چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
۴ |
۴
 یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر قرار باشد یحیی و فرهاد مثل آخرین دربی تهران در جام حذفی تفکر احتیاط آمیز داشته باشند و دنبال بازی هجومی نباشند، این احتمال وجود دارد که دربی با نتیجه مساوی به اتمام برسد و مسلماً این نتیجه بهترین نتیجه ممکن برای سپاهان اصفهان است.

بزرگترین اشتباه یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی این است که در دربی تهران به دنبال نتیجه مساوی باشند. صرفنظر از اینکه اگر این دو مربی دنبال مساوی باشد شاید به همین نتیجه هم نرسد، باید گفت این روزها سپاهان دوباره اوج گرفته و با ۱۶ امتیاز در صدر جدول است. شاگردان محرم نویدکیا شنبه بازی حساسی با گل‌گهر در سیرجان دارند که مسلما بازی ساده ای نیست ولی اگر این بازی را هم ببرند و دربی تهران مساوی شود،  سپاهان فرار بزرگ را به سمت قهرمانی آغاز خواهد کرد.

با گذشت هفت هفته از رقابت‌های لیگ برتر کاملا مشخص است که سپاهان امسال عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده و ابزار لازم را هم برای فتح جام دارد. از بودجه و امکانات مناسب گرفته تا بازیکنان کلیدی که در هر بازی یکی از آنها می تواند به قول معروف کار را برای محرم نویدکیا در بیاورد. حالا اگر قرار باشد یحیی و فرهاد مثل آخرین دربی تهران در جام حذفی تفکر احتیاط آمیز داشته باشند و دنبال بازی هجومی نباشند، این احتمال وجود دارد که دربی با نتیجه مساوی به اتمام برسد و مسلماً این نتیجه بهترین نتیجه ممکن برای سپاهان اصفهان است.

در حال حاضر و قبل از بازی‌های هفته هشتم سپاهان دو امتیاز بیشتر از پرسپولیس و سه امتیاز  بیشتر از استقلال دارد و به طور قطع این فاصله می تواند در صورت تساوی سرخابی ها در دربی تهران بیشتر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جانباز IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    جانباز ۷۰ % که یک روز شاید جبهه بوده و ظاهرش بسیار سالم است ماهیانه ۱۵ ملیون تومان حقوق می گیرد. و جانبازان عزیز زیر ۲۵ % که شاید همه ۸ سال جبهه بوده باشند ماهیانه ۲ ملیون حقوق می گیرند . درصد ها معنی ندارند همه باید حقوق یکسان بگیرند . مگر جانباز ۷۰ % روزی ۷ بار صبحانه و ۷ بار ناهار و ۷ بار شام می خورد که ۷ برابر جانباز ۲۴ % حقوق می گیرد . این رانت و فساد و تبعیض را پایان دهید .
    • سید IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      سلام...خودت می فرمائید جانباز ۷۰ در صد !! یکی از بستگان جانباز ۷۰ در صد داریم کاری نمی تونه بکنه ..گوشه خونه افتاده....یا روی ویلچر هست دنیا را به اش بدی ..چه سود حالا این همه کارمند ها و نهاد ها داریم که فکر می کنم سه برابر از این جانباز حقوق می گیرند مثال نزدی !!!! نمی دونم هدف چیست !؟ انشالله موفق باشید و سلامتی همه بویژه جانبازان عزیز
    • ف دال IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      جانباز 70% که «شاید» روزی جبهه بوده و ظاهرش سالم.... واقعاً؟ تازه شاید جبهه بوده؟ با 70% ظاهر سالم؟؟؟ شما واقعا جانبازی، بزرگوار؟! به حقوق‌های نجومی نقد و ازشون گِله و شکوائیه داری، برای ابرازش «مورد قیاس» بهتری پیدا نکردی؟؟؟ بزرگوار؛ من یه دهه 50‌ـی هستم؛ کودکی و نوجوونی‌ام به وقت استرس گذشت و بمباران و موشک‌باران. خودم توفیق نداشتم، سنم کم بود اما یادگاری‌اش رو هنوز دارم. از موشک‌بارون عید سال 66 تهرون. دنبال دریافت جانبازی هم نرفتم، علی‌رغم اینکه خیلی‌ها می‌گفتن مستحقش هستی. سالی، دو سالی یک مرتبه می‌خوابم بیمارستان اعصاب و معمولا هر دوره 6 یا 8 تا ECT می‌گیرم. شکر خدا دست ابوی مرحوم به دهانش می‌رسید و از نظامیان نسبتا رده بالای حکومت سابق بود. درسته به‌اندازه گذاشته و نیاز آنچنانی ندارم اما هر دوره چند ده میلیون هزینه بیمارستانم می‌شه (شوک‌دهی در اتاق عمل صورت می‌گیره). تنها چیزی که بهم دادن، والله اونم خودشون دادن، یه دفترچه بیمه نیروهای مسلح هست (بنا به سابقه ابوی مرحومم) که فقط درصدی هزینه داروهام رو کم می‌کنه، شاید چند 10هزار تومان! کجای کاری برادر؟
  • سید IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    ما هر چه داریم از این شهدا و جانبازان هست! مثال مدیران بانک ها و شرکت ها و ..و..و..بزنید عجب !!! این همه نهادها شرکت ها و ....و... با حقوق های بالای ۳۰ و ۴۰ میلیون گیر دادی به جانباز ۷۰ رصد اخه مرد حسابی به این جانباز ۷۰ درصد دنیا را به اش بده ..... میخ اد چه کار الله اکبر .... کارمند یه اداره ساده یه روز جبهه نرفته با ده سال سابقه کار ۱۷ م حقوق می گیرد و...و...و.... انشالله موفق باشید !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی