نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
اجاره ورزشگاه آزادی ۱۰ برابر شد/ پرسپولیس زیر بار هزینه یک میلیاردی نرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: شرکت توسعه و تجهیز برای مسابقه پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان یک میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان از پرسپولیس درخواست کرد.

در حالیکه ۱۰ دقیقه از زمانی که قرار بود بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلمان آغاز شود گذشته اما دو تیم همچنان در رختکن حضور دارند و از حضور در چمن ورزشگاه خودداری کرده‌اند.

حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در این مورد اظهار داشت: شرکت توسعه و تجهیز فصل گذشته ۱۳۰ میلیون تومان از پرسپولیس و استقلال برای هر مسابقه درخواست می‌کرد. اما برای این بازی یک میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان از پرسپولیس درخواست کرده و پرسپولیس  هم توان پرداخت این مبلغ را ندارد. همچنین اجازه عوامل تبلیغات محیطی سازمان لیگ را به ورزشگاه نداده‌اند. همانطور که می‌بینید تابلوهای تبلیغاتی خاموش است تا این تابلوهای تبلیغاتی روشن نشود بازی برگزار  نخواهد شد.

وی افزود: ما آماده برگزاری مسابقه هستیم و بازیکنان تیم‌ها هم گرم کرده‌اند و کاملاً برای آغاز مسابقه آماده‌ایم اما  مبلغ هنگفتی که شرکت توسعه تجهیز از پرسپولیس درخواست کرده باعث این اتفاقات شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد اینکه تاکنون چیزی در فوتبال سابقه نداشته است، گفت: ما هم چنین چیزی را ندیده‌ایم. ۲۴ ساعت است این اتفاقات رخ داده است.

وی در مورد اینکه چه کسی باید پاسخگو باشد، گفت: به نظر شما مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان باید ۱۰ برابر شود و تبدیل به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان شود. پرسپولیس  هم توان پرداخت چنین مبلغی را نداشته است. آنهایی که چنین کاری را کرده‌اند باید پاسخگو باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمدی US ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    در ادامه سریالی هر بازی پرسپولیس یک بحران جدید.احتمال ردپای احمد مددی سرپرست مجموعه ورزشی آزادی و مدیرعامل سابق استقلال در رویداد امشب
    • ساوالان IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      و همچنین وزیر و سردار در بحث تبلیغات دور زمین!!!!! ان هم بازی پرسپولیس!!!!! چرا در بازی استقلال این اتفاق نیافتاد...
    • ۴۴۴۴چوبله IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      لنگی برای استقلال هم همینه منتها استقلال باید پول بده شماها از امداد غیبی استفاده میکنین
  • شومن سرخ IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    بازی استقلال که میشه بازیکنان این تیم رو محروم میکنن اما نوبت پرسپولیس که میشه نیم ساعت ادا اطوار درمیارن و بازی رو برگزار میکنن باشه مثلا ما متوجه این نمایش نشدیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی