نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
۵ |
۳
بی‌اعتمادی فرهاد مجیدی به خرید جنجالی استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پر حرف و حدیث تیم استقلال که در ابتدای فصل با وضعیتی عجیب و غریب به این تیم آمد همچنان مورد اعتماد سرمربی تیمش نیست.

فرهاد مجیدی در آستانه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم، همچنان امین قاسمی‌نژاد را در ترکیب اصلی تیمش قرار نمی‌دهد.

این بازیکن در هفته‌های گذشته تنها در ۳ بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و در ۴ مسابقه یکی از بازیکنان نیمکت نشین بوده که به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده و یا اصلاً در طول بازی به میدان نرفته است.

قاسمی نژاد که قرار بود در نیم فصل زمستانی لیگ برتر بیستم به استقلال بیاید سرانجام در ابتدای لیگ برتر جاری و پس از اینکه گفته شد قرار است به پرسپولیس برود سر از تیم استقلال در آورد اما این بازیکن در ۷ هفته اخیر در دیدار مقابل نساجی مازندران، فجر سپاسی و گل گهر سیرجان (یک نیمه) از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و در ۳ مسابقه نیز به عنوان یار جانشین به میدان آمد. مجیدی در دیدار مقابل صنعت نفت در آبادان هم قاسمی‌نژاد را از ترکیب اصلی بیرون گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اسی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    بازی کردن در تیم استقلال با سایر تیمها فرق میکنه بازیکنی مثل قاسمی نژاد در تیمهای قبلی خودش نقش محوری داشت اما استقلال اینقدر بازیکن محوری و مهم داره که امین واقعا جای خودش رو گم کرده اما به نظرم جا میفته هروقت هم که به بازی اومده جنگنده ظاهر شده
  • ابی از فلاح IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آهای کیسه کش یادت میاد بخاطر این ملیجک میگفتی توام پرسپولیس از پرتغال بازیکن میاره اما ما از مشهد نمیتونیم؟؟اول فصل نفهمیدی وقتی نخواسش یعنی پارسال بازیت داده بود.بازم نفهمیدی وقتی نخواست اولش بعد ک رفت پرسپولیس یهو گفت میخوامش یعنی از خودش هیچ اختیاری نداره و بفکر فریب شماست.چی شد امسال شما از پرتغال و فرانسه بازیکن میگیرید اما ما از تاجیکستان هم نمیتونیم.نکنه شما تا فینال دوبار رفتین و ۵ بار قهرمان شدین.چقدر وقیحید شما.ی احظه فکر کنید اینچیزا برعکس بود بخداونذی خدا تک تکتون الان جر خورده بودید
    • مهرداد تاجی IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      خوب رضا اسدی که ۲۰ میلیارد از لنگ‌تیع زد چه گلی زد براتون؟؟ لنگی حموم تند نرو.. آخر فصل معلوم میشه... ۱ میلیون دلار پول بوددیمیر و کالدرون چجوری جور شد؟؟ همه دولتی ها و مسولین براتون بسیج شدن تا براتون پول جور کنن..بلافاصله تاجیک ها رو خریدن..راستی پرونده شکایت النصر بخاطر ثبت غیر قانونی ۷ تا بازیکن تون هنوز بازه و رای صادر نشده البته اگر دولتی ها و مسولین لابی نکنن باید لنگ حقیر به دسته پایین تر سقوط کنید ولی مطمین باشن باز وزاری خارجه و دولتی ها به دادتون می رسن... باز بگم از جعلیات تون یا کافیه؟؟!
  • سالار IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    قاسمی نژاد هم سر میزنه هم چار چوب شناسه و شوت زن حیف ک بازی بهش نمیده این توپ های ک یامگا ب جای اینکه شوت بزنه رو دربازه سانتر میکنه ۲تا دونش گیر قاسمی نژاد یا مطهری بیاد ۱۰۰ درصد گل میزنن
  • لنگ بیشرف FR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    فقط یک کلمه به معنای واقعی لنگ لنگ لنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی