نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بازداشت عجیب هافبک پرسپولیس/ ستاره سرخ‌ها چطور خلاص شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک مصدوم پرسپولیس که دربی را از دست داده بود با اتفاقی عجیب پیش از این بازی مواجه شد و لحظاتی تحت بازداشت قرار گرفت. 

احسان پهلوان که به دلیل مصدومیت دربی تیمش مقابل استقلال را از دست داده بود، در شرایطی که قصد داشت به عنوان تماشاچی وارد استادیوم شود با اتفاقاتی عجیب مواجه شد. 

هافبک سرخ‌ها که به نظر می‌رسید اولین بار از جدا از تیم وارد استادیوم آزادی می‌شود، با توجه به ناآشنایی با این استادیوم برای ورود به آن، درب اشتباهی را برای ورود انتخاب می‌کند که با برخورد نیروی انتظامی همراه می شود. نیروی انتظامی مستقر در درب حادثه که شناخت فوتبالی هم نداشتند، هافبک پرسپولیس را نمی‌شناسند و به تصور اینکه او تماشاگر است و قصد دارد به صورت غیرمجاز وارد استادیوم شود، جلوی او را می‌گیرد. 

در نهایت در شرایطی که احسان پهلوان بارها با ادعای اینکه بازیکن پرسپولیس به دنبال خلاصی از این وضعیت است، با حضور افراد دیگری که فوتبالی تر هستند و او را شناختند، از این ماجرا خلاص می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    موقعیت یک : ع.غ و س.ی ( کسی که مدرک دکترایش را از دانشگاه شاه فرهادگرفتهاست ) دو بازیکن تیم حکومتی می خواهند با گردن کلفتی وارد جایگاه ویژه شوند که با ممانعت نیروی انتظامی مواجه می شوند . خروجی کار ضرب و شتم نیروی انتظامی توسط این دو فرد و برخورد فیزیکی با سرهنگ یگان ویژه مستقر و در انتها هوچی گری و مظلوم نمایی مقابل دوربین ها و رسانه ها و بولد شدن ماجرا توسط باند رسانه ای تیم حکومتی بصورت معکوس موقعیت 2 : احسان پهلوان بازیکن پرسپولیس می خواهد وارد ورزشگاه شود ( نه جایگاه ویژه ) توسط نیروی انتظامی مستقر ( که عموما سرباز وظیفه هستند نه سرهنگ و درجه دار ) به اشتباه بازداشت می شود در سکوت و با سربزیری می پذیرد و منتظر می ماند تا کسی او را معرفی و سوء تفاهم برطرف شود . کسی هم خبردار نمی شود و جار و جنجالی براه نمی افتد .
    • اس اس IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      دروغ هم که میخوای بنویسی یه جور بنویس که حداقل چند دقیقه مردم رو مشغول کنه از ماجرای بازیکنان استقلال که دو سال گذشته و همه کل ماجرا رو میدونن اون دو بازیکن استقلال بین نیمه بود که از جایگاه ویژه میخواستن به رختکن تیم استقلال برن که اون مسائل پیش اومد عکس هاش هم بود و ماجرایی داشت اما این بنده خدا گویا میخواسته وارد استادیوم بشه که نوشتن از جایی اشتباه وارد شده حالا از کجا بوده خدا عالمه بعدش هم خدایی خود شما الان توی محله تون همین احسان پهلوان رو ببینی میشناسی خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • واحد IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    احسان پهلوان اصلا در حد پرسپولیس نیست نمیدونم اقا یحیی چه اصراری داره نگهش داشته . چرا از سیامک نعمتی که بازیکن فوق العاده ای هست بازی نمیگیره؟فک کنم هوایی شده که بره تیم دیگه اما نباید اجازه اینکارو بدن جونم سیامک.
  • فرزاد ملقب به فری IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    میدونید چرا بازیکن پیروزی رو بازداشت کردن،چون کلی تیتاپ با خودش به صورت غیر مجاز اورده بود که بعد بازی و نتیجه مساوی بین بازیکنان پیروزی تقسیم کنه خخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی