تماس وزیر ورزش جلوی لغو بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را گرفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از عجایب هفته هفتم لیگ برتر جلوگیری از برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان بود.

خبرورزشی- عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در گفت و گوی تلویزیونی مدعی شد تبلیغات محیطی بوده است.

از طرفی بهمنی روابط عمومی سازمان لیگ بحث ده برابر شدن اجاره بهای برگزاری مسابقه در استادیوم آزادی عامل اصلی جلوگیری از برگزاری به موقع دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان شده است!

شنیدیم تماس های لازم از سوی فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش و جوانان برقرار و وزیرورزش دستور داد نسبت به برگزاری این مسابقه مساعدت شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادر IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    یعنی این فوتبال هم ازمون گرفتین ، دیگه آدم دوست داره حتی یک دقیقه فوتبال داخلی ببینه متاسفم متاسفم متاسفم
    • ساوالان IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      قضیه تبلیغات هست گروکشی بین وزارت و فدراسیون هست. سردار وزیر یک طرف... فدراسیون طرف دیگر.این وسط چرا بازی پرسپولیس اتفاق افتاد .!!!!!!!!!!!!
    • لنگی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      مگه وزیر استقلالی نبود ... آهان باشه باشه یادم اومد
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    واقعا تاسف داره این تبعیضها تاسف شدید این هم بزرگترین سند ومدرک برای تیم حکومتی که وزیر جدید هم اینگونه براش خوش خدمتی کنه حالا لنگی با چه رویی میگه وزیر استقلالیه .
  • حسین IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    خداراشکردیگه ازبازیکناومدیرابه رسانه هاهم رسیده اونقدرکه به راحتی دروغ میگن وپول میگیرن که زندگیهارونابودکنن وخداراشکربازهم که چندوقت بعدخودهمین رسانه هاروهم مچاله میکنن وکارهای بایدبکنن که شرم آوره
  • شاهرخ خان: IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    کامنت اول: پرسپولیس باید کلا قید بازی تو استادیوم آزادی رو بزنه و بازیهاشو تو استادیوم شهید کاظمی هرچند داغون انجام بده و همون ۲۳۹ میلیون تومنو هم به شرکت توسعه و تجهیز نده. پرسپولیس ۱۵ بازی لیگ و احیانا یکی دو بازی حذفی رو کلا میتونه تو استادیوم آزادی برگزار کنه که اگه قرار باشه برای هر بازی ۲۳۹ میلیون بابت اجاره زمین به شرکت توسعه و تجهیز بده میشه چیزی حدود ۴ چهار میلیارد تومن در صورتی که میتونه با این رقم چمن استادیوم شهید کاظمی رو ترمیم کنه و صد تا کار دیگه هم انجام بده. همچنین میتونه راسا به امر بلیط‌فروشی نظارت کنه و جلوی دله دزدی سازمان لیگو بگیره. حالا خوبه بازیها بدون تماشاگر برگزار میشه وگرنه این رقم حتما چند برابر بیشتر میشد. یکی نیست بپرسه: آقای گاضی پرده رو متری چند حساب کردی!! استقلال هم باید بازیهاشو تو استادیوم خودش برگزار کنه و این پولو صرف توسعه استادیوم خودش کنه. کاش فقط صدری مدیرعامل نشه چون شدیدا محافظه‌کاره و نمیتونه از حق پرسپولیس دفاع کنه. او به منافع خودش فکر میکنه تا پرسپولیس. مدیر ورزشی خوب فقط عابدینی و آذری هستن که میتونن با این دزدای سر گردنه مقابله کنن.
  • شاهرخ خان: IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    کامنت دوم: کل باشگاهها باید تا احقاق کامل حقشون از صداوسیما و سازمان لیگ کوتاه نیان و یکبار برای همیشه جلوی این دو سازمان لاشخور وایسن. اگه شده اصلا نذارن بازی فیلمبرداری بشه. هر چقد خوردن و بردن بسه‌شونه. صحبتهای یوسفی رئیس شرکت توسعه و تجهیز رو اگه گوش داده باشین میفهمین که حیدر بهاروند و صادق درودگر چه جونورهایی هستن.
    • بابا مسعود بیا بیا ..... IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      پرسپولیس اینقدر از رانت و امتیازات ویژه استفاده کرده که هیچ کدام از این راهکارهای شما رو نمیتونه انجام بده پرسپولیس دستش زیر ساطور کسانیست که طی ۵ فصل گذشته گنده ش کردن
    • شاهرخ خان: IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      آقای بابا مسعود بیا بیا ..... بهتره به جای آیه یاس خوندن و مزه‌پرونی بنده و شمای استقلالی دستتمونو به دست هم بدیم و حداقل یه بار برای همیشه با هم متحد بشیم. ظاهرا استقلال بازی قبل خودش تو استادیوم آزادی با این قضیه (پرداخت یک میلیارد و سیصد میلیون برای هر بازی) موافقت کرده (طبق چیزهایی که تو مصاحبه‌ با اون سه نفر قبل از بازی پرسپولیس نفت گفته شد) در صورتی که نباید زیر بار این بدعت ننگ‌آور میرفت. استقلالیا و پرسپولیسیا تا کی میخوان به همدیگه بپرن و تشنه به خون هم باشن در جایی که پای منافعشون در میونه. به خدا هیچ جای دنیا اینطوری طرفداری کورکورانه نمیکنن که ماها میکنیم. وقتی پای منافع مشترک در میون باشه دو دشمن خونی با هم دوست میشن، ما که پدرکشتگی با هم نداریم. مطمئنم شما در جریان اتفاقات دیشب نیستی و حرفای رد و بدل شده رو نشنیدی؛ جایی که مسئول شرکت توسعه و تجهیز گفت سازمان لیگ یه دفه این عددو بالا برده و پرسپولیس حاضر به پذیرش اون نشده و گفته ما اصلا تبلیغات محیطی نمیخواییم. آقای یوسفی گفت که سازمان چون پول تبلیغات محیطی رو پیش پیش گرفته دنبال چونه‌زنیه تا مشکلو حل کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی