نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
۶ |
۵
واکنش نماینده اصفهان به اظهارات سرپرست پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روابط عمومی دفتر نماینده اصفهان در نامه ای به اظهارات سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ داد.

متن نامه پاسخ دفتر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به شرح زیر است:

«جناب آقای پیروانی
سرپرست محترم تیم فوتبال پرسپولیس

با سلام و احترام

با عنایت به مصاحبه جنابعالی در مورخ ۳ آذرماه که در آن به پیگیری دکتر مقتدایی درخصوص پرداختهای مرتبط با تعهدات آن باشگاه از محل صندوق کارآفرینی مطلبی را اظهار داشته اید، به آگاهی جنابعالی می رساند که دکتر مقتدایی پرداخت پول از محل صندوق متعلق به اشتغال و روستاها را مورد اشکال دانسته و از این جهت از مسئولان مربوطه خواسته است که به قوانین کشور احترام بگذارند وگرنه پیگیری های ایشان هیچ ارتباطی با موضوعات باشگاهی و تیم خاصی ندارد.

ضمن احترام به همه هواداران تیم های ملی و شهرستانی و علاقه به پیگیری جهت رفع موانع آنان و حمایت از همه کسانی که صادقانه برای ارتقای جایگاه ورزش در کشور تلاش می کنند، شایسته است با عنایت به این موضوع توجه فرمایید که در عین پیشبرد اهداف باشگاهی، حقوقی از سایر بخش های کشور تضییع نشود.

دکتر مقتدایی پیشتر نیز در جریان پرداخت به یکی از مربیان خارجی تیم ملی از محل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی متعلق به بازنشستگان به این جهت که حقوق بازنشستگان نادیده گرفته شده بود موضوع را پیگیری کرد و اموال برداشت شده را به صاحبان اصلی آن بازگردانید. امید است در اظهارنظرهای بعدی با عنایت به همین توضیحات مطالب خویش را بیان فرمایید تا خدای ناکرده سوء تفاهمی برای هواداران و مخاطبان پدید نیاید.

همچنین مصاحبه جنابعالی به رویت و استحضار دکتر مقتدایی رسید، ایشان برای کمک به ورزش کشور و همه تیم های شهرستانی اعلام آمادگی کرده اند و اگر مواردی را مدنظر دارید به صورت مکتوب جهت پیگیری به این دفتر ارسال فرمایید. چنانچه نیاز می دانید که می بایست توضیحات بیشتر و شفاهی از سوی جنابعالی ارائه شود، اعلام نمایید تا در برنامه کاری نماینده محترم پیش بینی شود.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیام IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    شما بهتر راجع به بودجه بیت المال و پول کارگران شرکت فولاد مبارکه زیر نظر وزرات صمت هست پیگیر باشید خیلی تابلو همه نماینده اصفهان دنبال تعضیف پرسپولیس هست تا تیم شهرش سپاهان قهرمان کنند اگه شما نماینده مجلس هستیدادعای پیگیر ورزش هستید چرا یه بار هیچ یک از نمایندگان وزیر ورزش به مجلس نکشیدید ازش پرسش کنید چرا پرسپولیس چهارماه بلاتکلیف هیت مدیره و مدیرعامل و کارگزار نداره شما درد کشور و مردم داشتید تورم گرونی بیکاری کمر مردم خم نمی کردو زندگی مردم مختل نمی شد یا نماینده ای به جای اینکه مشکلات مردم حل کنه در رفا ورزشگاه مادرید بازی تیم رئال حضور پیدا نمی کرد دوران عوام فریبی گذشته مردم صادق اند همه چیز به خوبی می فهمند
    • حمید IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      دانشمند ' انیشتاین ' پیروزی یه تیم دره پیتیه ' اون پول که به کالدرون دادن مال میلیونها انسان بی بضاعت و مستمندو فقیره ' از شما لنگیا درک و فهم بیشتر از اینم متوقع نیستیم ' بنده خوزستانی هستم و هوادار سه تیم استانم ولی مثل شما لنگیا و آبیا پرتوقع و سوگلی نیستیم
  • فولاد مبارکه سیمان سپاهان IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    شما حرف از بیت المال و دلسوزی و خصوصی بودن نزن از کی منابع و معادن فولاد که مال این خاکه خصوصی شده؟؟؟؟؟
  • دختر سرخ IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    شاید باور نکنید ولی این اقا یکی از فامیل های خیلی خیلی دور پدر من میشن و تا جایی که ما میدونیم حسابی هم سپاهانی هستن حالا به نظرتون حرفی میمونه؟؟؟؟؟
  • مصطفی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    این اقا یه نماینده مجلس هست و طرفدار دو اتیشه سپاهان و همه میدونن اصفهانیها چطور هوای تیمشون دارن..اما داره با جملات جوری بازی میکنه که مثلا بگه من نگران مردمم ..تو اگر نگران مردم بودی یه حمایت میکردی واسه اتفاقات چند روز پیش...در ضمن یه جور نامه نوشته واسه پیروانی انگار خودش سب بلاتره..اخه روانی تو تا دو روز پیش یه ادم خیلی خیلی عادی بودی و الان میخوای با پاچه خواری فولاد مبارکه کار واسه خودت چاق کنی...ادای ادمهای دلسوز در نیار نماینده ی به ظاهر محترم...دیگه هر کی ندونه ما میدونیم چطور دارید واسه خرید بازیکن خرج میکنید..اونجا حق کارگر فولاد ضایع نمیشه که ۲۰ میلیارد میدی بازیکن؟؟؟؟؟چرا از سران سپاهان انتقاد نمیکنی واسه این پولها؟؟؟؟؟؟مرد باش
  • محمد IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    جناب نماینده اصفهان فکری به حال خودت بکن! چقدر نخوت؟! چقدر خودپرستی؟! نماینده تیمی که 40-50 میلیون هوادار مردمی داره بیاد از دفتر شما وقت بگیره تا برا شما توضیح بده؟!!! نکنه فکر کردی صدر اعظم آلمانی؟ خدا بعضی ها رو شناخت که بهشون یه چیزایی رو نداد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی