پیلار روبیو؛ همسر سرخیو راموس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

چند سال پیش خبر رابطه سرخیو راموس با پیلار روبیو مجری سرشناس در اسپانیا مثل بمب ترکید، چرا که این زن ۸ سال از ستاره آن زمان رئال‌مادرید بزرگ‌تر بود، اما حالا پیلار مادر ۴ فرزند سرخیو است.

مطمئناً قبلاً نام «پیلار روبیو» را شنیده‌اید. اما او کیست؟ پیلی که یک مجری سرشناس است، همسر سرخیو راموس ستاره پیشین رئال‌مادرید و تیم ملی اسپانیا و فعلی پاری‌سن‌ژرمن هم هست.

این مطلب را بخوانید تا در مورد او بیشتر بدانید.

تولد

پیلار از قومیت‌های مختلط است و در ۱۷ مارس ۱۹۷۸ در «تورخون دی‌آردوس» از بخش‌های مادرید اسپانیا به دنیا آمد. پدرش مانوئل روبیو است و یک خواهر به نام استر و یک برادر به نام آلبرتو دارد. از کودکی اصلاً از غذاهای مادرش خوشش نمی‌آمد و از سنین نوجوانی هم می‌خواست مستقل باشد.

پیلار روبیو؛ همسر سرخیو راموس

همیشه بازیگر

پیلار در سنین نوجوانی بسیار بلندپرواز بود و رویاهای بزرگ داشت. سعی کرد اقتصاد بخواند اما دلش جای دیگری بود. کالج را ترک کرد تا رؤیاهایش را دنبال کند.

کار مدلینگ

پیلار به خوبی می‌دانست که ممکن است بلافاصله شانس رسیدن به رویای خود را به‌دست نیاورد. به همین دلیل با کار مدلینگ شروع کرد. این کار به او شایستگی و توجهاتی که لایقش بود را اهدا کرد.

پیلار روبیو؛ همسر سرخیو راموس

به تلویزیون «بله» گفت!

پیلار می‌خواست بازیگر نقش اول بشود، اما اصلاً اجازه نمی‌داد فرصتش برای حضور در تلویزیون از دست برود. وقتی «TV۳» اسپانیا به او پیشنهاد نقشی در برنامه تلویزیونی «آنچه به آن نیاز داری عشق است» داد، او با خوشحالی پذیرفت و در ۱۱ قسمت از این برنامه بین ماه‌های فوریه و اکتبر ۱۹۹۸ ظاهر شد. بعد هم نقش‌هایی در «رایت پرایس»، «استو اسویدا»، «لاآزوتی دی‌ویومینگ» و «سیکس‌پک» به او داده شد. پیلار در سال ۲۰۰۷ جایزه بهترین گزارشگر تلویزیونی را از آن خود کرد.

پیلار روبیو؛ همسر سرخیو راموس

کمدی

از پیلار خواسته شد تا در برنامه‌ای با افراد مشهور مصاحبه کند و او هم پذیرفت. او با شوخ‌طبعی ذاتی و کمدی خاص خودش همه را متحیر کرد. با این حال، به دلیل شرایط دشوار در سال ۲۰۱۰ از این برنامه جدا شد. او مجری‌گری برنامه‌های زیاد دیگری را هم بر عهده داشت. همچنین در پالومیتاس بازی کرد و با سازندگان برنامه «ال‌هورمیگوئرو» همکاری داشت. به علاوه در نقش «کارمن بوکانگرا» در سریال ماجراجویی به نام «پیراتاس» هم بازی کرد. در چند فیلم کوتاه هم حضور پررنگی ایفا کرد.

قرار با فوتبالیستی که از خودش ۸ سال کوچکتر است و ازدواج با او

با توجه به چیزهایی که از خانم راموس می‌دانیم او از آن دسته دخترانی نیست که نگران محدودیت‌های اجتماعی باشد. او هیچ مشکلی با «بله» گفتن به کاپیتان رئال‌مادرید نداشت. راموس بعد از یورو ۲۰۱۲ به او پیشنهاد دوستی داد. آن‌ها در سال ۲۰۱۴ صاحب اولین فرزندشان شدند. پیلار از آن زمان به بعد ۳ پسر دیگر هم به دنیا آورد که آخری در ۲۶ جولای سال ۲۰۲۰ متولد شد. سرخیو که از بودن با پیلار سر از پا نمی‌شناخت تا سال ۲۰۱۸ از او خواستگاری رسمی نکرده بود و این زوج در جولای ۲۰۱۹ در سویا با هم رسماً ازدواج کردند.

پیلار روبیو؛ همسر سرخیو راموس

پیلار از چه چیزهایی خوشش می‌آید؟

پیلار عاشق موسیقی هِوی‌متال است. او همچنین از گوش کردن به آهنگ‌های راک دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی لذت می‌برد. این بانو دوست دارد در محیطی آرام به دور از هیاهوی شهر زندگی کند. اگر سر کار نباشد او را در خانه در حال استراحت در کنار خانواده‌اش می‌شود پیدا کرد.

پیلار روبیو؛ همسر سرخیو راموس کیست؟/ از عشق به بازیگری تا مدلینگ و ازدواج با فوتبالیست ۸ سال کوچک‌تر/ تصاویر این زن خبرساز را ببینید

پیلار روبیو چه شخصیتی دارد؟

پیلار دارای ذهنیتی فلسفی است و بسیار فصیح و شمرده صحبت می‌کند، انسانی دلسوز و حساس است و دوست دارد همیشه در کانون توجه باشد. او علایق متنوعی دارد و دانش زیادی در موضوعات مختلف دارد. فردی خودمختار است و جمعی که پیلار در آن حضور داشته باشد اصلاً کسل کننده نیست.

کتاب پیلار

نوامبر ۲۰۲۱ پیلار روبیو از کتاب خودش رونمایی کرد. همسر سرخیو راموس که کتابی از زندگی‌اش با عنوان «روش من برای یک زندگی سالم» را وارد بازار کرد که با استقبال مخاطبان هم مواجه شد.

پیلار روبیو؛ همسر سرخیو راموس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    چه گزارش تاثیر گذاری
  • ت IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    چند تا بچه آورده خانم بعد ازدواج کردن!!! چه زندگی های غیرقابل فهمی!!
  • آریا IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    دختران ایرانی به مراتب قشنگ تر هستن از این قیافه های چشم رنگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی