یحیی در پرسپولیس کاره‌ای نیست؛ این دربی مساوی ندارد/ تا الان از ژستد چیزی ندیدم!/ نمی‌دانم چرا بازیکنان وقتی گل می‌زنند سرمربی را در آغوش می‌گیرند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک اسبق استقلال گفت: با توجه به شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس مطمئنم که این دربی برنده خواهد داشت و مساوی ندارد.

در آستانه برگزاری دربی نود و هفتم پایتخت که تیم‌های استقلال و پرسپولیس باید شنبه هفته آینده به مصاف هم بروند با یکی از پیشکسوتان دربی باز استقلال همکلام شدیم. سعید مراغه چیان که سابقه گلزنی به پرسپولیس در دربی پایتخت را دارد در گفت‌وگو با خبرورزشی، در باره بازی این تیم مقابل صنعت نفت و دربی پیش رو حرف زد:

بازی استقلال مقابل صنعت نفت را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم این بازی تماشاگران استقلال را راضی کرد البته فقط به لحاظ بازی. چون استقلال سوار بر توپ و میدان بود و خوب موقعیت ایجاد می‌کرد. اگر استقلال مقابل پرسپولیس هم این بازی را انجام بدهد برد استقلال قطعی است.

پس چرا اینقدر کم گل می‌زنند؟

متاسفانه نقطه ضعف استقلال در زدن ضربات آخر است. چون بازیکنانش دقت لازم را ندارند. باید روی این موضوع کار شود تا مهاجمان وضعیت بهتری به دست بیاورند که درون ۱۸ قدم گل بزنند. تیم به لحاظ کارهای ترکیبی و فوتبال در عرض نشان داد نسبت به هفته‌های قبل بهتر است.

از مهاجم فرانسوی استقلال صحبت نمی‌کنید؟

من تابه حال هیچ چیزی از ژستد ندیده ام. فقط یکی از آنها در یک بازی گل زد و دیگر از او هم چیزی ندیدیم. با این وضعیت استقلال در خط حمله به مشکل می‌خورد.

حسین زاده می‌تواند ضعف گلزنی استقلال در نوک حمله را برطرف کند؟

من حسین زاده را یک بازیکن خوب دیده ام که اگر اعتماد به نفسش بیشتر شود می‌تواند به استقلال کمک کند.

یحیی در پرسپولیس کاره ای نیست؛ این دربی مساوی ندارد/ تا الان از ژستد چیزی ندیدم!/ نمی دانم چرا بازیکنان وقتی گل می زنند سرمربی را در آغوش می گیرند؟

دربی را چطور پیش بینی میکنید؟

یک بازی خاص است که هیچ ربطی به نتیجه بازی قبلش ندارد. مهم این است که کدام تیم از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری باشد و مطمئنم این دربی مساوی ندارد و یک طرف می‌برد. هر کدام از نظر روحی بهتر باشند برنده می‌شوند. دربی آخر در جام حذفی واقعا حوصله سر بر بود ولی این دربی اینطور نخواهد شد.

به نظر شما با توجه به نتایج ضعیف یحیی مقابل مجیدی این موضوع تا چه حد از روی کار تیمی پرسپولیس تاثیر می‌گذارد؟

یحیی که کاره ای نیست. بازیکنان درون زمین هستند که فوتبال بازی می‌کنند. اصلا نمی‌دانم این چه رسمی‌است که باب شده وقتی بازیکن گل می‌زند می‌رود و مربی را بغل می‌کند؟ مگر مربی گل زده؟ آن زمان که رایکوف در استقلال بود ما اصلا کاری با سرمربی نداشتیم. الان مگر یحیی درون زمین است یا فرهاد کاری درون زمین انجام می‌دهد؟ آنها فقط باید ارنج‌درست را بچینند.

درباره داوری بازی استقلال و صنعت نفت صحبتی ندارید؟

متاسفانه شنیدم که کارشناسان داوری گفت دو پنالتی برای استقلال گرفته نشده. این یعنی اجحاف در حق استقلال. چهار مساوی و از دست رفتن ۸ امتیاز لطمه بزرگی به استقلال می‌زند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پنالتیقلال DE ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    شک ندارم با هوچی‌گری هایی که تو این چند هفته علیه داورها کردن از همین الان یه پنالتی واسه استقلال تو دربی کنار گذاشتن ...البته تیمی که هیچ برنامه و تاکتیکی برای گل زدن نداره و دوتا بازی رو پشت سر هم صفر صفر مساوی کرده بایدم با هوچی‌گری دنبال پنالتی گرفتن باشه ..‌.
  • رضا IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آدم تعجب میکنه که واقعاً این بنده خدا فوتبالیست بوده میشه یه فوتبالیست بگه مربی هیچ کارس!!!
    • حمید علوی CA ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
      داداش گلم، اتفاقن فوتبالیست فوق العاده ای بود. خیلی عالی بازی میکرد. به هافبک کم نظیر در فوتبال ایران. در عین حال که یک استاپر محکم و عالی بود، یه پلی میکر فوق العاده هم بود.
  • حسن IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    به نظرم بزرگترین مشکل استقلال خود مجیدیه ‌.این مربی در سطح تیمش نیست .اگر به نام باشد مارادونا ابرستاره جهان فوتبال نتوانست مربی خوبی باشد. یه زمانی با کمک ارتش دست نشانده مجازی و داستان خیالی بابا مسعود .آدرس عوضی می‌دادید.الان چی بابا مسعود که نیست تازه بابا حمید که خوب هواتو داره پس چرا تیما نتیجه نمیگیره .پس منیعد هم منتظر داستان جدید پنالتی خواهیم بود
  • حق گو IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آدم شک می‌کنه ایشون بازیکن فوتبال بوده باشه !!!اگه مربی، مربی خوبی باشه با بدترین نفرات جهان بهترین نفرات رو شکست میده ترکیب چیدن و گفتن وظایف به بازیکنا خیلی مهمه
  • دخی پرسپولیسی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    بسم الله الرحمن الرحیم این دست پرورده مهدی
  • محمد IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    نمیدونم اینا کجان ک هیچ خبری ازشون نیست ی دفه برای اینکه خودی نشون بدن میان ...وه خوری یحیی و پرسپولیس رو میکنن چارتا گوسفند هم براش بع بع راه میندازن
  • رجب صفروف IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    خداوکیلی همینکه عکسشو دیدم بدون اینکه به عنوان پست توجه کنم فکر کردم دلقکه .این چرا اینجوریه شغل دومی داره؟
  • علب IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    متاسفانه بچه های الان بازیکنان بزرگ دیروز را نمی شناسند. مراغه چیان هافبک بزرگ و تأثیرگذاری بود. خارج از ایران نه تنها بزرگان تیم محبوبشان مورد احترام هستند بلکه بازیکنان بزرگ رقیب هم تا ابد محترمند. چیزی که ما بلد نیستیم و البته در معرفی آنان به جوانان, رسانه ها کوتاهی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی