نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۱
۴۸ |
۴
اصلاً پنالتی نبود؛ داور هیچ کمکی به پرسپولیس نکرد/ داور در نتیجه دربی بی‌تأثیر نبود!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمود خوردبین سرپرست قدیمی و پیشکسوت پرسپولیس به تنهایی دربی را به تماشا نشسته و به قول خودش در نیمه اول حوصله‌اش سر رفته است.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که همه بینندگان تلویزیونی شاهد یک بازی کسل کننده و خواب آور بودند. درهمین راستا خواندن تازه ترین حرف‌های خوردبین خالی از لطف نیست:

آقای خوردبین وسط دربی خوابتان نبرد؟!

(با خنده) نیمه اول خیلی بازی یخ و بی روحی بود اما نیمه دوم به نظرم بهتر شد. پرسپولیس می‌توانست برنده دربی شود منتهای مراتب یک مقدار بی دقتی و بدشانسی جلوی این اتفاق را گرفت. من فکر می‌کنم داوری هم در رقم خوردن این نتیجه بی تأثیر نبود!

ولی استقلالی‌ها معتقدند موعود بنیادی فر یک پنالتی به سود آنها نگرفته است؟

اتفاقا داور هیچ کمکی به پرسپولیس نکرد و آن صحنه هم پنالتی نبود.

منظور استقلالی‌ها خطای فرشاد فرجی روی ژستد بود؟

اصلا و ابدا پنالتی نبود. آقای بنیادی فر در زمان حملات پرسپولیس با سوت‌های خود در بازی سکته داد. من متوجه نشدم چرا ۳ دقیقه وقت اضافی گرفت؟!

به نظر می‌رسید وقت‌های اضافی بیشتر باشد؟

فقط ۵ دقیقه خود آقای بنیادی فر با نیمکت دو تیم جرو بحث می‌کرد! چرا ۳ دقیقه؟!

یعنی شما معتقدید اگر وقت‌های اضافی بیشتر بود پرسپولیس گل می‌زد؟

من نمی‌دانم اما انگار داور وسط دوست داشت زودتر سوت پایان مسابقه را بزند و خلاص!

شاید حوصله خود بنیادی فر هم از این بازی ضعیف دو تیم سر رفته بود؟!

نه، من می‌گویم داور باید به قشنگ تر شدن دربی کمک کند. سوت‌های بی مورد، ندادن آوانتاژ و تلف کردن وقت بازی با جرو بحث با نیمکت‌های دو تیم از جمله اشتباهات داور مسابقه بود. متأسفانه برخی داوران ما فکر می‌کنند برای قضاوت دربی باید زیاد سوت بزنند درحالی که داور خوب زیاد سوت نمی‌زند.

نکته دیگری که بخواهید در مورد دربی بگویید؟

مهدی عبدی است. من نمی‌دانم چرا زودتر به زمین نیامد؟ البته کادرفنی و یحیی گل محمدی شرایط را بهتر می‌دانند اما انتظار می‌رفت مهدی عبدی با سابقه گلزنی برابر استقلال حداقل نیم ساعت آخر مسابقه بازی کند که چنین نشد.

 مهدی عبدی در زمین بود گل می‌زد؟

به هرحال انگیزه و روحیه داشت. او در دقایق آخر وارد زمین شد و توپی هم به نرسید که بخواهد خودی نشان دهد.

دربی از این بدتر و کسل کننده تر شراغ دارید؟

دربی معمولا قشنگ نمی‌شود. به هرحال بازی سنگینی است که شکست آن وحشتناک است و شاید تساوی هم جالب نباشد اما فاجعه نیست. امیدوارم بچه‌های پرسپولیس در دیدارهای آینده با پیروزی در دیدارهای آینده بتوانند به صدر جدول برسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسعود رسوبات IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    شده حكايت بچه هايي كه از والدين كتك مي خورند و مي گويند: " اصلا" هم درد نداشت!!!" حالا اصلا" هم پنالتي نبود!
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      بدون تردید و بدون شک مهندسین لیگ برتر و مافیای لنگ، پنالتی بسیار واضح و 100 درصدی استقلال، روی ژستد رو نگرفتند و هم نذاشتند پرسپولیس ببازه و وارد بحران بشه و هم 2 امتیاز بسیار حساس استقلال رو گرفتند. تا الان مافیای لنگ و مهندسین لیگ برتر، 8 امتیاز استقلال رو ازش با ناداوری گرفتند. همین صحنه رو در بازی پرسپولیس با مس رفسنجان دیدیم که داور برای پرسپولیس پنالتی گرفت. الان استقلال باید با 22 امتیاز صدر جدول باشه. قشنگ بازی به وسیله داور و کمیته داوران و مهندسین لیگ و نوچه های بابا مسعود مهندسی شد. استقلال زورش به پرسپولیس رسید ولی نذاشتن برنده بشه. توی این بازی ها تک موقعیت ها نتیجه رو تغییر میده و همون تک موقعیت هایی که استقلال ایجاد کرد رو نگرفتند تا پرسپولیس حکومتی نبازه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      در صحنه اول که کمک داور آفساید گرفت اون هم اصلا آفساید نبود و بازیکنان در یک خط بودند. حتی اگه فرض کنیم چند سانت بازیکن استقلال جلو بود باز هم فیفا اعلام کرده وقتی مدافعین و مهاجم اگر روی یک خط هستند اگر مهاجم کمی هم جلو باشد آفساید نگیرید و بذارید بازی ادامه پیدا کنه. مخصوصا اینکه پای بازیکن استقلال در آفساید نبود و شما برید بپرسید که اساس آفساید پای بازیکنه نه نوک انگشت دست بازیکن. در این صحنه هم به راحتی استقلال گل اول رو می زد. اگر آفساید هم اعلام نمی شد استقلال 2 بر صفر برنده دیدار بود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      همچنین دقیقه 52 خطای واضح هند وحید امیری کارت زرد داشت که داور کارت زرد نداد. تو صحنه ای هم که پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند بازیکن استقلال خطا کرده، موعود بنیادی فر آوانتاژ داد چون تو اون صحنه توپ به بازیکن تیم پرسپولیس رسیده بود و داور گذاشت بازی ادامه پیدا کنه. حالا اگه همون توپ گل می شد می گفتند عجب آوانتاژی داور داد. اما هوچی گری کادر فنی پرسپولیس ادامه داشت. حتی در صحنه ای توپ به درستی با پای بازیکن پرسپولیس بیرون رفت اما دوباره کادر فنی پرسپولیس هوچی گری کردند و فشار زیادی به داور آوردند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      گل ارسلان مطهری به فجر سپاسی کاملا درست بود (2 امتیاز). در بازی با نساجی خطای واضح پنالتی استقلال گرفته نشد (2 امتیاز). در بازی با صنعت نفت 2 پنالتی استقلال گرفته نشد. (2 امتیاز). در بازی پرسپولیس پنالتی دقایق آخر بازی استقلال گرفته نشد (2 امتیاز). مجموعا 8 امتیاز استقلال تا الان خورده شده.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      قانون مهندسین لیگ برتر: یا باید پرسپولیس قهرمان بشه یا نباید بذارید استقلال قهرمان بشه و بذارید یک تیم دیگه قهرمان بشه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      هم داورو هم کمک داور به طور کاملا واضح پنالتی رو دیدند اما نگرفتند. چون بهشون دستور داده شده بود نباید پرسپولیس ببازه و پنالتی دقیقه 87 به ضرر پرسپولیس گرفتن یعنی باخت پرسپولیس.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      همه می بینن لنگیا هیچ حرفی برای گفتن ندارن چون می دونن بازی برای پرسپولیس مهندسی شد تا نبازن. خود پرسپولیس هم نه تاکتیک داشت و نه برنامه و بسیار ترسو بازی می کرد. اصلا بازی جریانی هم نداشت که بخواد عوض بشه. پرسپولیسی ها با هوچی گری قصد داشتند از داور امتیاز بگیرند که گرفتند. دقیقه 52 وحید امیری با ضربه دست قشنگ جلوی ضد حمله استقلال رو گرفت اما داور کارت زرد نداد و استقلالی ها اعتراضی نکردند. در صحنه ای که پرسپولسی ها معتقد به خطا بودند داور آوانتاژ داد. حتی وقتی کمک داور گفت که آقای داور خطا بود گفت دیدم خطا بود ولی آوانتاژ دادم تا پرسپولیس گل بزنه. حالا اگه بازیکن پرسپولیس بی عرضه بود چه ربطی به داور داره. اگه اون صحنه رو خطا می گرفت بعدا می گفتند آوانتاژ نداد و نذاشت ما گل بزنیم و داور جریان بازی رو عوض کرد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      در بازی پرسپولیس و ومس رفسنجان چنین صحنه ای رو پنالتی گرفتند برای پرسپولیس. مطمئن باشید اگه همین صحنه توی دربی برای پرسپولیس اتفاق می افتاد موعود بنیادی فر سریعا اعلام پنالتی می کرد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      همه ایران شاهد داوری بسیار کثیف و ناپاک بودن و دیگه حال همه مردم از این فوتبال بهم می خوره. جمع کنید این مسخره بازی ها رو
    • م. ر. IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      من نه آبی هستم و نه قرمز ولی یک حرف با کاربری که به اسم لنگ مافیای فوتبال نظر می‌گذارد دارم چون هر وقت من نظر ایشان را میبنم حداقل به اندازه یا بیشتر از خود خبر یا مقاله نظر داده اند یا ایشان آدم بیکاری هستند یا حوصله زیادی دارند و یا اگر جایی کار میکنند و کارمند هستند از زمان کار و پاسخ گویی به ارباب رجوع طفره می‌روند و یا وقت زیادی دارند که این همه سخن پراکنی میکنند ( کاربر عزیز خدا به انسان دو تا گوش و یک زبان داده که بیشتر گوش بدهد و زبان را کمتر بچرخاند و به قول یکی از بزرگان کم گوی و گزیده گوی چون دُر تا مثل تو در جهان شود پر)
    • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      لنگ مافیا اولن مافیا تر از کیسه کشا نیست حالا تو هم به خودت فشار نیار خشک میشه اینقد که اینجا رمان مینویسی. اگه کتاب مینوشتی الان برا خودت کسی میشدی دری وریا چین میگی؟چرا داور خطا روی عالیشاه رو نگرفت اینا رو هم اضافه کن .اصلا دوست نداشت پنالت بگیره. بقیه بازی چیکار کرد تیمت مگه قرار نبود بعد سلطانی فر غوغا کنه چی شد پس
    • سامی IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      خخخخخ...این فسیل همونه که میگفتن حرفش سند و مدرک اون دربی تخیلی شیش گلشونه.حالا معلوم شد مدارکشون چقد مستدل و واقعی هستن...سخن یه پیرمرد خواب آلود و نیمه هوشیار سندشونه...مثل بازی دیروز که هرکی تو عمرش سوت دستش گرفته و بازی محلات هم سوت زده کارشناسی میکرد میگفت پنالتی صد در صد بوده
    • خالدی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      پنالتی بود ولی خطای استقلال را به نفع پرسپولیس گرفت وهمون اوت دستی که استقلال داد به نفع استقلالل گرفت همون توپ بود که از جلو دروازه گزشت حق به حق دار میرسه
    • هوتن IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      در جواب لنگ مافیای فوتبال: شما با سه فرض رسیدین به ۸ امتیاز که به قول شما حق استقلال بوده فرض یک : اگر داورها پنالتی می‌گرفتن. فرض دو : اگر پنالتی‌ها گل می‌شدن. فرض سه : اگر تیم‌ها بعد دریافت گل هیچ غلطی نمیکردن و بازی همونجوری ادامه پیدا می‌کرد و شما برنده می‌شدین... داداش اینجوری می‌خوایین قهرمان بشین؟ تو این ۵۰ سال تو لیگ اسپانیا بازی می‌کردین یهو اومدین ایران که حقتون رو می‌خورن؟ تیمی که اسمش "تاج" بوده الآن به بقیه تیم‌ها میگه حکومتی؟ اون وقت تاج مال حکومت نبود؟ یا اون تاج که میگید مالِ خروسه؟ اصلا فرض شما درست، داور دستور مستقیم گرفته بود پرسپولیس نبازه! خب تیم حکومتی چرا دستور نداده ما ببریم؟ اگه با دستور بود که دستور بُرد می‌دادن! وقتی به مدافع‌های پرسپولیس گفتن با خیال راحت خطا کنید، چرا به مهاجم‌ها نگفتن با خیال راحت خودتون رو پرت کنید زمین تو محوطه جریمه استقلال؟؟؟ هر وقت شما نتیجه بگیرید زور حکومت نرسیده به توانایی‌های شما؟ هر وقت نتیجه نگیرید حقتون رو خوردن؟ چرا حرف خنده‌دار میزنی؟ سخن آخر : خاله‌ام اگه چیز داشت دایی صداش میکردم. با اگرها فقط از واقعیت فرار میکنی
    • محسن IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      جناب «لنگ مافیای فوتبال ایران»: آیا فکر می کنید که اشتباهات داوری فقط برای شماست و هیچ تیمی از آن متضرر نمی شود؟ متاسفانه شما زیاده خواه هستید و حتی به دنبال انصاف نیستید. دلیل آن نیز این است که برخورد توپ به دست بازیکن نساجی را هند می دانید در حالی که حتی یک کارشناس در جهان پیدا نخواهد شد که آن را هند تشخیص بدهد. اگر امروز جام را مجانی به شما بدهند با خوشحالی آن را بالای سر خواهید برد بدون اینکه به لیاقت و سهم خود بیندیشید. قهرمان شدن و قهرمان ماندن نیازمند به ایجاد یک فرهنگ صحیح فوتبالی در هر تیم است. شما در ۸ مسابقه ۶ گل زده اید که سه گل از روی نقطه پنالتی بوده است. اگر قرار بود تمام پنالتی های ممکن برای شما گرفته شود، نیازمند به VAR بود که فقط شما خواهان آن نیستید. آیا بعد از اینکه داور گل پرسپولیس مقابل نفت آبادان را ندید، شما خوشحالترین آدم روی زمین نبودید؟
    • پاسخ به هوتن IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      داورها بر اساس 3 فرض پنالتی های استقلال رو نمی گیرن.1- اگه پنالتی بگیریم گل می شه. 2- اگه پنالتی گل بشه استقلال بازی رو می بره و 3 امتیاز می گیره. 3- با قهرمانی استقلال جواب بالادستی های حکومتی رو چی بدیم که گفتن باید پرسپولیس قهرمان بشه. ضمنا در بازی باید صحنه ای وجود داشته باشه تا داور بتونه خطا بگیره وقتی بازیکنی از پرسپولیس الکی خودش رو در محوطه جریمه روی زمین بندازه این حرکت شبیه سازی شده است و کار زرد داره و همه ایران می بینن و داور نمی تونه انقدر تابلو مهندسی کنه. ولی برای اینکه ببینی مهدسی چطور اتفاق می افته کافیه بازی فصل پیش پسپولیس با گل گهر رو ببینی که چطور داور خطای بازیکن گل گهر در محوطه جریمه رو گرفت و باید اعلام پنالتی می کرد اما توپ رو برد بیرون محوطه کاشت تا پنالتی نگیره. از این دست نمونه زیاد داریم. ضمنا خاله آدم نمی تونه چیز داشته باشه چون اگه چیز داشت باید گلای روی قالی رو میشمردی
  • باشگاه اسکی لونگ IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    شما لونگیا اگه مرد بودید میگفتین پنالتی بود ما تعجب میکردیم
    • کیسه کش متوهم IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      برنانه هتریک کارشناس داوری انگلیسی بهترین نظر دادن پنالتی نبود
  • کج IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    عه پس انتظار اینکه داور بهتون کمک کنه همیشه هست بله ..
    • /// IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      یک سوال ساده از دوستان پرسپولیسی دارم خواهشا واقعی جوابم را دهید،اگر دقیقا همین صحنه در دقیقه ۸۷ در محوطه جریمه استقلال اتفاق میفتاد نمیگفتید پنالتی بود؟
  • تاجی طبرستانی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    با همین ناداوری ها دارند قهرمان میشند لنگی های حقیر حکومتی .....طی دوسال گذشته توی دربی ها این سومین پنالتی بود ک گرفته نشد ... بطوریکه لنگی ها با اطمینان خاطر از پنالتی نگرفتن داوران ایرانی فاسد خیلی راحت روی بازیکنای تاج خطای پنالتی می کنند
  • مافیایی لنگ و قلم فروشان IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    موقعی که مظفری زاده کارشناس داوری میگه پنالتی صددرصد بوده این اقا چطور پنالتی رو ندیده شاید یه بازی دیگه رو میدیده خخخخ مگه میشه کسی بخواهد به ضرر تیمش حرف بزنه اینکه ما انتظار داشته باشیم از دارو دسته لنگ کسی صادق باشد و بگویید پنالتی بوده جای بحث داره بابا به چه زبونی بفهموند نمی خواهند یا نمیزارند استقلال نتیجه بگیره 4 هفته پیاپی به ضرر استقلال سوت زدند
    • شاهرخ نمازی US ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      معلومه که این جماعت نمیاد واقعیت ها رو بگه حتی اگر یکی توشون باشه و وجدان داشته باشه اگه یک کلمه حرف بزنه بیچاره ش میکنند اگر پیشکسوتشون باشه که دیگه بدتر حداقل کاری که میکنند شکستن پنجره های خونه و ماشینشه.این جماعت قبر اکبرافتخاری و حجازی و مظلومی رو زدند شکستند بعد که دختر حجازی اعتراض کرد شیشه ماشین و خونه ش رو شکستند و پروین به خانم شفیعی زنگ زد گفت برو مصاحبه کن بگو کار پرسپولیسیا نبوده وگرنه بیچاره ت میکنند بنده خدا مجبور شد همین کار رو بکنه .بله آدم باشخصیت هم دارند ولی متاسفانه اکثریتشون از اون مکتب هستند مکتب چاله میدون به همین دلیله که مجبورند خودشونو به تاریخ شاهین بچسبونند تا ریشه رو تا حدودی ترمیم کنند ولی آدمای بالای ۴۵ سال میدونن من چی میگم
    • فرزاد کمک سرمربی‌ IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      کیسه کش حسین عسگری گفت پنالتی نیست ولی کیسه کش ها همیشه متوهم برخلاف حقیقت میگید پنالتی هست
  • استاد IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    داور در حق پرسپولیس بد کرد ، همش خطا برای استقلال میگرفت و به بازیکان و کادر فنی کارت زرد میداد در صورتی که فرهاد مجیدی با این همه داد و بیداد یه کارت هم نگرفت
  • دلاک ضد لنگ IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    اخه تو از داوری چی میفهمی پیرمرد تو مگه کارشناس داوری هستی لنگی.
  • شمسعلی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    مشخصاً ژستد زمانبندی درستی برای پریدن به هوا نداشت دفعه دیگه پنالتی گرفتن رو بهش یاد بدن ! طرف هنوز نه پای مدافع بهش نرسیده نه توپ خودشو پرت کرده پنالتی بگیره خخخخخ . داور اگه بخاطر تمارض بهش کارت داده بود الان کیسه بهونه الکی نداشت
    • کاوه ش IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      باشه باشه، تو خوبی، همه کارشناس‌های داوری اشتباه می‌کنن، فقط تو و خردبین و مطهری راست میگید، شماها اگه منطق داشتید که لنگی نمیشدید
  • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    داور کمک کرد پرسپولیس نبازه چرا داور کمک نکرد که ببره؟؟؟جواب بدن کیسه کشا
    • لنگ پولیس در حسرت (۶۰ساله )قهرمانی اسیا IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      چون دلیلی نداشت چون لنگ اصلا به محوطه استقلال نرسید یاسی اصلا تو محوطه نخورد زمین نکنه میخوای بی‌دلیل و بی جهت وسط بازی بیاد بگه پنالتی برای لنگ. دیگه دارید اعتراف میکنید به پنالتی بودن یادمون نره این شد ۴ تا دربی
  • فقط استقلال IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    شما لنگی ها اگر کولینا و کمیته داوران ای آف سی،وحتی فیفا،هم بگه پنالتی شما لنگی های هوچیگرقبول نمیکنید.به قول فرگوسن،.........اره!!!!!!
    • کیسه کش متوهم IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      کیسه کش برنامه هتریک کارشناس داوری انگلیسی گفت این صحنه پنالتی نیست پس هوچیگری نکنید
  • لنگی کیسه کش IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    خدایش این پیرمردتاحالاشده ازپرسپولیس انتقادکنه یه مشت آدم ترسواومدندتوزمین فوتبال کنندهی دربی دربی یه هفته قبل بازی تلویزیون رودراختیاراین بازی گذاشتندحیف پول
  • تاج کبير اسیا IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    داور نبود که شما دو -–هیچ باخته بودین
  • محسن IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    قسم میخوردم اگه این صحنه برعکس براپرسپولیس بودمیگفت صددرصدپنالتی بودیه همچین آدمیه بابایه نگاه به سنت بکن ارزش نداره انقدردروغ
  • فکری IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    اگر همین حرکت تو زمین استقلال بود همین می گفتی کل لنگیا بی منطق هستند
  • Alireza M IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    راحت این استقلال رو باید میبردن یکم فشار آورده بودن ۲ تا زده بودن حیف شد ولی تا بازی برگشت برن وسط های جدول بچرخند
  • مهران IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    شما همون لونگیای حقیر هستین که بدون کمک داور هیچی نیستین
  • عروس اسیا IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    واقعا تساوی گرفتن از غول آسیا توسط داور ،،،گردو شکستن با دم هم نیاز دارد ،،،بعد دو باخت با شش گل وچهار گل به تاج کبیر به فرماندهی شاه فرهاد تساوی اینگونه شور وشعف لازم دارد
  • مسیح اله IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    آقای خوردبین ماست شما ترشه؟ مرد حسابی تو باید بگی پنالتی نبوده
  • لنگ ناکام IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    فکر کنم خوردبین لنگی هست نه
  • حمید IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    خردبین مثل همه لنگی ها خودشوبه کوچه علی چپ زده ،اینقدر حسود و متوهم و دروغگو و اهل بلوا و هوچی گر و..هستند که جان به جانشان کنید باز خواب غفلت بیدار نمی شوند.اخه پدر بزرگ لنگی تو از فوتبال و معرفت و جوانمردی چی حالیته؟ حالا حالا ها باید به احترام تیم محبوب تاج زبان به دهن گیرید و هیچ مگویید.
  • لنگ پولیس در حسرت (۶۰ساله )قهرمانی اسیا IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    چرا پنالتی نبود چون شما میگید اگه از شما باشه یارو بیاد فن کشتی کج بزنه بازم میگید پنالتی نبود خوب پس کی پنالتی هست الان اگه همین اتفاق برای لنگ می‌افتاد زمین رو زمان رو به هم می‌دوختن چرا هرچی پرسپولیسی هست میگه پنالتی نبود ولی همه کارشناس ها میگن پنالتی بود
  • اصغر IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    مگر قرار است کار داور را هر چلغوزی کار شناسی کند. سه کارشناس داوری صحه گذاشتن که پنالتی بوده حالا استاد... محمود بی نفس بیاد بگه پنالتی نبود
  • Aa IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    لطفا تو دیگه نظر نده تو که تنها افتخار عمرت مدال آسیاییه که با استقلال بدست آوردی محمودخان دیگه نباید برعلیه سرورت صحبت کنی
  • هوادار IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    آقای خوردبین با این حرفای مسخره خودتو نمیخواد سر زبونا بندازی...ازتون انتظار بیشتری میرفت.....معلوم شد از بس گوشه نشین بودید و کسی ازتون سرآغی نگرفته میخواین یجوری خودتونو سر زبونا بندازین و بگید که هنوز زنده اید....ولی برید از آقای پروین یاد بگیرید که نزدیک ۲۰ سال که از نیمکت کنار رفته ولی هنوز کوچکترین حرف بی ربط و مسخره ای نزده و همیشه هم مردم به یادش هستن ولی شمائی که وقت زیادی نیست از نیمکت جداتون کردن و دیگه کسی بیادتون نئست که با این حرفای بچگونه میخوای یادآوری کنی که خوردبینی هم تویفوتبآل بوده و هست.....با این کارا و این حرفا و چرت و پرتا بیش از یکی دوروز سر زبونا نمیمونید....برو فکر دیگه ای بکن از یاد رفته،این کارا و حرفا سودی نداره برای در یاد موندن.....هوادار با عقل و شعور پیشکسوت کار داره نه با حرفای بی ارژشش!!!!
  • هوتن IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    پس خداروشکر راحت‌ترین کار توی دنیا طرفدار استقلال بودنه. توی این ۵۰ سال هر وقت نتیجه گرفتین حقِ شما بوده و استقلال تنهایی جلوی کل دنیا ایستاده، هر وقت هم نتیجه نگرفتین که خب بقیه تیم‌ها حکومتی هستن و شما سرو آزاده لیگ برترید و این باخت‌ها چیزی از ارزش‌های شما کم نمیکنه. امیدوارم همینجوری توی فرضیات خودتون هر سال قهرمان بشید و لذت ببرید. به قول این دوستمون تا اینجا ۳ گل از ۶ گل شما از روی نقطه پنالتی بوده. ۴تا هم پنالتی که میگید حق شما بوده، اگر براتون میگرفتن ایشالا از روی نقطه پنالتی قهرمان میشدین. میشد ۷ پنالتی در ۸ بازی، واقعا آمار خوبیه و کاملا منصفانه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی