نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
نظر کارشناس داوری در خصوص بازی استقلال/ یک پنالتی آبی‌پوشان سوخت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با نظر کارشناس داوری فوتبال ایران داور دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان یک اشتباه تاثیرگذار داشته است.

حیدر سلیمانی درباره قضاوت محمدرضا اکبریان در دیدار استقلال و صنعت نفت، اظهار داشت: این بازی به طور کلی دو صحنه مهم و مشکوک به پنالتی داشت. در دقیقه ۲۷ نیمه اول مدافع نفت روی مهاجم استقلال تکل زد ولی این تکل ابتدا به توپ برخورد کرد و نمی‌توانست خطا باشد. در این صحنه هیچ برخوردی صورت نگرفت و در ادامه مهاجم استقلال روی بازیکن نفت سرنگون شد. داور در این صحنه به درستی ادامه بازی داد.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم توپ در محوطه جریمه به دست مدافع صنعت نفت برخورد کرد و به دلیل اینکه دست بازیکن باز است می‌توان گفت این صحنه هند است. داور باید به نفع استقلال اعلام پنالتی می‌کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    پدر استقلال و درآوردن با این داوری ها
  • افشین جیب بُر IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    بالاخره سازمان لیگ باید یه جوری با استقلال تصفیه حساب کنه و فقط از راه نامردی
  • کیسه حکومتی ریس مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    حسین عسگری رود نیل لون صحنه برخورد توپ با دست پنالتی نبود پس اون صحنه هند پنالتی نبود
    • /// IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      شما در روز روشن حقایق را انکار میکنید،پررویی هم حدی داره،مردم چشم دارند میبینند،نظرات کارشناسان را میخوانند،تنها کارشناسی که گفته خطا روی یامگا پنالتی نبوده است آقای سلیمانی که خود ایشان هم پنالتی دوم را تایید کرده اند و طبق نظرات اکثریت کارشناسان دو پنالتی استقلال در این بازی گرفته نشد که حتی اگر یکی گل میشد استقلال بازی را برده بود آن وقت جناب عالی باز از همان نظرات مغرضانه میدهی حتی علنا سرمربی تیمتان در مورد پنالتی های استقلال صحبت میکند تا جو را عوض کند و داوران تحت فشار باشند و برای استقلال پنالتی نگیرند.
  • Artesh sorkh IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    از این صحنه ها تو فوتبال پره ، اگ بخوان همه رو پنالت بگیرن ک نمیشه فوتبال بازی کرد ، بعضی کارشناس هام با این کارا میخوان اسمشون سر زبون ها بیفته.
  • محمدرضا FR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    "ولی این تکل ابتدا به توپ برخورد کرد" کدوم بازی رو دیدی که میگی تکل به توپ برخورد کرد؟ اصن مدافع پاش به توپ خورد؟ اگه پاش به توپ خورده حداقل یه چند سانت توپ باید جابجا میشد دیگه نه؟
  • آشتیانی US ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    نوید مظفری چند پنالتی به نفع استقلال دیده که داور نگرفته.تنها کارشناس با وجدان داوری نوید مظفری
  • امیر IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    مگر اینکه استقلال با پنالتی بازی ها را ببرد. تنها امید مجیدی به پنالتی ها است
  • لنگیزاسیون IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    شما کارشناسی غیر ازین سلیمانی ندارید دیگه زنگ بزنید بهش؟ این اصلا مشخصه که دچار تزایل عقل شده. دوزار نظراتش ارزش نداره. صحنه خطا روی یامگا رو ده نفر گفتن پنالتی بوده. حتی بچه دو ساله از دویست متری اگر میدید بزاش مشخص میشد پنالتیه. این میگه نیست و چه دلایل مزخرفی هم میتراشه. دلایلش مثه دلایله فناییه که میگه چون در فلان صحنه مثلا دروازه بان اعتراض نکرد پس نظر داور درسته!!! خب کارشناس که امثال اینا باشن، داوری ها هم میشه همین گندی که الان هست و رئیس دپارتمان داوری هم میشه افشاریان که فساد و زد و بند و تبانی و سیاسی بازی از سر و ریختش میباره
  • علی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    در اینکه استقلال هنوز به ترکیب اصلی خودش نرسیده و به روزهای خوبش برنگشته شکی نیست ولی هر دوتا صحنه پنالتی بود با احترام به نظر اب دوغ خیاری این کارشناس خطا روی مهاجم استقلال صددرصد بود چون اصلا مدافع توپ رو لمس نکرد و فقط پا رو زد
  • کوهمره_جروق IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    هر بازی یه پنالتی براشون گرفته میشد چیزی نمیگفتن و به به و چه چه میکردن
  • تاجی اصیل IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    خوب مگه پنالتی های که گرفتن برامون ناحق بوده که بهت فشار میاد لنگی جون. ولی اینکه به ناحق گل سالممون آفساید میشه و پنالتی هایی که گرفته نمیشه و نتیجه بازی عوض میشه جای اعتراض داره. مثل شما نیستیم که با صحنه سازی هم براتون پنالتی میگیرن تا نتیجه عوض کنن براتون. و بیایید در مورد فوتبال پاک صحبت کنید. آخه لنگی رو چه به پاکی.خخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی