اتفاق ویژه دربی؛ تقابل دو بازیکن استقلال و پرسپولیس که با هم قهرند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشاد فرجی و امین قاسمی نژاد بعد از گذشت چند ماه از انتقال مهاجم سابق شهرخودرو به استقلال هنوز قهر هستند.

در حالیکه خیلی‌ها کارانتقال امین قاسمی‌نژاد به پرسپولیس تمام شده می‌دانستند این بازیکن در چرخشی عجیب راهی استقلال شد و قراردادی ۲ ساله با آبی‌ها بست. این بازیکن که از نیم فصل سال گذشته مورد توجه استقلال قرار داشت درحالی بالاخره آبی پوش شد که این انتقال  به جرات پرحاشیه ترین جابه جایی امسال بود.

امین قاسمی‌نژاد رفاقت نزدیکی با فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس داشت. این دو هم استانی هستند و چند سال هم در شهرخودرو با یکدیگر هم تیمی‌ بودند. از همین رو با توجه به اینکه فرجی در جریان کامل انتقال قاسمی‌نژاد به پرسپولیس قرار داشت، مهاجم جدید آبی‌ها زمانیکه برای مذاکره و عقد قرارداد به تهران آمده بود، در خانه مدافع پرسپولیس اقامت داشت.

بعد از عقد قرارداد قاسمی‌نژاد با استقلال، فرشاد فرجی که میزبان این بازیکن در تهران بود و فکر می‌کرد قرار است دوست صمیمی‌اش با او هم تیمی‌شود،  به شدت طی پیامی‌گلایه خود را از رفتار قاسمی‌نژاد ابراز کرد. نکته جالب توجه اینکه این دو دوست صمیمی بعد از این اتفاقات به وجود آمده، یکدیگر را در اینستاگرام آنفالو کردند و به نوعی با یکدیگر قهر کردند. حالا و بعد از گذشت چند ماه از این انتقال، تغییری در رابطه این دو ایجاد نشد و هنوز فرشاد و امین با هم قهر هستند.

فرجی قطعا در دربی بازیکن فیکس تیمش در قلب خط دفاع خواهد بود ولی قاسمی‌نژاد شانس کمی‌ برای فیکس شدن در دربی خواهد داشت. اتفاقی که مانع از رویارویی جذاب این دو می‌شود، ولی ممکن است در اواخر بازی این اتفاق رخ دهد و قاسمی‌نژاد اولین دربی اش را تجربه کند و مقابل رفیق سابقش قرار بگیرد.

اتفاق ویژه دربی؛ تقابل دو بازیکن استقلال و پرسپولیس که با هم قهرند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • راز IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    پول خیلی چیز کثیفیه. همانطور که رشید مظاهری رو از دفتر باشگاه پرسپولیس با قراردادی ده برابر پرسپولیس به کیسه برد. ولی آخر کار معلوم میشه کدوم یکی پشیمان میشه. فرجی تا یکی دوسال دیگه بازیکن تیم ملی میشه و ببینیم اون نمک خور و نمکدان شکن به کجا میرسه
  • عشقپولیس IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    یه کیسه لیاقت دوستی با یه پرسپولیس را نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی