نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خاطره عجیب پرسپولیسی‌ها از قضاوت بنیادی‌فرد در دربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به اتفاقات رخ داده طی هفته‌های گذشته، تیم داوری دربی هر طور قضاوت کند، باز هم حرف و حدیث‌های زیادی در مورد عملکرد آنها میان هواداران دو تیم مطرح خواهد شد.

براساس اعلام سازمان لیگ، موعود بنیادی فر قضاوت بازی روز شنبه استقلال و پرسپولیس را برعهده خواهد داشت.

بنیادی‌فر با فضای جدال استقلال - پرسپولیس اصلاً غریبه نیست و یکبار در سال ۹۸ قضاوت دربی پایتخت را برعهده داشته است. مسابقه‌ای که اگرچه با برتری سرخ‌پوشان به پایان رسید ولی یک خاطره ویژه را نیز برای آنها به یادگار گذاشت.

موعود بنیادی‌فر داور بازی روز سی و یکم شهریور استقلال و پرسپولیس بود و دو تیم در حالیکه از وجود سرمربیان خارجی روی نیمکت خود بهره می‌بردند (استراماچونی و کالدرون) به مصاف یکدیگر رفتند. موعود در نیمه اول یک ضربه پنالتی به نفع استقلال اعلام کرد که بعدا تعداد قابل ملاحظه‌ای از کارشناسان مدعی پنالتی نبودن آن شدند. ضربه‌ای که البته استقلالی‌ها هم نتوانستند از آن به درستی استفاده کنند و علیرضا بیرانوند پنالتی علی کریمی را دفع کرد.

مسابقه تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود ولی ضربه ناگهانی مهدی عبدی همه چیز را به نفع پرسپولیس تمام کرد و موجب شد سرخ‌پوشان پایتخت بازی را با یک گل به سود خودشان خاتمه دهند.

حالا پس از گذشت ۲۷ ماه، این داور مجدداً بازی دربی تهران شده و قطعاً با تجربه بیشتری وارد زمین ورزشگاه آزادی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الپیروزی الحکومتیه IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    اتفاقا پنالتی درست اعلام شد چون انقدر دربی حساس بود که داور جرات گرفتنش رو نداشت چون با حضور تماشاگر برگزار می شد. اما وقتی بیرانوند دو متر پرید جلو و توچپ رو گرفت موعود بنیادی فر پرسپولیسی، پنالتی رو تکرار نکرد. طبق قانون باید یک پای دروازه بان روی خط باشه. اما وقتی تو جام حذفی، رشید مظاهری یک سانتی متر پاش جلو تر از خط بود دستور تکرار ضربه رو دادن. موعود بنیادی فر بدون شک پرسپولیسیه و میاد این بازی رو برای پرسپولیسی ها در بیاره
  • رضایاک IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    آره فقط امیدوارم بیخودی پنالتی نگیره برای قهرناز پنالتی گیر
  • morteza IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    خدا رحم کنه به پرسپولیس
  • صامت IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    تقصیربنیادی فرنیست.کلارسم داورهاست.هرداوری باشدیایه پنالتی مفت برای استقلال میگیرد.یایه پنالتی واضح مارانمی گیردیاگل مارانمی ۱ذیرئیاگل آفسایداستقلال رامی پذیرد.کلاااین سنت دربی ست
  • Amir perspolisi IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    دقیقا تا بنیادی فر انتخاب شد همون پنالتی یادم افتاد، یکی از خنده دار ترین پنالتی های ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی