نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
ببینید| استقلال ۰ -  پرسپولیس ۰/ زور استقلال و پرسپولیس به هم نرسید/ فریادهای یحیی و فرهاد برای هیچ!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و با ارائه یک بازی سرد و کسل‌کننده به تساوی رضایت دادند.

نودوهفتمین تقابل استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با پنج دقیقه تأخیر از ساعت ۱۶:۲۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد که با نتیجه تساوی بدون‌گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی (۷۴ - آرش رضاوند)، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی، رودی ژستد (۸۹ - ارسلان مطهری)، محمد دانشگر، رضا آذری (۶۷ - زبیر نیک‌نفس) و امیرحسین حسین‌زاده.

ببینید| استقلال ۰ -  پرسپولیس ۰/ زور استقلال و پرسپولیس به هم نرسید/ فریادهای یحیی و فرهاد برای هیچ!

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر (۷۸ - مهدی عبدی) و سعید آقایی.

ببینید| استقلال ۰ -  پرسپولیس ۰/ زور استقلال و پرسپولیس به هم نرسید/ فریادهای یحیی و فرهاد برای هیچ!

داور: موعود بنیادی‌فر

نیمه اول

دقیقه ۲: اولین خطر بازی توسط استقلالی‌ها در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد که توپی به رودی ژستد رسیده بود، اما با تعلل او در ضربه زدن و در ادامه پاسی که برای مهدی مهدی‌پور مهیا کرد، موقعیت از دست رفت و پرسپولیسی‌ها موفق به دفع توپ شدند.

دقیقه ۴: کرنر ارسالی روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر سیاوش یزدانی همراه بود که توپ خارج از چارچوب او با فاصله از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۶: پاسکاری پرسپولیسی‌ها در یک سوم دفاعی استقلال و توپی که عیسی آل‌کثیر برای مهدی ترابی فراهم کرد، ضربه این بازیکن را به دنبال داشت که با برخورد توپ به مدافعان آبی‌پوش یک کرنر به سرخپوشان میدان رسید.

دقیقه ۱۲: کوین یامگا از سمت راست ارسالی روی تیر دوم دروازه پرسپولیس داشت که ضربه سر ژستد جایی در چارچوب دروازه نداشت.

دقیقه ۱۵: پاسی پشت مدافعان پرسپولیس برای امیرحسین حسین‌زاده ارسال شد که این بازیکن می‌توانست در موقعیت تک به تک با حامد لک قرار بگیرد، اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت که مورد اعتراض کادر فنی استقلال قرار گرفت.

دقیقه ۲۴: کمال کامیابی‌نیا با خطایی در میانه میدان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: سانتر مهدی شیری از سمت راست با ضربه سر وحید امیری همراه بود که توپ با فاصله کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۵۰: نفوذ مهدی ترابی روی پاس سعید آقایی، پرسپولیس را در موقعیت مناسبی قرار داد که پاس رو به بیرون ترابی را وحید امیری نتوانست به گل تبدیل کند.

دقیقه ۵۵: ارسال مهدی مهدی‌پور روی دروازه پرسپولیس در کرنری که نصیب استقلالی‌ها شده بود، با ضربه سر ژستد همراه شد که حامد لک در دو مرحله توپ را مهار کرد، هرچند مهار توپ او با ریسک همراه شد و چیزی نمانده بود روی توپ برگشتی محمد دانشگر توپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه ۶۲: حضور پر تعداد بازیکنان پرسپولیس در یک سوم دفاعی حریف، با یک نفوذ از سمت راست به محوطه جریمه همراه بود که پاس تند و تیز ارسالی کمال کامیابی‌نیا به دهانه دروازه توسط سیدحسین حسینی دفع شد.

دقیقه ۶۳: مهدی ترابی با خطایی که انجام داد و مانع از حمله استقلالی‌ها شد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۸: بازیکن دیگری که با کارت زرد داور جریمه شد، کوین یامگا بود که روی مهدی شیری خطا کرد.

دقیقه ۷۶: آرش رضاوند با خطا روی امید عالیشاه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۶: محمد دانشگر روی پاس کوین یامگا از سمت راست توپی را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که رودی ژستد در برخورد با علی نعمتی متوقف شد، اما داور تصمیم به ادامه مسابقه داشت که این اتفاق با اعتراض نیمکت استقلال همراه شد. در این اعتراض نیز فرزاد مجیدی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۲+۹۰: سعید آقایی در اعتراض به تصمیم کمک داور که اوتی را به سود استقلال اعلام کرد، کارت زرد گرفت.

دقیقه ۳+۹۰: محمدحسین مرادمند که با یک خطا فرصت یک ضد حمله را از پرسپولیس گرفت، دیگر بازیکن زمین بود که کارت زرد دریافت کرد.


خلاصه دیدار بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرزاد ملقب به فری IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    ۲نفر رو باید با لگد از استقلال انداخت بیرون یکی ژستد اون یکی فرهاد که گرفتش
  • Amir perspolisi US ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    برای تیم بزرگم متاسفم که گیر همچین سرمربی افتاده، تا امروز یحیی گلمحمدی رو قبول داشتم اما از امروز فقط دعا میکنم از پرسپولیس بره، تیم محبوبم همچین سرمربی بدردش نمیخوره، مربی ترسو، مربی بی فکر، خط دفاعی پرسپولیس از شجاع خلیل زاده، سیدجلال،محرمی،نادری،کنعانی زادگان...رسیده به نعمتی و فرجی اقایی و شیری، ۴ مهره ای که نه کیفیت دارن،نه اعتماد بنفس دارن، نه بازیسازی دارن، دق کردیم یه تعویض انجام نداد آقای گلمحمدی
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    لنگیها برید دعا کنید که بنیادی فر تیمتون رو از زیر دست و پای استقلال در آورد.. عیب نداره با توجه به باخت استقلال مدعی اصلی قهرمانی استقلال هست و از روز پنج شنبه استارت قهرمانی رو میزنیم تا لنگیهابسوزن
    • تاژ IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      فعلا اگه می تونید دنبال سهمیه باشید چون گل گهر امسال شاخ شده ،خخخخ
  • مینا از لندن IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    قشنگ ده دقیقه وقت تلف شد داور سه دقیقه وقت اضافه گرفت از اونم یک دقیقه تلف شد هر دو طرف هم راضی بودن.. لیگ نیست سیرکه
  • پرسپولیس آریایی DE ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    فرناز داره قله‌های تساوی رو یکی پس از دیگری فتح میکنه. تا الان که گلاتِ تساوی کرده. اگه یه مساوی دیگه بکنه، میشه سوپر هت‌تریک تساوی =)))))))
    • هبچکی IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      تو چرا میسوزی چکار کنه شاه فرهاد سه بازی از این پنج بازی باید برند میسود که تیم داوری نزاشتن فرهاد چکار کنه چرا این پنالتی هارا نگرفتن اگه میگرفتن الان با اختلاف صدر جدول بود
  • مینا از لندن IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    بازی با پرسپولیس : یک پنالتی _ یک آفساید بازی با صنعت نفت : 2 پنالتی استقلال سوخت بازی با گل گهر : 2 بازیکنمون محروم میشن بازی با فجر : گل سالم‌ ارسلان _ گل فجر قبلش خطا
  • Amir perspolisi US ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    آقای گلمحمدی یه سرمربی زمانی روی تعویض نکردن اصرار میکنه که تیمش خوب بازی کنه، خلق موقعیت کنه،بازی دستش باشه، چشم نواز بازی کنه...شما چه دلیلی برا تعویض نکردن داشتی؟؟؟؟آیا استفاده کردن از نعمتی،اسدی،عبدی (زودتر) یا پاکدل...بازخوردش از این بازی بدتر بود؟؟؟؟ ینی اگه ابراهیمی بدتر از علی نعمتی باشه من روی خودمو سیاه میکنم، آقای گلمحمدی این استقلال نه قایدی داشت، نه دیاباته داشت، نه بازیکن خطرناک، شما از چی ترسیدی که این بازی رو انجام دادی؟؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    پرسپولیس صفر و گزارشگر و داور صفر زور پرسپولیس به داوری نرسید
  • حسن آقا IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    این فصل که گذشت سال دیگه قانون ممنوعیت ورود مربی ایرانی و بازیکن خارجی تصویب کنید بازیکن درست و حسابی که نمیخرن لااقل چند تا مربی خوب بیان
  • حسن پرسپوليسی قوژد IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    بازی بد بود ولی باید بگم ما تو روز بدمون سرتر از استقلال بودیم داوری افتضاح اعصاب بازیکنا رو بهم ریخته بود
  • لنگ سوخته IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    با رمزهای مجیدی سهمیه میگیریم
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    شانس آوردیم بازی مساوی شد فرهاد مجیدی باید اخراج بشه چون تیم ما تاکتیک نداشت داوری اگه به نفع استقلال نمی گرفت الان باخته بودیم
  • لنگ پولیس در حسرت (۶۰ساله )قهرمانی اسیا IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    پنالتی برای استقلال نمیگیرن بعد به مربی استقلال کارت میدن واقعا فوتبال ایران سیرک هست
  • نیاران IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    حیف نود دقیقه عمرم که پای این بازی تلف شد. حالم از فوتبال بهم خورد
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    به نظر من مجیدی تاکتیک نداره باید سریع تر صمد مرفاوی و فکری به استقلال برگردن
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    یه نکته مهم سطح iq بازیکن های ایرانیه که به شدت پایینه و همیشه بدترین تصمیم رو در لحظه میگیرن. دلیلش عوامل زیادیه و طولانیه بحثش، اما یکیش اینه که افرادی که یکم سرشون به تنشون می ارزه، سمت فوتبال نمیرن، چون استعداد یابی درست و حسابی و سالمی وجود نداره. افرادی که ممکنه حتی یکمی به آینده خودشون امید داشته باشن، اصلا سمت فوتبال نمیرن، چون ممکنه وقتی که میذارن سوخت بشه‌. همین باعث میشه کسانی به سمت فوتبال برن که آینده ای با کارهای فکری ندارن و ناچار برن به سمت فعالیتهای بدنی، که یکیش ورزش و فوتباله. باید استعدادیابی از سنین کم بشه تا حل بشه، اما امیدی به این کار نیست
  • اکبری IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    در طول عمرم پنالتی به این واضحی ندیدم که داور نگرفته باشه
  • محرم خرما فروش IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    پبشکسوتان و مربیای پرادعای ایرانی که انقد به اسکوچیچ چرت و پرت میگفتن که در حد ما نیستی خودشون کل پلنشون اینه که بازی حریفو بتونن خراب کنن و با وقت کشی و بکش زیرش و توسل به ائمه گل نخورن بعد از اسکوچیچ توقع دارن تلفیقی از گگن پرسینگ کلوپ و توتال فوتبال هلندی رو با مالکیت ۹۰ درصد و حداقل ۲۰ شوت در چارچوب بدون گل خورده و با اختلاف ۶.۷ گل حتی جلو کره برنده باشیم
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    آقای گل محمدی خواهشا این همه ترسو نباش
  • /// IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    در اینکه بازی جذاب نبود که شکی نیست اما باز هم پنالتی استقلال گرفته نشد،یک صحنه تک به تک در نیمه اول بود که آفساید اعلام شد که به نظرم آفساید نبود اما منتظر میمانم تا نظرات کارشناسان را ببینم اما صحنه جالب مربوط به تکل خشن نعمتی بود که از پشت پای ژستد را درو کرد اما نه تنها پنالتی گرفته نشد بلکه جناب نعمتی بعدش بلند میشه و عربده می کشه،جالب است خودشان برای یک صحنه خطا که منجر به صحنه ایستگاهی میشد چنان داد و فریادی راه انداخته بودند که انگار پنالتی مسلم را داور نگرفته،پرسپولیس دربی برگشت پارسال با داوری برد و با همان ۲ امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان قهرمان شد و این دربی را هم باز با داوری مساوی کرد بعد یک عده هستند که میایند با پررویی میگویند داوران دوستان استقلال هستند.
  • Amir perspolisi US ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    ای خدا ای خدا بعد از چن سال کیف کردن با تیمه برانکو و خیال راحت داشتن چه بلایی سر پرسپولیس اوردن اقایون، باید نود دقیقه حرص بخوریم، اخه یکی به من بگه این بازی که پرسپولیس انجام داد لازم نبود خیلی زودتر و نفرات بیشتری وارد زمین بشن؟؟؟ مثلا نعمتی نمیبایست وارد بازی میشد؟؟؟ کامیابی نیا اصن هزاران فرسنگ فاصله داره با اون کمال آماده، چرا حداقل بیست دقیقه ی آخر محض استفاده از ضربات کرنر و خطا رضا اسدی رو بازی ندادی آقای گلمحمدی؟؟؟چرا شما که تیم رو ترسو کردی و نمیتونه در جریان بازی گل بزنه حداقل ابراهیمی و اسدی رو بازی نمیدی تا روی کرنر ها و ضربات آزاد شاید گره گشا باشن؟؟؟ اون همه اصرار به خرید ابراهیمی از سال پیش و اسدی برا نیمکت نشین شدنه نعمتی و فرجی بود؟؟؟ نعمتی نمیتونه توپو نگهداره فوری میزنه زیر توپ،کمال سه تا سوتی داد، یا عبدی رو که بازی قبل گل زده ۱۵ دقیقه بهش بازی میدی؟؟؟ شما ترسو هستی و مساوی راضیت میکنه اما ما پرسپولیسیا باخت رو بیشتر دوس داریم تا همچین بازی مقابل یه تیمه بی ستاره و دست و پا بسته با یه سرمربی بی تجربه، شما اگه از پس این استقلال برنیای دیگه هیچی
  • خلیل مهاجر IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    عملکرد استقلال در مجموع با توجه به ستارگان با تجربه ارزشمند مسابقات دربی و ملی پوش پرسپولیس بهتر بود. پرسپولیس هیچ شباهتی با صنعت نفت که انتظار داشته باشیم بارها و بارها موقعیت گل در اختیار استقلال بگذارد نیست اما از سوی دیگر ترکیب پنج ضلعی خطرناک سرلک، امیری، کامیابی نیا، ترابی، آل کثیر و سپس عبدی واقعا نتوانستند به غیر از یک موقعیت نصفه و نیمه که با دفع حسینی مواجه شد در مقابل دفاع استقلال موقعیتی را ایجاد کنند. غیبت وریا واقعا در برنامه های هجومی استقلال به چشم میامد و همچنین ژستد موفق شد که دفاع پرسپولیس را به اشتباه انداخته و آنها را به ارتکاپ خطای پنالتی وادارد که البته آقای بنیادی فر از آن چشم پوشی کرد. در نیمه دوم استقلال کمی عقب کشید و حسین زاده و سلمانی بر خلاف نیمه اول بیشتر در زمین خودی مشغول بودند. من از نمایش خط میانی استقلال در این بازی احساس خوبی دارم و امیدوارم که انسجام تیمی و ابتکارات فردیشان در بهبود سیستم هجومی تیم بهتر شود. جوانانی همچون حسین زاده، آذری، سلمانی و نیک نفس هیچ تجربه دربی نداشتند ولی خوب بودند. شاید ترکیب مطهری و ژستد شانس استقلال را بیشتر میکرد.
    • ساوالان IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      پنجره پرسپولیس 1401 باز خواهد شد اقای وزیر ایا فکر نمی کنید پرسپولیس مدیر عامل ندارد اسپانسر ندارد... خدا را شکر استقلال با تمام کمک شما ها باز نتیجه نمی گیرد اقای وزیر بار کج به منزل نمی رسد. عدالتم ارزوست!!!!!!!!!!
    • اس اسی دستا بالا IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      استقلال بازیکن دربی اولی زیادی داشت یامگا امروز خیلی خوب بود حسین زاده هم خیلی دوندگی داشت دفاع تیمی متوسط بود وفقط تاکتیک و تفکر استقلال به پرسپولیس چربید در حالیکه پرسپولیس وسط میدون رو بهتر اداره میکرد و بازیکنان با تجربه تری مثل کمال و سرلک و امیری و ترابی رو داشتن و خوب تیمشون رو جلو میبردن اما استقلال با تفکرات ایتالیایی بالاتر از همه تیمها میره شک نکنید
  • ارتش سرخ IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    یحیی نشون داد مربی خوبی نیس، استقلال با دو تعویض بازی رو ب نفع خودش در أواخر بازی تغییر داد ، و یحیی مات شد ، البته اونور هم گابریل پین همه کاره بود ، چرا میخواهیم با زور بگیم مربی ایرانی خوبه !؟
  • تاژکهیر IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    سردار قبل ازبازی داشتی جنگ روانی راه می انداختی چون میدونستی تو زمین حریف پرسپولیس نیستیدبازی ام دست پرسپولیس بودشانس آوردیدپرسپولیس ازموقعیت هاش استفاده نکردوگرنه جرمی خوردیدتیم ششم ایران
  • خایدالو IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    لنگیا به نظرتون داوری چطور بود ؟
  • ک.م IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    بازم عربده کشی پرسپولیسی ها ی نجیب!!!! باعث شد داور بترسه و حق استقلال در پنالتی رو هدیه کنه به لنگی های مافیایی. فقط ماست مالیش میکنن. الان استقلال باید صدر جدول می بود ولی به ظلم داوری همش پایین می مونه. لعنت به ناداوران. فوتبال ایران پر از ظلم است.
  • آریا IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    واقعا هنوزم کسی هست که درباره مافیای فوتبال ایران و بلایی که داوران سر استقلال میارن شکی داشته باشد و بویی از وجدان هم برده باشه ؟ مگه میشه هشت بازی از لیگ گذشته باشه و داوری شش امتیاز از استقلال دزدیده باشد ، با یک معادله ساده حساب کنید تا آخر فصل قراره چند امتیاز از استقلال هاپولی بشه ؟!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی