ناراحتی ستاره از ناکامی باشگاه/ شما باعث این وضعیت هستید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوق ستاره پاری‌سن‌ژرمن از اینکه تیمش در کسب جام های معتبر ناکام است، کلافه شده و قصد جدایی از این تیم را دارد.

کیلیان امباپه ستاره پاری‌سن‌ژرمن از رتبه خود در رده بندی گزینه‌های دریافت توپ طلا ناراحت است و پاری‌سن‌ژرمن را بابت این کسب این رتبه مقصر می‌داند.

ستاره جوان فرانسوی در رده دهم بهترین بازیکنان جهان از نگاه فرانس فوتبال قرار گرفت در حالی که لیونل مسی هم تیمی او توپ طلا را برای هفتمین بار از آن خود کرد.

بعد از قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ امباپه که در آن زمان ۱۸ ساله بود، در آن سال در رتبه چهارم رنکینگ توپ طلا قرار گرفت. سه سال بعد از آن، او به رتبه نهم سقوط کرده با وجودی که از بسیاری جهات در فوتبال خود پیشرفت کرده است.

کیلیان امباپه فصل گذشته عملکرد خوبی همراه با پاری‌سن‌ژرمن داشت اما نتوانست با این تیم به قهرمانی در جام مهمی دست یابد. پاریسی‌ها نه تنها در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بودند بلکه حتی در لیگ یک فرانسه نیز رقابت قهرمانی را به تیم لیل واگذار کردند. ناکامی در کسب این جام‌ها باعث شد امباپه حتی در جمع پنج گزینه اول دریافت توپ طلای ۲۰۲۱ نیز قرار نگیرد.

روزنامه اسپانیایی آ اس در این مورد نوشته که امباپه از ناتوانی پاری‌سن‌ژرمن در کسب جام ناراحت است و به این نتیجه رسیده که انتقال به رئال مادرید به موفقیتهای آینده او کمک خواهد کرد. او ناکامی تیم پاریسی را مسبب افت خود در رده بندی بهترین‌های جهان می‌داند.

روزنامه آ اس همچنین نوشته امباپه آرزو دارد مسیر اسطوره دوران نوجوانی خود یعنی کریستیانو رونالدو را دنبال کند و در سانتیاگوبرنابئو میراث ماندگاری از خود به جا بگذارد.

از پنج توپ طلای رونالدو، چهار توپ طلا در زمان حضور ۹ ساله او در رئال مادرید کسب شد. او همچنین چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در مادرید تجربه کرد. امباپه به شدت مشتاق است که این دو عنوان را در کارنامه خود ثبت کند و برای رسیدن به این هدف، رئال مادرید را بهترین مقصد می‌داند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    امباپه نظیر نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی