نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
نقطه ضعف بزرگ ستاره پرسپولیس که عامل پیروزی پرسپولیس شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس در صحنه گل به نفت مسجد سلیمان، او به بهترین شکل ممکن توپ را به امیری رساند و سانتر دقیق او دقیقا زیر پای وحید افتاد و منجر به تک گل سرخ‌ها شد.

پرسپولیس در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان روی یک حرکت ترکیبی به گل رسید. حامد لک درحالی موفق شد در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان دومین کلین‌شیت متوالی‌اش را ثبت کرد که پایه‌گذار تک گل بازی بود.

در دقیقه ۵۰ او با شروع دقیق، وحید امیری را صاحب توپ کرد تا پرسپولیس نهایتا با ۴ پاس به دروازه حریف برسد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که یکی از انتقادها از حامد لک به ضعف او در بازی با پایش برمی‌گردد. اتفاقی که چند روز قبل در دیدار پرسپولیس و صنعت نفت هم شاهدش بودیم و ممکن بود اشتباه لک باعث باز شدن دروازه‌اش شود. دروازه‌بان پرسپولیس نشان داده که هنوز روی این مسئله ضعف دارد منتهی در صحنه گل پرسپولیس به نفت مسجد سلیمان، او به بهترین شکل ممکن توپ را به امیری رساند و سانتر دقیق او دقیقا زیر پای وحید افتاد و منجر به تک گل پرسپولیس شد.

لک بعد از دو بازی نیمکت نشینی در بازی با صنعت نفت به ترکیب برگشت و در دو هفته گذشته موفق شد ۲ بار کلین شیت کند.

حالا یحیی و هواداران پرسپولیس امیدوارند تا لک در مهمترین بازی این تیم و مقابل رقیب سنتی بتواند درخشان ظاهر شود و کلین شیت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی