نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پرسپولیس در دربی به مشکل می‌خورد/ امیدوارم حرکت عبدی تکرار نشود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است شاگردان گل‌محمدی در صورت تکرار روش بازی خود مقابل نفت مسجدسلیمان در دربی، با مشکل روبه‌رو خواهند شد.

مصطفی قنبرپور درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: کادر فنی باید از نتیجه بازی راضی باشد. تغییراتی در این مسابقه دیدیم که به خاطر دربی بود و برخی بازیکنان کلیدی استراحت می‌کردند. نمی‌توان گفت پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و می‌توانست پیروز باشد.

وی در مورد ضعف سرخپوشان مقابل نفت MIS تصریح کرد: اگر پرسپولیس مقابل استقلال نیز با همین سبک بازی کند، به مشکل می‌خورد؛ به‌ویژه در خط دفاعی. حضور سیدجلال حسینی و بازیکنانی که با یکدیگر هماهنگ‌تر هستند، قطعاً به پرسپولیس کمک می‌کند تا تمرکز خوبی داشته باشد و پیروز دربی شود. البته کادر فنی بهتر از من نسبت به این مسائل اطلاع دارد.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه در دربی بازیکنان باتجربه‌ای چون سیامک نعمتی باید به میدان بروند، خاطرنشان کرد: بازی کردن با دفاع چهار نفره بهتر از دفاع سه نفره است؛ خصوصاً مقابل تیمی چون استقلال. ان‌شاءالله بازیکنان پرسپولیس تمرکز لازم را در زمین داشته باشند و حادثه غیرمترقبه‌ای رخ ندهد تا نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

قنبرپور راجع به اعتراض بالای مربیان پرسپولیس به داوری گفت: زمانی که ما در پرسپولیس بودیم، تلاش می‌کردیم حاشیه‌ها را تا قبل از دربی مدیریت کنیم و برانکو در این بخش عملکرد بسیار خوبی داشت. نباید از مسئولیت بالایی روی دوش مربیان بگذریم، اما این اعتراض‌ها درست نبود. پرسپولیس دربی را پیش رو دارد و بازی هم با ۳۱ دقیقه تأخیر آغاز شد. همه این عوامل دست به دست هم داد و سبب این اتفاقات شد.

«مربیان و بازیکنان یک تیم حرفه‌ای مانند پرسپولیس باید خویشتنداری کنند.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: آرامش روانی کمک زیادی به تیم می‌کند. اتفاقات خارج از زمین به بازیکنان منتقل می‌شود و در آستانه دربی باید آرامش داشته باشیم. مدیران دو باشگاه باید به کاهش تنش‌ها کمک کنند تا دربی زیبایی ببینیم. با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستم، آرزو می‌کنم پرسپولیس بهترین بازی را ارائه کند و پیروز شود.

مربی پیشین پرسپولیس در مورد ناکامی استقلال در کسب پیروزی در چهار هفته گذشته عنوان کرد: استقلال چهار تساوی پیاپی گرفته، اما دربی با سایر دیدارها متفاوت است و حساسیت ویژه‌ای دارد. امیدوارم این پیروزی، آرامش را به پرسپولیس تزریق کند. تیم باید از موقعیت‌های خود استفاده کند. مهدی عبدی مقابل نفت نتوانست توپ ساده‌ای را تبدیل به گل کند که امیدوارم چنین اتفاقی در دربی تکرار نشود. تیمِ گل‌محمدی در خطوط دفاعی و میانی باید تمرکز لازم را داشته باشد و این توپ‌ها وارد دروازه شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    بنظر من دلیل خوب نبودن پرسپولیس در بازی دیشب فقط و فقط اون نیم ساعت تاخیر ابتدای بازی بود که بازیکنا رو کلا سرد کرد، فقط فوتبالی ها و کسایی که فوتبال بازی کردن میدونن چقد تاثیر میزاره بازیکن خودشو گرم کنه بعد بیاد داخل رختکن حدود نیم ساعت از گرم شدن بگذره و دوباره بیاد داخل زمین، اصن تمرکز،روحیه،آمادگی بدنی...همش تحت تاثیر قرار میگیره
    • محمدعلی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      دقیقاباشماهم نظرهستم حامدلک توپ اولی که سیوکردچندثانیه روزمین افتادیه مقدارکشیدگی داشت بازیکن نفت هم بخاطرهمین مسئله دچارکشیدگی شدوتعویض شد
  • رضایاک IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    من تا حالا اسم این فرد را نشنیده بودم... دوست گرامی تاخیر سی دقیقه ای و سرد شدن بدن بازیکن حرفه ای نتیجش بهتر از این نمیشه.دوما بازیکنا اصلا قرار نبود فشار بیارن که از لحاظ بدنی افت یا خدای نکرده مصدوم بشن صرفا چون بازی بعدی بازی مهمی هست و بازکنان نادی الکیسه همیشه در مقابل پرسپولیس انگیزه بالاتری دارن. حالا ضعف فردی را بگی ما قبول میکنیم... ولی ضعف فنی و تاکتیکی را نه.
  • رضایاک IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    من تا حالا اسم این فرد را نشنیده بودم... دوست گرامی تاخیر سی دقیقه ای و سرد شدن بدن بازیکن حرفه ای نتیجش بهتر از این نمیشه.دوما بازیکنا اصلا قرار نبود فشار بیارن که از لحاظ بدنی افت یا خدای نکرده مصدوم بشن صرفا چون بازی بعدی بازی مهمی هست و بازکنان نادی الکیسه همیشه در مقابل پرسپولیس انگیزه بالاتری دارن. حالا ضعف فردی را بگی ما قبول میکنیم... ولی ضعف فنی و تاکتیکی را نه.
    • صامت IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      تعجب میکنم ازشما.شماچه جورهواداری هستیدکه اسم ایشان راتاحالانشندیده اید.که اگرنشنیده ایدمشکل ازشماست.ایشان تاهمین چندسال پیش همان سمتی رادرپرسپولیس داشتندکه اکنون افشین پیروانی دارد.ایشان جاشان رابه محسن دادند بعدمحسن هم افشین آمدند
  • احمد IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    اس میبره ولی شب چله
  • مهدی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    مهدی عبدی جلو کیسه گلزنی می‌کنه به شرط اینکه عالیشاه و ترابی تو اوج باشن.اون دروازه خالی که عبدی نزد،به خاطر این بود که آل کثیر یه خورده پاسش محکم بود به خاطر اون توپ پله شد وگرنه عبدی کسی نیست که این جور توپ ها رو گل نکنه
  • کیسه سوراخ کن سرخ پوش IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    حتماکیسه میبره،شک نکنین،اما،،،،ابروی خودشو
  • عشقپولیس IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    برد با سرور کیسه هست ❤️❤️
  • اقایون لنگیون بگوش باشید دربی مال ماست IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    من یک لنگی هستم از لنگستان
  • شیر علی IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    مطمئن باشید بعد از بازی در بی شعر معروف حیا کن و رها کن رو برای برادران مجیدی هواداران کیسه کش ها سر خواهند داد از همین الان ساکت تون رو جمع کنید مجیدی ها وقت فراره ارتش سرخ داره میاد دمار از روزگارتون در بیاره بازگشت پرسپولیس قهرمان به صدر جدول و ادامه تا قهرمانی شش م تا در جام هم شش تای تون کنیم شش تایی ها به امید خدا و همت بلند دلاوران سرزمین اهورا مزدا کوروش بزرگ که لقب و اسم بزرگ آنها بر سینه جوانمردانی هم چون امیری ترابی نعمتی آل کثیر سید جلال سرلک عبدی آقایی فرجی اسدی لک علی نعمتی آقا کریم مطهری گل محمدی همه و همه بچه های با غیرت تیم پرسپولیس شما قهرمان هستید چه با برو چه هرچی خدا بخواد اگر خائنین اجازه بدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی