نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
۱ |
۵
برنامه بعدی اسکوچیچ مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی بعد از تماشای دربی راهی یونان خواهد شد تا عملکرد ملی پوشان ایرانی در تیم آ.ا.ک آتن را زیر نظر بگیرد.

دراگان اسکوچیچ قطعا در این دیدار موفق به دیدار با کریم انصاری فرد نخواهد شد به این خاطر که این بازیکن به کرونا مبتلا شده و به قرنطینه رفته است. 

اسکوچیچ به تازگی با سفر به کشورهای ترکیه و قطر با ملی پوشان ایرانی دیدار کرد و در دوحه چند بازی از جام ملت های کشورهای عربی را  هم از نزدیک دید که می توان به تماشای بازی تیم های عراق و امارات اشاره کرد. دو تیمی که ۷ و ۱۲ بهمن در استادیوم آزادی تهران در برابر ایران صف آرایی خواهند کرد. 

تیم ملی در ماه های آذر و دی برنامه ای نخواهد داشت اما در ابتدای بهمن ماه بلافاصله بعد از پایان دور رفت بازی های لیگ برتر اردوی تدارکاتی تشکیل می دهد تا برای بازی با عراق آماده شود. این بازی همان طور که اشاره شد ۷ بهمن ماه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

در صورتی که فدراسیون فوتبال ایران برای این بازی برای خانم ها هم به صورت غیر گزینشی بلیط فروشی داشته باشد می تواند بازی را با حضور تماشاگر برگزار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهنام IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    چرا تیم ملی بازی دوستانه برگزار نمی کنه؟ از کیروش انتقاد میشد چرا با تیم دمپایی پوشان آفریقا مسابقه تدارکاتی میده. الان بشدت منتظریم تیم ملی با برزیل و آلمان و ایتالیا مسابقه بده تا ما با اندیشه های فوتبال هجومی اسکوچیچ آشنا بشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی