نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پشت پرده سکوت مرموز ستاره استقلال/ جدایی خبرساز نزدیک است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد رشید مظاهری در دیدار مقابل پرسپولیس برای چهارمین بازی متوالی از لیست نهایی بازیکنان استقلال خط خورد.

دروازه‌بان پر سر و صدای استقلال که در ابتدای لیگ بیستم با حواشی زیاد از تراکتور جدا شده و به این تیم پیوست در ماه‌های اخیر تنها در یک دیدار آن هم به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب تیم استقلال به میدان رفته است.

مظاهری در دقیقه ۱۰ دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن در اصفهان پس از مصدومیت سید حسین حسینی به میدان رفت اما پس از این بازی مظاهری هرگز فرصت حضور در ترکیب استقلال را پیدا نکرد. با رفع مصدومیت حسینی این بازیکن در بازی بعد از ذوب‌آهن مقابل تراکتور به ترکیب اصلی استقلال برگشت و مقابل فجرسپاسی نیز دروازه‌بان اصلی استقلال بود اما از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر و دیدار استقلال مقابل نساجی مازندران که علیرضا رضایی درون دروازه استقلال قرار گرفت محمد رشید مظاهری از لیست ۲۱ نفره بازیکنان استقلال خط خورد.

مظاهری در هفته‌های ششم، هفتم و هشتم نیز به ترتیب مقابل گل گهر سیرجان، صنعت نفت آبادان و پرسپولیس نیز جایی بین بازیکنان ذخیره استقلال نداشت تا همچنان چهار هفته متوالی بیرون از لیست استقلال قرار بگیرد.

این در حالی است که افراد نزدیک به تمرینات تیم استقلال دلیل این موضوع را نمی‌دانند و درباره رفتار محمدرشید مظاهری در تمرینات تیم استقلال اذعان می‌کنند که این دروازه‌بان با نظم و انضباط بسیار زیادی در تمرینات حضور پیدا کرده و بدون هیچ حرف و حدیثی دستورات تاکتیکی کادر فنی را اجرا می‌کند.

مظاهری فصل گذشته از مجموع ۳۰ هفته رقابت‌های لیگ برتر در ۱۹ بازی دروازه‌بان اصلی استقلال بود و در لیگ قهرمانان آسیا نیز در ۶ دیدار مرحله گروهی دستکش‌های دروازه‌بانی استقلال را به دست کرد و 540 دقیقه برای تیمش به میدان رفت.

برخی منابع نزدیک به تیم استقلال بر این اعتقادند که مظاهری در نیم فصل زمستانی نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر بیست و یکم از استقلال جدا می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    بیا فولاد پیش آقا جواد نکونام احیا میشی ' البته نکونام خیلی مقرراتیه ' فولاد استقلال و پرسپولیس نیست بازیکن براش قر بیاد
    • استقلال IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      احيا؟؟؟ همين الانش بهترين بازيكن تو تمرينات استقلاله و در اوجه مشكل از باندبازى حسينى با مجيدى نشات ميگيره
  • غضنفر IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    بابا فولاد.....بابا نکونام عجب مربی هست این نکونام فولاد رو پنج فصل پیاپی قهرمان لیگ کرده بقیه بخط وایسن تا آقای قهر و آشتی دوم البته بعد از دبیر کل انجمن قهر و آشتی کن ها جنابه فرناز
  • 6 IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    نرو استوره نرو. تو بايد تو كيسه بموني و از 1414 بدرخشي
    • استقلال IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      لنگى هاى كيسه كش ميدونم از خداتونه رشيد بره چون روى سوتيهاى حسينى حساب باز كردين
  • رامين تاج IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    تا حسينى تو استقلاله هيچ دروازبان خوبي رو نميزاره اينجا دووم بياره
  • تاجى IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    مجيدو علنى داره با حسينى باندبازى ميكنه! سال ٩٨ چندتا بازى جاى شفرو گرفت در حاليكه رحمتى تو ٨٠% بازيها گل نخورده بود حسينى از تيماى سقوط كرده استقلال خوزستان و سپيدرود سه تا گل بد خورد ولى مجيدى بازي به رحمتى ندادو از عوامل جدايي رحمتى شد! سال ٩٩ مجيدى اومد جاى استرا در حاليكه حسينى انواعو اقسام بدترين گلهاى ممكنو خورد با حمايت مجيدى يك بازي هم به پورحميدى ندادن تا بره! جالبه تو ليست خريدى كه مجيدى به سعادتمند داده بود گلر نبود!سال ١٤٠٠ رشيد مظاهرى ستاره ى استقلال بود و همه به مجيدى طعنه ميزدن كه تو ليست خريدش گلر نبوده تااينكه مجيدى برگشت و د اولين فرصت رسيدو يكونشين كردو با اشتباهات مهلك حسيني مقابل ذوباهن گلگهر و فجر هرگز به رشيد فرصت دوباره نداد...استقلال ملك شخصي آقايون شده براى باندبازى
  • سیدرضا IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    خیلی جالبه،همیشه باید از بازیکنی ایراد گرفت که حاشیه سازی میکنه برا تیمش ، قرمز ورزشی از این موضوع ناراحته و خیلی دلش میخواد رشید حاشیه سازی کنه ، این کیمیای شاه فرهادهست که میتونه حتی حاشیه سازترین بازیکنهاروهم به سکوت وادار کنه ،دلیل بازی نکردن رشید خیانتی هست که قبل از بازی با الهلال انجام دادو اگرروی نیمکت نمیشینه بخاطردرایت شاه فرهاده که میدونه امثال رشید جاشون رو نیمکت نیست بلکه یا باید بازی کنه یا ازلیست خط بخوره در صورت امکان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی