسپولیس هم جامها رو یکی پس از دیگری درو میکنه اونوقت ببینیم شما میسوزی یا پرسپولیس، فرهاد رو هم برای خودتون بت کردین ۲ تا بازی دیگر و ببازه با اردنگی بیرونش میکنین! اینقدر هم دم از مهندسی نزنید و عرضه داشته باشید بازی‌ها رو ببرید!
  • غلام IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    راست گفته قال مجیدی (من به اینا نمیبازم(لنگ یا چرت پولیس) تا حالا هم نباخته خخخخخخ
    • کیسه سوز IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      آره فرهاد پودری نباخته خخخخخخ باید بازی سال پیش که تو آزادی ۱ - ۰ باختید و بعد هم تو زمین دعوا شدو یادت بندازم حتما اونجا هم فرناز به ما نباخته خخخخخ کیسه کش بد بخت
  • پرسپولیس⁦❤️⁩ IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    انگار اشتباهی شد این‌ما بودیم که همواره اونارو سوزوندیم خخخیخیخیی فرناز پودری جک تری دی مارو سوزونده دربی معلوم میشه به امید خدا
  • شیش در چهار IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    تنها چیزی که این فرد سوزونده دل هوادارای تیمشون که بهترین بازیکنای خارجی داره اما بازم از نظر فنی و تاکتیکی و البته اخلاقی در رده های میانی فوتبال ایران و البته رده های آماتور فوتبال آسیاست.
  • جواد IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    کل جهان پرسپولیسیه وزارت ورزش فدراسیون اسیا فیفا دادگاه عالی ورزش سازمان ملل همه وهمه پرسپولیسی هستند فقط پادشاه عربستان واردن به اضافه ابو بکرالبغدادی استقلالی اند
  • کیسه سوز IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    تا جایی که من یادم میاد بیشتر پرسپولیس فرنازو سوزونده تا فرناز پرسپولیسو خخخخخ
  • استاد IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    تمام قدرت کیسه داشتن بازیکن خارجی هست ، بدون بازیکن خارجی از هر تیمی ۱۰ تا گل میخوره
  • fred US ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    خدمت مهمترین پیشکسوت باشگاه استقلال که برای گرفتن جایگاه بی تربیت ترین با مهدی بیگلی بیگلی رقابت سنگینی دارد , عرض کنم که مجیدی پرسپولیسی ها رو سوزانده چون در دربی زیاد گل زده؟ پس ببین مرحوم صفر ایرانپاک با ۶ گل , مرحوم بهزادی و سلیمانی , کلانی چقدر شما رو سوزانده اند. حالا اگر به ۴ گل این دماغ قشنگ که یکیش رو هم با نیرنگ و ریا و تهدید از حسین کاظمی دزیده می نازی , باید بگویم ایشان در n مسابقه این تعداد گل را زده. حال اینکه علی پور در تعداد بازی کمتر ۴ گل به شما نمایانده . یا ایمون زاید که در یک بازی ۳ تا گذاشت همانجایی که نباید می گذاشت . از همین مهدی عبدی نگویم که اگر در همین بازی ۲ گل بزند که آفتابه را به اسطوره تقلب گرفته است. گل حسین کاظمی را به زور و با تهدید به نام خود کرده و باورش شده ۴ گل زده. البته به شمایی که با این درجه از تربیت , توهم و هوش,عاشقانه تیمت را به این ابرمرد سپردی , یاداوری میکنم که در انتهای فصل , زمانی که گلابی هم نصیبتان نگشت , پای وزیر و وکیل رو به میان نکشید . مصاحبه امروز خود را به یاد بیاورید و لال شوید.
  • رضا IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    وای وای چقد بد سوزونده ،والا حرفایی که میزنید قشنگ معلومه که رو سوزونده..استقلالیا به جای سیا بازی و خنجر زدن به تیم پرسپولیس به بازی خودشون فکر میکردن عاقبت بهتری داشتن
  • محمد IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    قطعا این الفاظ از اقای نوری نیست وشخصیت ایشان ازاین سخنان سخیف مبراست فکر کنم شیطنت رسانه ایست تا اینگونه هواداران استقلال وپرسپولیس به همدیگر توهین کنند ودرحالیکه طرفداران دوتیم پایتخت به بدترین شکل ممکن همدیگررامتهم میکنندتیمهای دیگه درکمال ارامش درحال جمع اوری امتیاز برای قهرمانی هستند
  • علی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    آخه تو کجای فوتبال بودی تو گوگل سرج کردیم یه محمد نوری اومد بالا که اونم کاپیتان با ارزش و خوش اخلاق پرسپولیس کبیره تیم کیسه و پیشکسوتای گمنامی مثل تو ۱۰ ساله میسوزین و هیچ پمادی هم آرومتون نکرده خوش به حال کیسه با این پیشکسوتش پودر فرناز بیارین شاید آروم شدین قذیما تیم کیسه ممد لولو
  • محمد IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    پرسپولیسیها خوشحال باشن مجیدیها سکان دار استقلالن با همین شرایط سال بعد لیگ یک باید بازی میکنن واقعا شرم اوره استقلالیها از کی دارن دفاع میکنن دسته سه هم برای مجیدیها زیاد بود حیففففففف!!!!!!!
  • وحید IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    از لحن زشت یه به اصطلاح پیشکسوت مشخصه که استقلالیها حسابی سوختن که نه توی زمین تونستن این چند سال از عهده پرسپولیس بر بیان و نه توی اخلاق. به هر حال هوچیگری دیگه جواب نمیده و دربی و باز باید زانوی غم بغل بگیرید جز اینکه بازم بنیادی فر به دادتون برسه
  • اردلان پرسپولیسی IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    فرناز خانوم تا حایی ک بنده اطلاع دارم بیشتر استقلالی هارو سوزنده بنده خدا..زمان بازیگزی شم من یادمه حتی توی انالیز استقلال براش مدافع مستقیم نمیزاشتن چون حرفی پاسه کفتن توی زمین نداشت..بتچا تلپزیون رنگی هدیه دادن ب کمک داروها چهار کل ب پرسپولیس زد که اون زمان پرسپولیس حتی قدرت مالی نداشت از لیگ یک بازیکت بهره بخاطر قضیه انتقال دایی و‌مشکلاتی که براش ایجاد شد اون زمان ستاره پرسپولیس سامان اقازمانی بود دیگه هودتون تا ته شوو بخونید..سوزندن ب اونی میگن که دو هیچ حلو باشی سه کل توی ده دقیقه ده نفره بزنی..ایمون ظالم ب اندازه ی ک هزارم فرناز ادعا نداره ..ما ب فرناز باختن رو یاد میدیم که بشه‌مثل ناصرحجازی مرحوم که روانه بیمازستانش کردیم..روح حجازی شاد باشه انشاالله پبراش احترام قاعلیم
  • کیسه آبی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    استقلال اگه عرضه داشت توی این ۱۰ سال یه جام نوجوانان میگرفت که اونم براش شده حسرت... این پرسپولیسه که گلات کرده جام هارو داره میخوره....کیسه کش های بدبخت
  • کیسه آبی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    صحبت از کی رو میکنین؟ اونموقعی که استقلال رفت فینال اسیا داور داشت با دستاش یوت میزد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی