نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پیروز قربانی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی رایکای بابل معتقد است اگر سیستم کمک داور ویدئویی در ایران اجرا شود، بسیاری از مربیان کشورمان نمی‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

پیروز قربانی در این باره که به نظر می‌رسد در صورت ورود کمک داور ویدئویی مربیان خواستار بازبینی هر صحنه‌ای می‌شوند، عنوان کرد: با ورود VAR، تفاوت مربیان با یکدیگر مشخص می‌شود و خیلی از آنها به راحتی نمی‌توانند در ایران کار کنند. برخی مربیان در زمان شکست،‌ به هیچ وجه ضعف خود را نمی‌پذیرند و به دنبال بهانه می‌گردند. یکی از این بهانه‌ها هم داور است. اگر VAR در فوتبال ایران اجرا شود، با اعتراض مربیان باید ۱۰۰ بار اجرا شود و باید ابتدا فرهنگ استفاده از این سیستم را جا بیندازیم.

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم در دربی ۹۷ بیان کرد: دیدار استقلال مقابل نساجی را دیدم که چنگی به دل نمی‌زد. برابر صنعت نفت اما استقلال تغییر سیستم داد و در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت عملکرد بسیار خوبی داشت. تیم در این مسابقه شایسته پیروزی بود که متأسفانه به آن نرسید. استقلال شرایط خوبی دارد و پرسپولیس هم روال خوب خود را پیدا کرده است. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و استقلال پیروز شود.

قربانی در ادامه اظهار داشت:‌ پیش از این، فرهنگی میان مربیان وجود داشت که در بازی قبل از دربی، به بازیکنان خود استراحت می‌دادند یا محتاط بازی می‌کردند. فدا کردن سه امتیاز برای دربی منطقی نیست و اگر این امتیازات این دیدار را از دست بدهید، تا پایان سال حسرت آن را می‌خورید. اگر مربیان استقلال و پرسپولیس تیم خود را قهرمان نکنند و دربی را ببرند، می‌توانند جایگاه خود را مستحکم کنند. قهرمانی با شکست در دربی اما باعث می‌شود برخورد همه با این مربیان متفاوت باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی