صدری: مرا مدیرعامل پرسپولیس کنید!/ حاشیه‌های عجیب انتخاب مدیر رسمی سرخ‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همان طور که می‌دانید سه نفر از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس خواستار مدیرعاملی مجید صدری در این باشگاه شدند.

یکی از این سه نفر خود مجید صدری است که رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است. در واقع هیات مدیره نمی‌تواند نامه ای را بدون تایید رئیس ارسال کند به خصوص اگر قرار باشد آن نامه به دست وزیر ورزش برسد. در همین راستا شنیدیم یکی از سه مدیری که خواستار مدیرعاملی دائم مجید صدری در پرسپولیس شده خود اوست. البته این کار را هم به خاطر شرایط خاص پرسپولیس انجام داده است. بازیکنان پرسپولیس که قصد اعتصاب داشتند، ترجیح دادند به خاطر در پیش بودن دربی حساس تهران یک استوری مشترک منتشر کنند که همان استوری را یحیی گل‌محمدی هم منتشر کرد.

آنها خواستار مشخص شدن تکلیف مدیریتی پرسپولیس هستند و به همین دلیل صدری به عنوان رئیس هیئت مدیره با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش خواهان انتخاب قطعی خودش به عنوان مدیرعامل شد.

نکته اینکه دیروز بیژن ذوالفقارنسب مشاور وزیر ورزش گفته بود تا قبل از دربی تهران مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس را مشخص می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آذري IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    اين رفيقمون خيلي باحاله! خدا كنه مديرعامل لنگيا بشه... رفيق شيش درودگر هستش و گندكاريهاشون تا يه مدت ديگه مشخص ميشه... اين بنده خدارو مديرعاملش كنين تا ليوان قرمزارو جمع كنه دور خودش و به هواداراي لنگ پز بده باهاشون و بگه كه از هواداراي لنگ هم لنگي تره اين بنده خدا
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      باحال تر از این رفیقتون مدیرعامل و مربی با دانش در امور پودر و ارز و درصده، همراه اخویش که متخصص فاکتوره با مو قشنگ شما که رفیق شیشه سهیل مهدیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی