نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
روزی سرمربی پرسپولیس می‌شوم و دوباره استقلال را می‌برم/ نگذاشتند در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم/ رویانیان باعث شد در دربی بازی کنم
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

ایمون زاید ستاره پرسپولیس در دربی بهمن ۱۳۹۰ می‌گوید یک روز به عنوان سرمربی به پرسپولیس بازخواهد گشت.

امید یوسفیان؛ هر وقت به دربی نزدیک می‌شویم، ناخودآگاه یکی از کسانی که تصویرش به خاطر می‌آید، ایمون زاید است. مهاجم ایرلندی که فقط چند ماه در پرسپولیس حضور داشت ولی در همان مدت کم محبوبیتی بدست آورد که بسیاری از بازیکنان بزرگ این تیم با سال‌ها سابقه بازی برای پرسپولیس نتوانستند.

در ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ پرسپولیس با دو گل از رقیب سنتی عقب افتاد و حتی می‌توانست گل‌های بعدی را هم دریافت کند اما فرشته نجات قرمزها از روی نیمکت بلند شد و تنها ۱۰ دقیقه به زمان نیاز داشت تا هواداران پرسپولیس را از روی سکوهای آزادی به هوا بفرستد. زاید بعد از هت تریک مقابل استقلال راه صد ساله را یک شبه طی کرد و محبوبیت بسیار عجیبی در بین هواداران پرسپولیس به‌دست آورد.

حالا و بعد از گذشت ۱۰ سال از آن دیدار، ایمون در آمریکا مربیگری می‌کند. به بهانه دربی فردا با او تماس گرفتیم تا در خصوص این بازی صحبت کنیم و البته خاطرات آن دربی خاص را هم مرور کنیم. صحبت‌های محبوب‌ترین خارجی پرسپولیسی‌ها را در ادامه می‌خوانید.

 این روزها چه می‌کنی؟

خب من بعد از اینکه فوتبال را کنار گذاشتم وارد عرصه مربیگری شدم و در حال حاضر در آمریکا و ایالت کلورادو مربیگری می‌کنم. به این کار علاقه زیادی دارم و دوست دارم در مربیگری پیشرفت کنم و به افتخارات زیادی برسم.

بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟

خب همه می‌دانند که پرسپولیس جایگاه ویژه ای در قلب من دارد و من این تیم و هوادارانش را خیلی دوست دارم. کاملا پیگیر تیم محبوبم و نتایجش هستم. شاید نتوانم بعضی از بازی‌ها را ببینم ولی نتایج را همیشه دنبال می‌کنم. پرسپولیس در چند سال اخیر فوق العاده نتیجه گرفته و قهرمان شده است. امیدوارم در این فصل هم دوباره این اتفاق بیفتد و پرسپولیس بتواند برای ششمین فصل متوالی قهرمان ایران شود. به نظرم نتایجی که پرسپولیس در این چند سال گرفته بی نظیر بوده و بعید می‌دانم تیمی بتواند به این رکورد برسد.

دربی پیش رو را چطور می‌بینی؟

خب شرایط این بازی با بقیه بازی‌ها خیلی فرق می‌کند و اصلا مهم نیست تیم شما در کجای جدول قرار دارد. هر تیمی که به لحاظ ذهنی بهتر باشد، برنده دربی خواهد بود. به نظرم بازی را نمی‌شود پیش بینی کرد ولی خب من برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم پرسپولیس بتواند استقلال را شکست دهد.

هروقت به دربی نزدیک می‌شویم، خیلی‌ها یاد آن بازی معروف می‌افتند که تو هت تریک کردی. در مورد آن بازی صحبت کن.

به جرات می‌گویم بهترین خاطره فوتبالی من همان بازی است. ما شرایط خوبی در جدول نداشتیم و  فکر می‌کنم استقلال صدرنشین بود. واقعیت این است که قبل از آن بازی نه کسی مرا می‌شناخت و نه کسی از من خوشش می‌آمد. حتی یادم می‌آید، دنیزلی اصلا قصد نداشت به من بازی بدهد. اما رویانیان از دنیزلی خواست تا یک فرصت به من بدهد و من هم منتظر بودم تا از شانسی که به من داده می‌شود، استفاده کنم. جو استادیوم عالی بود و تقریبا ۱۰۰ هزار نفر از نردیک بازی را می‌دیدند. وقتی ۲ گل خوردیم و ۱۰ نفره شدیم، دنیزلی از من خواست تا به زمین بروم و به تیم کمک کنم. من هم به خودم گفتم، این همان فرصتی است که منتظرش بودی. برو و خودت را به همه نشان بده. خوشحالم بهترین بازی عمرم را برای پرسپولیس انجام دادم و توانستم ۳ گل به استقلال بزنم.

بعد از بازی چه اتفاقاتی رخ داد؟

هواداران سر از پا نمی‌شناختند و به خیابان‌ها ریختند. همه جا قرمز بود و من هم وقتی این صحنه‌ها را می‌دیدم کلی ذوق می‌کردم. تا مدت‌ها هرکسی که مرا می‌دید بغلم می‌کرد. همه جا صحبت از گل‌هایی که من زدم بود. خیلی برای من دیدن این صحنه‌ها لذت بخش بود و خوشحالم بخشی از تاریخ دربی ایران هستم.

روزی سرمربی پرسپولیس می‌شوم و دوباره استقلال را می‌برم/ نگذاشتند در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم/ رویانیان باعث شد در دربی بازی کنم

تو بعد از آن بازی خیلی زود محبوب شدی و عملکرد خوبی هم داشتی. چه اتفاقی افتاد که نتوانستی قراردادت را با پرسپولیس تمدید کنی؟

هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند و من به آنها عشق می‌ورزم. من آرزو داشتم به کارم در پرسپولیس ادامه دهم و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم. ولی این اتفاق نیفتاد چون مربی بعدی پرسپولیس که پرتغالی (مانوئل ژوزه) بود نگذاشت این اتفاق بیفتد و مرا نخواست. همین حالا هم وقتی به آن زمان فکر می‌کنم، خاطرات زیبایی در ذهنم زنده می‌شود و حسرت می‌خورم که دوران حضورم در پرسپولیس طولانی تر نشد.

بهترین فوتبالیستی که در ایران دیدی چه کسی بود؟

جواب این سوال خیلی راحت است. بدون هیچ شک و تردیدی بهترین فوتبالیستی که دیدم، علی کریمی‌بود. او تکنیک فوق العاده ای داشت و پاس‌های فوق العاده ای می‌داد. واقعا بازیکنی مثل او ندیدم و خیلی خوشحالم که برای مدتی همبازی علی بودم.

ممکن است روزی به عنوان سرمربی ، به پرسپولیس برگردی؟

قطعا؛ عاشق حضور دوباره در ایران و پرسپولیس هستم. دیدن هواداران پرسپولیس در استادیوم آزادی رویای من است. می‌خواهم در مربیگری پیشرفت کنم و چیزهای زیادی یاد بگیرم تا روزی بتوانم روی نیمکت پرسپولیس بنشینم. فکر می‌کنم اتفاق فوق العاده ای خواهد بود و من بی صبرانه منتظر آن روز می‌مانم. می‌خواهم به عنوان سرمربی پرسپولیس هم دربی را تجربه کنم و استقلال را شکست دهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ عروس آسیا IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    این دلقک فکر کرده خودش عامل گل تو دربی بوده که بازیکنان استقلال باند سفتهااون سال تو جریان تمام بازی برای اینکه سرمربی رو برکنار کنند دست به این توطعه زدند که در جریان بازی وقتی مهاجمای لنگ تو محوطه صاحب توپ می شد دفاع اون سال همین باند یارگیری نمی کردند تا این هم واسه ما آدم بشه که بعدها همین بازیکنای خیانتکار به این کارشون اعتراف کردند
    • کیسه کش متوهم IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      کیسه هوچیگری متوهم همیشه برای قهرمان نشدن هاشون و باخت دربی بهانه خنده دار دارن کیسه ده سال قهرمان‌ نمیشه میگن تقصیر بابا مسعودهست کیسه کش ها متوهم بابا مسعود چهارسال وزیر بود پس چرا ۶ سال قبل اون قهرمان نشدید یا دربی با حقارت می بازند بازیکنان کیسه اگه بازیکنان کیسه دنبال برکناری بود چرا گل زدند چرا هشتاد دقیقه اجازه گلزنی به پرسپولیس ندادن یه دفعه تو هشت دقیقه یادشون افتاد فقط به زاید اجازه گلزنی بدن خخخخخ واقعا با توهمات ده سال رنگ‌جام نمی بینید
    • ساوالان IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      اولا اون عروس اسیا لقب تیم دیگری هست تیم های اعراب خلیج فارس به یک تیم داده بودند!!!!!!!!!!!!!!! دوما چرا برای هر ناکامی استقلال یک توجیه دارید. در ان بازی داور پرسپولیس را 10 نفره کرده بود. تا شما به چوبله . پنجبله برسید. زمان احمدی نزاد بود!!!!!!! ایمون نابود کرد شما را!!!!!!! 6 تایی یک بهانه دارید. دسته رفتید. باز بهانه اوردید.. 5قهرمانی یک بهانه دیگر . سردارتان گفت 5 سال نگذاشتند استقلال قهرمان شود. استقلال 10 ساله قهرمان نشده. اون 5سال قبلی چرا قهرمان نشدید.. فقط بهانه!!!!!
    • Amir perspolisi IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      یا خدا، حرف از قهرمانی های پی در پی پرسپولیس وسط میاد میگین اینا فکر کردن خودشون عامل قهرمانی های پی در پی شون هستن، حرف از گل های فراموش نشدنی ایمون زاید وسط میاد میگین این فکر کرده خودش عامل گل تو دربی بوده، حرف از کیفیت برانکو و یحیی وسط میاد میگین اینا فک میکنن با دانش سرمربی گری شون پرسپولیسو قهرمان کردن...خخخخخخ شما اصن میدونی داری در مورد چه تیمی حرف میزنی؟؟؟ این پرسپولیسه پرسپولیس، تیمی که در تمومه دهه ها،در تمومه لیگ ها، در تمومه سالهای فوتبال ایران در بالاترین سطح بوده و هیچوقت طعم سقوط نچشیده و بیشترین قهرمانی ها و افتخارات رو داشته و داره، البته حق دارین آخه هیچوقت هیچ هوادار استقلال طعم دبل قهرمانی یا همزمان قهرمان لیگ و حذفی شدن رو نچشیده و فک میکنین همه مثه خودتونن، یا هیچ بازیکن تون نتونسته هت تریک کنه در دربی ، یا هیچوقت بازیکن خارجی تون گلزن دربی نبوده خخخخخخ خدایا ما با کیا شدیم ۸۰ میلیون نفر
    • afshin IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      این دفاع‌هایی که میگی تبانی کردن و عمدا شل کردن، چرا هشتاد دقیقه شل نکردن؟ تو ده دقیقه پایانی یادشون افتاد که تبانی کنن؟؟
    • حسین استقلالی دوآتشه IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      خود پایان رافت اعتراف کرد بعد از۲۰سال که خودم عمدا کاری کردم تا پرویز برومند بامشت بکوبد به صورتم تا از باخت ۱۰گله لنگ جلوگیری بعمل آید لنگیهای مافیایی من خودم که هوادار استقلال هستم دوست داشتم مساوی کنید چون واقعا دلم براتون میسوخت آخه ۴بار پشت سر هم باخته بودید ومظلومی چوبله کرده بود شمارا بخاطر یکسری کودک لنگی دوست داشتیم یک مساوی بگیرید وخواست دروازه بان وقت آقای رحمتی هم همین بود ولی چون لنگ تونسته بود بالطف بازیکنان ودروازه بان ما بازی رابه تساوی بکشونید پررو شدید و روحیه گرفتید واین درس عبرتی بود که هرگز نباید به لنگی جماعت رحم کرد رحم ومروت هالیش نیست وباید له شود
    • عادل IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      قابل توجه آن لنگیا بیمنطق هیچ وقت نباید به لنگی جماعت رحم کرد رحم ومروت هالیش نیست وباید له شود این درسی باشه برای بازیکنان استقلال درحال و آینده رحم درفوتبال چیز بی معنایست نمونه اش سال ۹۰که واقعا ما هواداران استقلال هم دلمان برای هواداران تیفوسی لنگ سوخت چون وقتی آن بازی کذایی رابردند انگار قهرمان دنیا شده بودند چون بدبخت ها ۴بار پشت سر هم باخته بودند پس نتیجه میگیریم که رحم کردن به لنگی جماعت حماقت است چون مهربانی رانمیفهمند
    • حسین IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      ایمون زاید کابوسی ابدی برای تمام کیسه کش ها خخخخخخخخخخخ
    • حسین IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      لنگی متوهم که ۵سال گذشته باکمکهای بابا مسعودی و مامان آذر برای لنگیها سنگ تمام گذاشتند وازهرکمکی دریغ نکردند ازدزدیدن ۳۰میلیارد ازجیب وزارت ارتباطات تادزیدن ۸میلیارد از جیب اسپانسر استقلال وریختن درحلق گشاد لنگ بله خیانتهای آنها به جامعه ورزش را باید تو بوق و کرنا کرد تا رسواشوند لنگ پرستان خیانتکار
    • /// IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      هر کسی که کمی از فوتبال سردربیاورد میداند که این بازیکن اصلا بازیکن توانمندی نبود و فقط در همان بازی و به دلیل ناشناخته بودن و اشتباه بازیکنان استقلال ۳ گل زد و گرنه بعد از آن من که یک بازی درست و حسابی از ایشان ندیدم،خودش هم اعتراف کرده بهترین بازی عمرش را در آن بازی انجام داده.
    • ۴۴۴۴ IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      تیم دوم استقلال راکه ترکیبی از جوانان و بزرگسالان بود با اختلاف یک گل بردید تازه بعداز ۴بارپشت سرهم باختن وحق دارید خوشحالی کنید
    • عمر خربین یک تنه ۴گل زد IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      راستی عمر خربین یک تنه ۴گل زد به لنگیها از زاویه بسته برای الهلال زد مستقیم زد ازکنج زد زیرطاقی زد آن باتیمی که تقریبا ۸۰ دقیقه ۱۰نفره بود این بازیکن سوری چه کرد یادش به خیر زمانی بود که لنگ درایران قهرمانی های اسنبی بامخارج زیاد از بیت المال راشروع کرده بود
    • لنگی بیخاصیت IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      متاسفانه این ها اینقدر بی منطق هستند هرطوری که پرت بشوند روی چنگ درمیاند به مانند گربه این لنگیها عقده گشا
    • لنگ متوهم IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      درتاریخ بازیهای استقلال با لنگ ۲۷بار استقلال برده لنگ ۲۳بار
    • کیسه کش تکه پاره IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      دمش گرم ایمون زایدتوده دقیقه چکارشون کردی هنوز که هنوزه شدیدازاون بازی وگلهای تومیسوزن همین انگارتیموقهرمان کردی..توده دقیقه؟ واویلا واویلا
  • الدوچرخه چی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    صدبرابر انچه در قلب پرسپولیسی ها جای داری.کابوس کیسه کشایی . از بعد اون دربی و هتریک زاید در ۱۰دقیقه نقله که میگن هر کیسه کشی میخاد بچه ش رو بترسونه میگه اگه فلان کار رو نکنی میگم ایمون زاید بیاد آ !خخخ خخخ احتمالا حاج فتل هنوزم دنبال پول جمع کردنه تا بتونه ایمون زاید را بخره و یکم از سوزشه کیسه کشا کم کنه.منتظر برگشت ایمون زاید به پرسپولیس در قامت سرمربی هستیم تا دوباره کیسه کشا رو تاریخی بسوزونه.
  • مجهول الهویه IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    اگه داور سوتو نکشیده بود باز هم پرسپولیس گل میزد.
  • ۸ دقیقه در اسپاگتی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    به زنبور میگن تو هشت دقیقه می تونی سه تا گل بخوری زنبور میگه مگه من کیسه هستم تو ۸ دقیقه سه تا گل بخورم خخخخخ
  • پدرام IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    داغ گذاشتی تو دلشون دمت گرم هر جا هستی
  • محسن معافی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    روز بازی استقلال مربی خارجی تیم (پین )چگونه روی نیمکت نشست ولی دو بازیکن خارجی دیگرنتوانستند
    • 007 IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      آقای محترم پین قبل شروع لیگ و تو جام باشگاه‌های آسیا به استقلال اومد.ولی بازیکنای خارجی در زمان نقل و انتقالات
  • هالو IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    ایمون زیادی اگه بازیکن بودی که همیشه گلزنی میکردی.نه فقط بازی که ازبس ضعیف بودلنگ رفیق بازی آقارحمتی گل کردوبقیه تاجیاهم شخم حساب کردن پول کردن.وگرنه نه توبازیکنی که توعمرت دوتاگل زدی ونه صدتالنگی خودشون رومیکشتن نمی‌دونستن.سادگی وولدادگی ازدوسه نارفیق بازتاب بودبالنگیا.دیگه تاحالاحسرت مونده دلتون تکرار بشه چون رحمتی رفیق بازرفت
    • رضا IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      ایمون زاید تو پرسپولیس سه بار هتریک کرد فقط
    • Amir perspolisi IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      ببخشید که بخاطر همین گلزن بودنش جذب پرسپولیس شد و سابقه ی آقای گلی در ایرلند رو داشت، بعدشم ببخشید که لقب ایمون زاید آقای هت تریک، البته نه فقط بخاطر اون هت تریک مقابل تیمه شما بلکه بخاطر هت تریک های زیادش در تیم های مختلف، البته شما استقلالیا (نه همتون) خیلی وقته با واژه ای به اسمه ((( منطق ))) بیگانه شدین و با همدیگه کاری ندارین
    • محسن IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      جالب اینجاست که ایمون زائد سر اون بازی بهترین بازیکن هفته فیفا شد خخخخخخ. بالاخره سه تا گل تو ۸ دقیقه رکوردی برای خودش به حساب میاد خخخخخ.
  • عامیرزا DE ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    یادش بخیر اون دقایق هولناک عاخر بدجوری تو گاراژ عستقلالیا تیک عاف میکرد! واگه داور عمویی تو حمله عاخر که داشت دوباره میرفت با سید تونل تک به تک شه بنفع عستقلالیای متلاشی شده سوت پایان رو تعمدا نمیزد یه گل دیگه میچسبوند کنار ستاره های پوشالی این کمپ دلقک پرور دوپینگیای کلاه گیسی و ارزنیمایی ودلار دزد.پرسپولیس یه باشگاهی یه که تو جهان نمونه اش نیست که یکی بیاد تو یه بازی وتو چن دقیقه برای همه عمرش افتخار کسب کنه وبره تا سه نسل بعدش برای خودشون کلاس بذارن.حتی برانکو وگابریل ونیلسون وحتی سوشا باب اسفنجی دلقک و بی مکان! هم از طریق قرقره کردن محتویات خروجی اگزوز سرخها برای خودشون فالوور جم میکنن وهر بازیکن مرغداری کیسه پفک عابی هم وقتی میخاد تیمشو سرکیسه کنه میگه میخام برم پرسپولیس تا همون شب چن میلیارد بهش بدن عابروریزی نشه.دولت سرایی ست که گدا وپادشاه توش همه یه افتخارمادام العمر دارن ووجودش به همه بی هویتها هم انگیزه وجود و نفس گشیدن وگنده تیزی کردن میده لال وناکام از دنیا نرن.دمت گرم حاجی زاید بن نفتالین.خ.ش باش که دنیا بکامت شد.الخ
    • Amir perspolisi IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      چه عشقی کردم با این کامنت من وای وای وای خخخخخخ دمت گرم عامیرزا اهل دلاش درک میکنن چی گفتی ❤ خخخخخ عالی بود عالی
  • دوچرخه سواربی تاج استقلال نیافته IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    گریه رحمتی دیدنی بود.بازی شش تایی و گلهای ایمون سرگل دربی ها بود
  • دانیال IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    ایمون زاید دمت گرم ، شاید یکی از بازیهای دربی که خیلی به من حال داد ، همون بازی بود که توی ۱۰ دقیقه و با ۱۰ بازیکن سه گل توی دروازه آبی ها کاشتی
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    همون فصل پرسپولیس دوازدهم لیگ شد خخخ
    • عیسی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      اگر بازی فقط پنج دقیقه دیگر ادامه داشت استقلال سه گل دیگر میخورد حتی داور وقتی احساس کرد دارد پرسپولیس گل چهارم را میزند سوت پایان بازی را زد.
    • Amir perspolisi IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      ای خدا من تعجب میکنم هواداری که تیمه خودش تجربه ی قرار گرفتن در رده ی سیزدهم رو داره چه جوری میتونه طعنه بزنه به تیمی که دوازدهم شده؟؟؟ ینی دوازدهم از سیزدهم بدتره؟؟؟ من نمیدونم شما وقتی حرف میزنین اول بهش فک نمیکنین که نکنه برضرر خودتون تموم بشه و یکی مثه من بیاد و یادتون بندازه خودتون بدترشو تجربه کردین؟؟؟ هوادارایی مثه شما نه تنها باعث افزایش اعتبار تیم نمیشن بلکه اعتبار تیمو به زیر صفر میرسونن خخخخخخ
    • !!! US ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      پس ببین تیم خوشگلت با اون همه ستاره چه عتیقه ای بود که از تیم ده نفره دوازدهم تو ده دقه سه تا گل خورد. چهارمیش هم تو راه بود که فغانی بازی رو تموم کرد.
    • ناشناس IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      ولی دسته سه نرفت خخخخخ
  • لنگ ترکیبی از دلالی و حکومت IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    تموم شد خیلی تاثیر گزار بود
  • ایرانی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    کیسه ها تا عمر دارن اسم بابا زاید بیاد می ترسند .
  • ح م US ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    خداوکیلی فکرکرده نبوغ اون باعث شده که گل بزنه اگه این قدربازیکن خوبی بودی چرانه تنها پرسپولیس که یه تیم لیگ برتری دیگه تورانخواست .مسترزایداون سال بازیکنا به تیم خیانت کردن که سرمربی برکناربشه وگرنه مونده بودتوبه تیم پیرمردهای استقلال هم گل بزنی پس زیادتندنروی نکن ممکنه اسهال بگیری بعدمگرتوایران مربی قحطیه که کسی تورابخواد
  • 6 IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    کامنتای کیسه ها اینجا خیلی جالبه. ترکیبی از ترس و تنفر و تمجید زیرپوستی. خدایا کیسه رو از ما نگیر!
  • سعید IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    جالبه ک‌برخی دوستان‌استقلالی عامل اون شکست و نبوغ و کیفیت زائد و تیم‌پرسپولیس نمیدونن و عقیده دارند تو اون برهه بازیکنان استقلالی به خاطر اینکه مربی استقلال و عوض کنن قصور عمدی کردن تا استقلال شکست بخوره ..!!!حالا اگر این چوب دو سر نجس نیست پس چیه ک‌استقلالیا این و نگن بهید تو تاریخ این انگ و مثل بازی سال ۵۲ک‌شش تایی شدن رو پیشونیش بذارند ک‌تو ده دقیقه از پرسپولیس ده نفره ۳تا خوردن اگر این و قبول نکنن باید اقرار کنن تو این مکتب خیانت موروثی بوده و هست و خواهد بود همینطور ک دیدین و شنیدین بازیکنان استقلال یکبار علیه پورحیدری اینکار و کردن و از همه بدتر یکبار علیه اسطورشون کودتا کردن ک‌ خونه نشین شد
  • سوبله چوبله IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    ذخیره های استقلال رو با اختلاف یک گل بردن چه کیفی میکنن! استقلال توی اون بازی مجتبی جباری، آندو، خسرو حیدری و ساموئل رو نداشت فرهاد مجیدی هم نیم فصل جدا شده بود اگه اونا بودن که لنگ حداقل 4 تا میخورد
  • MiLad US ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    داغی که هاشمی نصب گذاشت بهتون اندازه ۱۰۰۰تاگل شماهم نیست لونگیای مافیایی
    • بابک IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      لنگ مافیایی؟بیادت بیارم که هاشمی نسب را با صد میلیون تومان بردین،یادته صد میلیون اونوقت چقدر حالا بود؟ بهتره از بابات بپرسی
  • فرشاد IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    امیدوارم همین لنگیاکه اینجاکامنت میذارندببینم فرداکجاندخخخخخخخخخخخخخ میبینمتون
  • برسام صاحب نظر IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    باسلام ، با اینکه پرسپولیسی هستم و خیلی دوست دارم پرسپولیس ببره ، ولی فکر کنم بازی خوبی فردا نخواهیم دید ، چون هر دوتا تیم با احتیاط نباختن بازی میکنند
  • همیشه سرخ IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    کاش پرسپولیس در دربی برگشت ،ایمون زاید را افتخاری دعوت کند تا بازی را از نزدیک ببیند وهم ضدحال جالبی به تیم منفور استقلال بزند
  • Ahmsd CA ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    پنجاه سال حقارت محض استقلال تهران برابر گواه همه چیز هست. ۸ قهرمانی رسمی کشوری بیشتر از دسته سه ای های به توهم رفته توسط ۸ سال مافيای احمدی نژاد. اون دوران تمام شد. اول با جلال حسینی کری بخونید که یک قهرمانی لیگ ایران از استقلال ایران بیشتر داره. هیچی نیستید بجز سلطان چهارجانبه ها. بدون تکرار قهرمانی. بدون دبل قهرمانی. حتی سپاهان سایپا و پاس داره اما تیمی که هویت قهرمانی نداره ۷۵ سال است تجربه نکرده.
  • afshin IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    دوباره حرف از افتخارات پرسپولیس شد و لشگر مجازیِ مجیدی خودشونو رسوندن خخخخ یعنی اینقد تابلویین که مونالیزا پیشتون عرق شرم میریزه، همشون هم فقط دو سه تا بهانه رو با کلمات و ادبیات مختلف هی تکرار میکنن،به همون سرعت که میان به همون سرعتم میرن،، میرن دنبال حساب کتاب
  • Amir IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    خخخخ به قول معروف اش ماش به همین خیال باش
  • MEHRDAD IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    نان پدر شیر مادر حلالت !
  • فانتوم آبی IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    aشتردرخواب بیند پنبه دانه.......این رو ببین برای ما عدد شده.برو کشکت رو بساب،اگه تو مهره خوبی بودی که نگهت میداشتن،بعد منم منم میکردی،فعلا برو تو تیم کشورت بازی کن بعدبیا اینجا اظهار وجود کن.
  • ربیعی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    نام ایمن زاید ،واژه وحشتناکی شده درتاریخ دربی که یک تنه چوبه دار برای بازی دربی .بابا مسعود کیه فتنه گر نجومی بگیر ملعون حتما اگر بار دیگر پرسپولیس قهرمان بشه حتما چمن ورزشگاه را مقصر میدانند
  • س IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    ادب بزرگترین سرمایه انسان. آدم های بیشعورونفهم شما به غیر از بی ادبی کاردیگه ای بلد هستید؟
  • یاعلی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    شمادرنظربگیرید اگرباحول وقوه الهی پرسپولیس برای ششمین بارمتوالی قهرمان بشه این عدد ۶ برا استقلالیها کابوس اون سالها(۶-۰) رو زنده می‌کنه
  • داریوش IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    با آرزوی موفقیت پرسپولیس همیشه قهرمان در دربی امروز و تشکر ویژه از ایمون زاید عزیز بخاطر همه حرفهای قشنگش در مورد پرسپولیس
  • لنگی سوزیییی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    بدو تا برسی،،، تا برسی هم ما بردیم
  • Abead IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    اخ سی ایمون گلهای تورا واسم تورا باید تو تاریخ ثبت کنند تاریخ با اسم تو تکمیل میشود ده دقیقه ده نفره برگردی خوب هم برگردی اون هم کیسه را سوراخ کنی
  • سید RO ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    زائد الوصف و وصف نشدنی همینکه به تاریخ پیوستی کافیست! ده دقیقه طوفانی ده نفره ده دقیقه آخر هرسه گلت ده ثانیه طول کشید درود درود .سزاوار مربی در پرسپولیس هستی
  • امید IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    نه اینکه نخواسته باشی... مال این صحبت‌ها نیستید... البته اگه داور روبه عنوان یار دوازدهم در نظر نگیریم... لنگی بودن هم جرمه و هم بیماری.... حسرت کشان اسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی