۳ بازیکن پرسپولیس اجازه ندادند سیامک نعمتی در دربی بازی کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیامک نعمتی در ۳ حالت شانس بازی در ترکیب پرسپولیس را داشت اما ۳ بازیکن این تیم با عملکرد نسبتا مناسب خود مانع تعویض شماره ۸۸ شدند!

کم نیستند کسانی که معتقدند سیامک نعمتی هافبک حالا با تجربه پرسپولیس می‌توانست یکی از تعویض‌های یحیی گل محمدی در دربی باشد.

با این وجود شماره ۸۸ پرسپولیس حتی یک دقیقه هم فرصت بازی مقابل استقلال تهران را پیدا نکرد. سیامک نعمتی در ۳ حالت شانس بازی در ترکیب پرسپولیس را داشت اما ۳ بازیکن این تیم با عملکرد نسبتا مناسب خود مانع تعویض شماره ۸۸ شدند!

وحید امیری چپ پا در سمت راست خط میانی پرسپولیس (پُست اصلی بازی سیامک نعمتی) بازی قابل قبولی ارائه داد. از طرفی سعید آقایی هم رضایت یحیی گل محمدی را جلب کرد و برخلاف بازی‌های قبلی تعویض نشد. اگر آقایی تعویض می‌شد، وحید امیری به سمت چپ خط دفاعی کوچ کرده و سیامک نعمتی هم می‌توانست در پُست اصلی خودش بازی کند.

همچنین مهدی شیری درسمت راست خط دفاعی بازی خوبی ارائه داد تا یحیی گل محمدی به فکر استفاده از سیامک نعمتی به عنوان مدافع راست تیمش نیفتد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    سیامک از شیری و آقایی خیلی بهتره
  • تحلیل IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    سیامک نعمتی حتی ارزش نداره رو نیمکت پرسپولیس بشینه. این بابا دو تا فینال آسیا به پرسپولیس ضربه زد. بازی قبل از دربی بازی کرد منتها دوزار بدرد نخورد. بهتره که هر چه سریعتر بیرونش کنند
  • farid US ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    Goel Mohamady adameh bisavady hast, chidemanash hamash eshtebah hast. nemidanam chera modiriateh perspolis be in agha chizy nemigoyad, Goel Mohamady adameh tarsoyee hast va bishtareh arangehayash eshtebah hast
  • شیر علی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    مشکل گل محمدی و دستیاران عزیز شون اینه که مهره خوانی درستی از بازیکنان نداره و کمی داره تک روی میکنه وقتی بازی کنی با تجربه تر مانند سیامک نعمتی داری بازیکنانی با انگیزه مثل حامد پاکدل عبدی و دیگر نفرات رو داری چرا دست به تعویض نمی زنید تا به تیم انرژی بیشتر و توان حمله بیشتری بدهید اگر در این چند بازی گذشته به پاکدل بازی بیشتری داده بودین و در شرایت مسابقه قرار می گرفت بدون شک بهترین مهره برای به چالش کشاندن استقلال و دیگر تیم ها است آخر بازی کن در عرض سه دقیقه گچکاری از دستش بر می آید هر چند اگر تکل نا جوانمردانه از پشت مرادوند نبود در موقعیت صد حمله و تک به تک قرار می گرفت که الحق مرادوند با تکل خطر ناک از پشت می بایست با کارت مستقیم قرمز روبرو میشد این هم یک لطفی دیگر از طرف فدراسیون برای کیسه کشها به مانند روزبه چشمی با تکل خطر ناک می بایست اخراج می شدن کارشناسان کمی با دقت و بدون جانب داری از تیم داوری قضاوت کنن که درست نبوده
  • مصطفی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    سعید آقا یی واقعا ضعیف عمل کرده حتی بلد نیست یه شوت مستقیم بزنه همه توپها رو از دست می ده تنها چیزی که بلده پاس به عقب
  • محمدصادق IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    سعیداقایی قبلا اگه یادتون باشه خیلی خوب بود چه پاس گلهایی میدادکاش دوباره برگرده تو دوران اوجش
  • جواد محمدیان IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    گتدترین اخلاق گل محمدی همین تعویض نکردناش یا تعویضای نامناسبشه،،، میبینه تیم زیر فشاره ..یک تماشی ساده فوتبال اینو میفهمه،،میدونه تیم از دقیقه ۶۰ بابد تعویض کنه تا تیم جون بگیره..ولی گل محمدی،، نه!!!
  • اکبر جوان IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    والا نه آقایی و نه شیری در حد اندازه سیامک نیستن و نبودن یحیی بعضی مواقع فقط خرابکاری تو تیم را بلده مثل گذشته گل محمدی باید به فکر تیم باشه تا به فکر کارای بچه بازیش تو تیم باز داره شروع می‌کنه به خرابکاری گذشتش عبدی را بیرون میزاره آل کثیر را میاره که واقعاً در حد اندازه پرسپولیس نیست سیامک را هم که باید تمام بازیها فیکس باشه نمیاره از پاکدل هم استفاده درست نمیکنه
  • پرسپولیس همیشه قهرمان IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    سعید که عالیه اما چند بازی هم به جای سعید میشه از سیامک استفاده کرد
  • مهدی پرسپولیسی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    بر عکس نظر خیلی از دوستان من معتقدم یکی از بهترین های پرسپولیس شیریه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی