نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دلیل سکوت عجیب مدیران استقلال مشخص شد/ درخواست ویژه آجورلو از اعضای هیئت‌مدیره
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استراتژی جدید باشگاه استقلال در قبال اتفاقات دور و بر باشگاه سکوت مدیران تا اطلاع ثانوی است.

 مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال طبق درخواستی که ز اعضای هیئت مدیره باشگاه داشته از آنها خواسته تحت هیچ شرایطی با رسانه‌ها مصاحبه نکنند، مگر اینکه در مواقع لزوم از باشگاه مجوز صحبت در رابطه با مسائل مربوط به تیم صادر شود.

پیش از این و در ادوار گذشته همه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به تناوب با رسانه‌ها مصاحبه می‌کردند و نوعی چندصدایی در باشگاه استقلال مشاهده می‌شد اما از ابتدای حضور کادر مدیریتی باشگاه استقلال اعضای این هیئت به فراخور اتفاقات مرتبط با باشگاه با رسانه‌ها صحبت کرده‌اند.

به طور مثال روزی که استقلال به گل گهر سیرجان بازی داشت و سازمان لیگ مانع بازی مهاجمان خارجی استقلال شد یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مصاحبه کرد و نسبت به این موضوع به شدت موضع گرفت.

در حال حاضر مومنی، مظلومی، افضلی، کریمی و آجرلو ۵ عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال هستند که این پنج نفر نسبت به دیگر اعضای قبلی هیأت مدیره باشگاه استقلال از تاریخ دوم مهرماه سال جاری تاکنون کمترین صحبت را با رسانه‌ها انجام داده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    آقای آجرلو الان وقت مدیریت کردن است مجیدی باید در کنار استراماچونی بود حداقل برای ۳سال من به جای شما باشم از همین امروز تلاش می‌کنم استراماچونی رو برگردونم و مجیدی هم بشه دستیارش یا یک مربی پرآوازه و بزرگ برای استقلال انتخاب کنید این بازیکنان خارجی بدرد استقلال نمیخورند آخه کدوم آدم عاقل دیاباته و میلیچ به اون خوبی که تازه در استقلال جا افتاده بودن رو از دست میده و این بی کیفیت ها رو میاره آقای آجورلو سریع یه فکر اساسی کنید
  • داود IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    مجیدی عاشق استقلال است از دستش ندهید
  • زنده با تاج آسیا IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    این خبرگزاری پرسپولیسی چرا دست سر استقلال و هواداراش بر نمیداره ؟؟؟ فقط دنبال حاشیه درست کردن برای تیم تاج ، یدونه خبر ضد پرسپولیس توش پیدا نمیکنید ، همش بر علیه استقلال...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی