نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
حرکت عجیب ستاره پرسپولیس؛ گرفتن دو دستی کارت از داور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی ترابی در چند بازی اخیر پرسپولیس به یک شکل به قضاوت داوران اعتراض کرده و کارت زرد گرفته است!

خبرورزشی- عجبا که این ستاره ملی پوش تا کنون در لیگ بیست و یکم ۳ کارت زرد گرفته که از قضا هر ۳ کارت نیز به خاطر اعتراض به داور مسابقه بوده است!

این بازیکن در هفته دوم لیگ برتر و در دیدار مقابل نساجی مازندران در دقیقه ۸۵ روی یک خطا یا اوت دستی لب خط با امیرعرب براقی داور مسابقه به جروبحث پرداخت تا کارت زرد را مقابل چشمان خود ببیند.

مهدی ترابی که به نظر عصبی هم می‌رسید در یک صحنه دیگر هم خشن ظاهر شد تا یحیی گل محمدی از ترس اخراج شدن، او را در دقیقه ۸۹ از زمین بیرون کشیده و احسان پهلوان را به زمین بفرستد.

کارت زرد دوم مهدی ترابی در لیگ بیست و یکم نیز در هفته ششم بدست آمد. آنجایی که در دقیقه ۳۰ مدافع صنعت نفت آبادان با این بازیکن برخورد کرد و ترابی به تصور پنالتی روی زمین افتاد اما علی اصغر مؤمنی نظر دیگری داشت. شماره ۹ پرسپولیس نیز با گرفتن سرمیان دو دستان خودش به مؤمنی اعتراض کرد تا از داور مسابقه کارت زرد بگیرد.

در دربی شنبه گذشته نیز اعتراض تکراری و گرفتن سر با دو دست ازسوی مهدی ترابی با کارت زرد تکراری داور مسابقه و این بار موعود بنیادی فر همراه شد!

اینکه چرا بازیکن حالا با تجربه‌ای مثل مهدی ترابی به یک شکل تکراری اعتراض می کند، به همین خاطر اخطار می گیرد و باز هم همین کار خودش را تکرار می کند سئوالی است که جوابش را خود این بازیکن کم‌حاشیه و خوش‌اخلاق باید بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    برانکو و گل محمدی داور میزنن کاری بهشون ندارن معلومه بقیه هم یاد میگیرن! همین فصل پیشو ببین سپاهان-لنگ دعواشون شد جلسه انضباطی انداختن بعد دربی! بلال تست نداد اصلا بررسی نکردن. گل محمدی داورو زد بعد از انجام 2 بازی مهم جلو آلومینیوم یک جلسه محروم شد(گردان همون موقع همینکارو کرد بلافاصله محرومشد)، عنعانی فحش ناموس داد بعد از رفتنش از ایران محروم شد و...
  • بهرنگ US ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    بازی با نفت آبادان رو همه دیدن که پای ترابی رو زدن ولی داور به اشتباه به خود ترابی کارت داد اینقدر فرافکنی نکنید تا چند نفر ندونسته نظر بیخودی ندن و جو سازی نکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی