نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دربی آذر ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

موعود بنیادی‌ فر داور دربی آذر ۱۴۰۰، همچنان عقیده دارد که خطایی روی رودی ژستد مهاجم استقلال انجام نشده است.

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب در نقد صحنه‎‌های داوری مربوط به دربی چند جمله‌ای را از قول موعود بنیادی فر روی آنتن شبکه سه مطرح کرد که مهمترین آنها توضیح این داور درباره صحنه مشکوک به پنالتی در دقایق پایانی دربی بود که تبدیل به مایه اصلی جنجال پیرامون این مسابقه شده است.

بنیادی فر در توضیح این صحنه اعلام کرده که تکل فرشاد فرجی باعث سرنگونی ژستد نشده و به همین دلیل خطای این بازیکن را اعلام نکرده است. آنطور که از صحبت‌های میثاقی می‌آمد، بنیادی‌فر برخلاف نظر کارشناسان داوری بر نظر خود مطمئن است.

در کارشناسی داوری دربی توسط مظفری‌زاده، خسروی و حسین زرگر، آنها آفساید نیمه اول امیرحسین حسین‌زاده را درست تشخیص دادند و میثاقی خطاب به مصطفوی گفت: «این صحنه آقای مجیدی گفتند اگر آفساید باشد دیگر مربیگری نمی‌کنم.»

صالح مصطفوی در این باره گفت: ما بازیکن دوم پرسپولیس دفاع وسط سمت چپ این تیم را نمی‌دیدیم. زانوی چپ امیرحسین حسین‌زاده از همسترینگ بازیکن پرسپولیس جلوتر است.

درباره صحنه جنجالی مربوط به برخورد فرجی با ژستد، مصطفوی اظهار داشت: به نظر من پای بازیکن ما را در محوطه جریمه می‌زند و نمی‌بیند که بازیکن ما از عقب می‌آید و توپ هم در جریان بازی است و پنالتی واضح؛ هرچیز دیگری توجیه است.

اما حمید مطهری در پاسخ نظر متفاوتی داشت و چنین گفت: ژستد از کمر تا می‌شود و از پشت خودش را می‌اندازد. با این همه تجربه در فوتبال این را درک نمی‌کنم که از قبل به عقب می‌افتد و این را خطا نمی‌بینم اما هرچه کارشناس‌های شما بگویند.

نکته دیگر کارشناسی دقیق صحنه آفساید جنجالی نیمه اول بود که مشخص شد امیرحسین حسین‌زاده نیم بدن در آفساید قرار داشته است.

همچنین موعود بنیادی‌فر در مورد صحنه‌ای که منجر به ایجاد جنجال در نیمه دوم بازی شد هم گفت که در صحنه تکل روزبه چشمی روی عالیشاه به پرسپولیس آوانتاژ داده تا به این شکل از یک تصمیم دیگر خود نیز دفاع کند.

مطهری در این خصوص گفت: آوانتاژ دادند اوکی اما توپ اصلا به بازیکن ما نرسید و سریع جدا شد، بنابراین باید خطا را اعلام می‌کردند.

از آنجایی که صحبت های کارشناسان در رسانه‌ها ممنوع است، محمدحسین میثاقی این صحبت‌های بنیادی‌فر را نه به عنوان یک گفتگو که در قالب صحبتی دوستانه به زبان آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    مجیدی حرفش حرف نیست. هیچوقت نبوده. این اولین بار نیست که میگه اگه فلان بشه و نشه من استعفا میدم، من مربیگری رو‌ کنار میذارم و.. . آدمی که برای حرف و قولش ارزش قائل نباشه، شخصیتش بی ارزش و بی اعتباره. میلیونها بیننده دیدن و شنیدن که گفت اگه آفساید باشه من فوتبال رو‌ میذارم کنار. ولی عمرن. مثل همیشه دوزار برا حرف خودش ارزش قائل نیست.
    • پرسپولیس قهرمان IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      همون لفظ و واژه هوچیگر تا ابد برای کیسه ماندگار شد
    • Retired IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      فرحاد مجيدى بقول دوست استقلالى بنده اقاى علوى بسيار immature عمل ميكنه يعنى مرتب الفاضى بكار ميبره كه از يه شخص عاقل و بالغ بعيده ، يه سرمربى بايد بدونه كه كل تيم رفتار و گفتار ايشون رو زير نظر دارند و با اين قولهاى توخالى و پر حاشيه فقط ارزش و اعتبار خودش رو زير سؤال ميبره و اعتماد بازيكنان نسبت به خودش را كمتر ميكنه ، با يه تصميم داور درست يا غلط نبايد قولى بده كه نتونه عمل كنه البته اينطور كه مشخصه مجيدى با دادن قول هاى تو خالى به ميليونها بيننده در برنامه زنده مشكلى نداره درست مثل جريان قايدى كه گفت اگه نباشه منهم ميروم ولى خود مجيدى به دوبى سفر كرد و با انتقالش نه تنها بهترين بازيكن تيم رو از دست داد بلكه پول خوبى هم به جيب زد . بنده قول نميدم ولى فكر ميكنم كادر فنى ششتايى ها به زودى عوض خواهد شد .
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      بدون تردید و بدون شک مهندسین لیگ برتر و مافیای لنگ، پنالتی بسیار واضح و 100 درصدی استقلال، روی ژستد رو نگرفتند و هم نذاشتند پرسپولیس ببازه و وارد بحران بشه و هم 2 امتیاز بسیار حساس استقلال رو گرفتند. تا الان مافیای لنگ و مهندسین لیگ برتر، 8 امتیاز استقلال رو ازش با ناداوری گرفتند. همین صحنه رو در بازی پرسپولیس با مس رفسنجان دیدیم که داور برای پرسپولیس پنالتی گرفت. الان استقلال باید با 22 امتیاز صدر جدول باشه. قشنگ بازی به وسیله داور و کمیته داوران و مهندسین لیگ و نوچه های بابا مسعود مهندسی شد. استقلال زورش به پرسپولیس رسید ولی نذاشتن برنده بشه. توی این بازی ها تک موقعیت ها نتیجه رو تغییر میده و همون تک موقعیت هایی که استقلال ایجاد کرد رو نگرفتند تا پرسپولیس حکومتی نبازه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      اینکه میگن VAR بیاریم اصلا ارتباطی به موضوع نداره چون داور بازی و کمک داور، هر دو پنالتی واضح روی ژستد رو دیدند اما نگرفتند تا پرسپولیس حکومتی نبازه مخصوصا اینکه وقتی هم برای جبران نبود و شکل بازی هم طوری نبود که پرسپولیس بتونه جبران کنه. باخت پرسپولیس حتمی بود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      همه ایران شاهد داوری بسیار کثیف و ناپاک بودن و دیگه حال همه مردم از این فوتبال بهم می خوره. جمع کنید این مسخره بازی ها رو
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      در بازی پرسپولیس و ومس رفسنجان چنین صحنه ای رو پنالتی گرفتند برای پرسپولیس. مطمئن باشید اگه همین صحنه توی دربی برای پرسپولیس اتفاق می افتاد موعود بنیادی فر سریعا اعلام پنالتی می کرد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      قانون مهندسین لیگ برتر: یا باید پرسپولیس قهرمان شود یا نباید بذارید استقلال قهرمان شود و هر تیمی قهرمان شود غیر از استقلال
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      در یک صحنه هم مهدی ترابی موقع سانتر استقلال توپ رو بغل کرد ولی داور ازش به راحتی گذشت
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      قانون مهندسین لیگ برتر: یا باید پرسپولیس قهرمان شود یا نباید بذارید استقلال قهرمان شود و هر تیمی قهرمان شود غیر از استقلال
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      در صحنه اول که کمک داور آفساید گرفت اون هم اصلا آفساید نبود و بازیکنان در یک خط بودند. حتی اگه فرض کنیم چند سانت بازیکن استقلال جلو بود باز هم فیفا اعلام کرده وقتی مدافعین و مهاجم اگر روی یک خط هستند اگر مهاجم کمی هم جلو باشد آفساید نگیرید و بذارید بازی ادامه پیدا کنه. مخصوصا اینکه پای بازیکن استقلال در آفساید نبود و شما برید بپرسید که اساس آفساید پای بازیکنه نه نوک انگشت دست بازیکن. در این صحنه هم به راحتی استقلال گل اول رو می زد. اگر آفساید هم اعلام نمی شد استقلال 2 بر صفر برنده دیدار بود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      همچنین دقیقه 52 خطای واضح هند وحید امیری کارت زرد داشت که داور کارت زرد نداد. تو صحنه ای هم که پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند بازیکن استقلال خطا کرده، موعود بنیادی فر آوانتاژ داد چون تو اون صحنه توپ به بازیکن تیم پرسپولیس رسیده بود و داور گذاشت بازی ادامه پیدا کنه. حالا اگه همون توپ گل می شد می گفتند عجب آوانتاژی داور داد. اما هوچی گری کادر فنی پرسپولیس ادامه داشت. حتی در صحنه ای توپ به درستی با پای بازیکن پرسپولیس بیرون رفت اما دوباره کادر فنی پرسپولیس هوچی گری کردند و فشار زیادی به داور آوردند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      مسئولان پرسپولیس حکومتی بیانیه دادن که فصل های پیش حق ما در داوری خورده شد. این حرف واقعا مضحک و خنده داره. پرسپولیس فصل گذشته با 21 امتیاز مهندسی شده قهرمان جعلی فصل شد. این فصل هم تا اینجا حتی یک امتیاز پرسپولیس خورده نشده با اینکه VAR نداریم. پس می بینید به VAR ربطی نداره. ولی 10 امتیاز استقلال تا هفته هستم خورده شد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      تا هفته 8 لیگ برتر، 8 امتیاز استقلال خورده شده و داوران و مهندسین لیگ کمر استقلال رو شکوندن. اصلا 8 امتیاز در یک فصل قهرمان اون فصل رو مشخص می کنه
    • اس اس ۴۴۴۴ IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      وقتی از زوایای مختلف دیده میشه صد در صد پنالتی بوده اما به نظرم آقای بنیادی فر واقعا عمدی در نگرفتن این پنالتی نداشته و سهوی یا همون جمله معروف اشتباه داوری بوده که البته دودش به چشم استقلال رفته مثل دربی گذشته که آقای اکبری یه پنالتی روی قائدی رو نگرفتن و مثل دربی دیگر که هند پنالتی وحید امیری رو نگرفتن و .......
    • تاجی باشیم ضدمافیا IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      مجیدی سوپر استار فوتبال ایران و تاج کبیر آسیاس بعد بیاد خودش رو علاف حرفهای یه مشت لنگی مافیا بکنه که چی ؟ راستی چرا لنگیا اینقدر دوست دارن مجیدی نباشه ؟ مگه نمیگن مجیدی مربی نیست و فلان و ...... آهان چون چند تا دربیه که لنگیا حتی یه موز هم گیرشون نمیاد از زمین بردارن بیرون برن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ببین لنگی برای یه هوادار استقلال هیچ فرقی نمیکنه نام مربی تیمش چی باشه هرکی که مربی باشه و تشخیص بدهند کارش درسته تا آخر خط باهاش هستن حالا زود برگردین توی اتاق فکر بیرون هوا سرده اون چند تایی هم که به اسم تاجی کامنت میذارن از ریزه خواران وازارتیون سابق هستن اگر براشون زحمتی نیست سلام مارو به خلیل زاده و سعادتمند و مددی برسونن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • سهیل IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      وقتی داور درسطح دسته سه میارن میشه این حتی درسطح لیگ افغانستان هم نیست
    • عادل فردوسی پور IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      لنگیها بی منطق اگر به نظر شما این پنالتی نبوده پس پنالتی شما مقابل مس رفسنجان که شلممد ولنگ پولیس را ازباخت نجات داد پس آن هم پنالت نبوده والان بایستی زیر استقلال باشید که لطف داوری بوده سخنی هم با بنیادی فر دارم حداقل احترام به نظر کارشناسان داوری بگذار اینقدر خودرای وخودکامه نباش اگر منطق داری احترام بگذار به رای همکارانت
    • منصور IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      آقای مجیدی یک مربی با شخصیت و با تجربه هستند حتما به قولی که دادن عمل می کنند
    • کیسه کش متوهم AT ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      برای لنگی های ...!خخ ؛ اینکه این کیسه کش هوچی و متعصب با آی دی لنگی های مافیای ایران چه می گوید مطلقا مهم نیست؛ ذره ای هم اهمیت ندارد؛ این کیسه کش هوچی اصلا حالش خوب نیست! انگار این کامنت نویس کیسه کش به غیر از نوشتن مسلسل وار چرندیات بی سرو ته و زدن اتهامات بی پایه و اساس و دروغین و فحاشی و دری وری کار دیگری ندارد البته کاملا مشخصه که شغل شریفش هم نوشتن کامنت است! از چرندیاتش هم مشخص است که نه از فوتبال چیزی می فهمد و نه از داوری چیزی سر در می آورد!!! فقط یک طرفدار کور و متعصب و هوچی کیسه است که اراجیفش اصلا ارزش جواب دادن هم ندارد!! ولی نکته خنده دار ماجرا چاپ پی در پی اراجیف این کیسه کش هوچی در خبر ورزشی است!! فکر کنم این یارو رفیقی؛ آشنایی؛ دوستی در خبر ورزشی دارد وگرنه هیچ روزنامه درست و حسابی چنین اراجیفی را هرگز چاپ نمی کند!!خخخخخخ
    • محمدحسن IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      مافیای فوتبال ایران نو چراو انقدر عقده داری؟حتب حرف خودتم قبول نداری یه جا میگی 8 امتیاز کم شده یه جابرگه میگی 10 امتیاز.یه ذره از فوتبال سرت نمیشه که وقتی اوانتاژ میدن و بلافاصله توپ خراب میشه داور باید برگرده خطارو بگیره.خجالت بکش قهرمانیای پرسپولیس رو قبول کن و واقع گرا باش.حالا ششمین بار پیاپی قراره پرسپولیس قهرمان بشه برای سوختن اماده شو.
    • ارسلان ۴۴۴۴ IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      مجیدی حرفش حرفه گل پسر لنگی. متاسفانه قدرت رسانه ای لنگی ها زیاده . به خدا فسم اگه همین صحنه پنالتی و افساید برای لنگ پیش میومد صدر صد هم داور و هم کارشناسان و هم رسانه ملی لنگی بنفع لنگ رای میدادند . این قدرت رسانه لنگی ه
    • کیسه IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      کیسه ها از هیچ برا خودشون پنالتی میسازن بازی کیسه با نفت هم بازیکن صنعت اصلا برخوردی با یامگا نداشت که خودشو انداخت و کیسه ها ادعای پنالتی داشتن
    • تاج کثیف زنگ زده IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      تاج طلا اعتبار داره نه این تاج که سالهاست زنگ زده و پوسیده شده حکم خدا اگر با کیسه کش ها بود چرا تو این سالها موفقیت بیرونی کسب نکردن ؟اگر واقعا تو این سالها مظلوم بودن و پرسپولیس ظالم بوده چرا خدا از شما هم روی برگردانده؟
  • ناشناس IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    امان از کبر امان از غرور ما انسان ها آنقدر مغرور هستیم که نمی خواهیم حرفی جز حرف خودمان راقبول کنیم بخدا اگر کمی از غرور خودراکم کنیم نه تنها چیزی از شخصیت ما کم نمیشود بلکه تجربیات بیشتر بدست می‌آوریم زیرا غرور اولین آفتی است که انسان رابه ناکجا آباد میکشد
    • امید IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      مافیایی تر از مربی لنگ وجود نداره الان دارن مینیسک پا و نوک زانو میارن تو آفساید تا بوده همین به ضرر تاج کبیر گرفتن بخاطر همین ناداوربهاست که لنگ از حکم خدا جام تو بیرون نمیبینه
  • مهدی IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    اره اقای بنیادی فر گاوها هم پرواز میکنند .باور کردیم خطای پنالتی نبوده
    • پرسپولیس همیشه قهرمان IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      خب خطا نبوده به زور میخوای خطاش کنی !! نمیشه که آدم شک میکنه بهتون چرا اینقدر از نگرفتن یه پنالتی که اصلا پنالتی نبوده دارین اعتراض میکنین ! تعجب آوره!!!
    • رامين تاج IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      وقتى يه لنگى منكر مهندسى ليگ منكر كمكهاى بابا مسعود ميشه قطعا منكر همچين پنالتى واضحى هم ميشه
    • محسن IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      شما صحنه فریم به فریم برخورد ژستد و فرجی داخل رو محوطه دیدید؟ اگر دیدید و باز هم پنالتی میخواید که حرفی برای گفتن باقی نمیمونه.
    • محسن IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      جناب «رامین تاج»: همین بابا مسعود فصل قبل دوجین ستاره براتون خرید. همون موقع که با بردهای محمود فکری عشق می کردید و با تساوی های پرسپولیس بال درمی آوردید. اون که می برد، این یکی افتاده رو دور مساوی. واقعا فکر می کنید امسال وضعتون بهتره؟ با مجیدی خواب قهرمانی هم نخواهید دید.
    • لنگ پولیس در حسرت (۶۰ساله )قهرمانی اسیا IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      چرا لنگی ها میگن پنالتی نبود چون برعلیه تیمشون هست استغفرالله خدا بیاد بگه پنالتی بود میگن نه حرف ما درسته
    • ناشناس IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      همه کارشناسها گفتن خطا نیست. گرچه چه باشه چه نباشه بازی تمام شد ورفت تایک بازی دیگه البته باقهرمانی پرسپولیس
    • تا ابد پرسپولیس IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      کیسه تنان بی منطق شروع کردن به سناریو سازی برای نتیجه نگرفتن. بسه خجالت هم خوب چیزیه والا بخدا. یجوری ناله میکنید انگار باورتون شده پادشاه فوتبالی. نیست همه بازیهاتون رو با اختلاف 4تاگل میبردین که الان شاکی هستین حقتون خورده شده. جمعش کنید دیگه دولت عوض شد وزیر هم رفت الان قهرمان شین. که به قرآن قسم امسال هم هیچی نیستین
  • MAMALI IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    هواداران فوتبال بیایید برای یک مدت کوتاه رویه گذشته رو عوض کنیم و از داوری ایراد نگیریم حتی زمانی که به ضرر تیممون بود شاید اوضاع درست بشه ، همه ما وقتی سر کار و در محل کار هستیم و کسی تند تند از کارمون و تخصصمون ایراد میگیره ناخودآگاه ما تمرکزمون رو از دست میدیم و همین موضوع باعث میشه ما اشتباهات دیگری انجام بدیم ، پس بیاید از خودمون شروع کنیم و به داوران ایراد نگیریم چون این بندگان خدا هم انسان هستند و انسان هم اگر خطا نکنه انسان نیست. خودمون رو جای این دوستان قرار بدیم تا شاید یک مقدار بتونیم درکشون کنیم .
    • فرهاد IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      تا زمانی کوتاه یعنی تا وقتی که همه ی مصالح و مطامع پرسپولیس حاکم باشد
    • پرسپولیس خاک به سر IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      دوست عزیز کی گفته آدم باید خطا کنه؟ پس چرا داور های خارجی به این خوبی داوری میکنن؟ خب اینا هم باید کمتر گوشی ببینن که بفهمن پنالتی بوده یا نه
    • سهیل IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      چیز دیگه ای نمیخوای؟؟ ینی تا وقتی عدالت بمیره؟؟همین بابامم عدالت مرده تو خبر نداری ینی خبر داری ولی نادیده میگیری
    • MAMALI IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      آقا فرهاد افکارت منفی دیگه دست خودت نیست . مرد حسابی چه ربطی به پرسپولیسی یا استقلالی بودن داره صحبت از اصلاح فرهنگ هستش که متاسفانه شما زیاد کار داری در این رابطه .
    • جمال IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      چی میگی بابا داورای ایران خدایی در حد لیگ افغانستان داوری میکنن پنالتی واضح رو نمیگیره هوادار اعصابش خورد میشه بیاد از این داورا هم انتقاد نکنه تا ناراحت نشن
    • علی رضا IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      اولا همه جای دنیا داوران اشتباه میکنن و اشتباه های فاحش هم میکنن بعدشم جمال برای اصلاح یک کار اشتباه اعتراض نمیکنن تلاش میکنن برای یافتن راه کار حالا چون شما از بچگی بهت یاد دادن که میتونی از زمین و زمان انتقاد کنی در صورتی که اصلا علمش رو نداری مشکل خودته و نمیتونی این رو به جامعه بکشی و با انتقاد های تند همه رو تخریب کنی در صورتی که قول میدم از داوری فقط در حد فوتبال دیدن میفهمی . و در آخر این بنده خدا که حرف بدی نزده میگه این همه تخریب کردین اوضاع اینطوری شده یک مقدار حمایت کنید شاید درست بشه
  • شاه فرهااااااااااد IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    پنالتیییییییی بود
    • شاه فرناناز IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      نبوووووووووووووووووووووووووووووووود14
  • حسام SC ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    پنالتی ۱۰۰ درصدو تو روز روشن عین آب خوردن حالا هی میان توجیه میکنند ک از کمر خم شده بازیکن و....صد درصد پنالتی بود دیگ تمومش کنین مردمو بلانسبت خر فرض نکنید
    • پرسپولیس قهرمان IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      من فقط موندم که بدون برخورد با مهاجم شما چطور یک متر خم شد خودشو انداخت زمین! در تصاویر معلومه که پای فرجی اصلا اونو لمس نکرد. اما شما استقلالی ها چرا درباره خطای واضح روی امید نظر نمیدین؟؟
    • !!! US ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      آره بابا پنالتی بود. مگه با پنالتی های قبلی چکار کردن. موجبات تفرج خاطر ما رو فراهم کردن. یه جوری ژست میگیرید انگار هیچوقت پنالتیهای پرسپولیس از قلم نیفتاده خطا روی علیپور هند مجید حسینی. امیدوارم هر بازی یه پنالتی واستون بگیرن بازم قهرمان نمیشید!!!.
    • مرتضی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      پنالتی بود صددرصد بروید همیشه حرف حق بزنید انسان خوبه در کل مراحل زندگی حرف حق رو بزنه نه فقط در فوتبال حتی اگه به ضرر خودت باشه
  • علی کریمی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    سلام سال قبل هم همین حرفهازدندپاکامل گذاشته روپامهاجم تاج بعدصغری کبری میبافندچرادربازی صنعت نفت 7تاموقعیت 2تاپنالتی حرفی نمیزنیدمگه دربازی دربی چندموقعیت بایدایجادکردباورکنیداگرگل هم میزدکاری میکردندمساوی شودولی تیم فرهادبهترین تیم میشه مثل بازی‌های که درعربستان کرد خواهشا تحت تاثیر حرفهای حمیدمطهری نشویداوخوشحال بودکه نباخته وصدبارخداراشکرکرده که داورپنالتی نگرفته بقیه اش حرفهای مغته فقط فقط شاه فرهاد خواهشا تیم درحاشیه نبرید
    • بهروز IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      ما منتظریم، که مجیدی از مربیگری کنار بره، وگرنه باید قبول کند که لاف زده، البته انتظاری بیشتر نیست که روی حرفش نباشه، بیچاره طرفداران استقلال که آرزوی قهرمانی را از چه کسی انتظار دارند، کدام رزومه مربیگری دارد،
  • محمدرضا IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    فرهادمجیدی این بارچندمشه میگه اگه فلان بشه فوتبال رومیزارم کنار.پس الوعده وفا.حرف زدی روحرفت باش وگرنه مثل اون برادرت که به داورفوش میده تاداورمیادسمتش تازانوبراش خم میشه وباهمون حالت میره رونیمکت میشینه.این همه غیرت رو ازکجا آوردین حرف میزنیدروحرفتون باشیداونم جلومیلیونهابیننده که حرکات وحرفهای شمادوبرادرو میدین
  • فیروزمدنی ازتهران IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    استقلالیهای عزیز چرااشتباهات سرمربی تون روسرداور می اندازیدباورنداریدازهمه داوران ایراد میگیره اشتباهات داوری برای کدام تیمها نبوده یکباربه ضرریکباربه نفع بخدانه سرمبی تون نه مربی تون درک فوتبالی ندارن
    • ناشناس IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      آقا فیروز محترم بیشتر کارشناسان داوری آن صحنه راپنالتی دیدند ویک دوکارشناس هم پنالتی اعلام نکردند حالا سوال من از شما دریک قضاوت مثلا چند قاضی کسی یکسانی رامقصر میداند ودراین حین یک دوقاضی هم آنها را مقصر نمی‌دانند حالا به نظر شما نظر چند قاضی راباید قبول کرد یا یک یا دوقاضی را لطفاً کمی واقع بین باشیم واز غرور و خودپسندی خود کم کنیم اگر ما انسانها کمی از غرور خود کم کنیم نه تنها ارزشی از محاکم نمیشود بلکه نزد دیگران محترم‌تر خواهیم شد ولی افسوس به قول ملا نصرالدین حرف مرد یکی است حتما این لطیفه راشنیده آید که روزی ازملا نصرالدین پرسیدند چند سال داری گفت چهل سال ده سال بعد همین سوال را رسیدند بازهم گفت چهل سال گفتند مرد حسابی شما که ده سال قبل گفتید چهل سالمه گفت حرف مرد یکی است
    • مصطفی IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      واقعیت اینکه داور باعث شد سه امتیاز از تیم استقلال بگیره و این سری خوشبحال پرسپولیس بود منتها دیگه کادر پرسپولیس و هواداران تیم خوشحال باشن سکوت کنن توجیح و اسمون ریسمون نبافن اگه صحنه بر غکس بود قطعا کادر میگفت دستهایی پشت پرده هست که میخوان ما قهرمان نشیم هههههههههه
  • داروین IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    یک داور بازنشسته و با کوله باری از تجربه انگلیسی هم معتقد هست ژستد تمارض کرده و صحنه پنالتی نبوده .
    • فرهاد IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      بیشتر داورها وکارشناس ها ومجری ها استقلالی هستند این هم میدونستی
  • ارمان IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    ژستد خودشو زودتر از تکل فرشاد انداخت شما اصلا به صحنه دقت کنید دیشبم توی فوتبال برتر نشون داد ولی نگفت اینو قبل از اینکه فرجی تکل بزنه رودی ژستد پریده و هوا این یعنی تمارس
    • ناشناس IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      آقا آرمان بزرگوار تمارض نه آماری فارسی زاپاس بداریم
  • ابوذر IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    شاه فرناز جون نمیتونه تیمو جم کنه واسه همین به هردری میزنه تا بااحترام بره بیرون ولی کور خوندی ما پرسپولیسا پشتتیم باید بمونی و تیمو ببری دسته اول و مضحکه ما باشی جان جانان
  • داود IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    شخصا مجیدی برام هیچ ارزشی نداره ولی چون مربی تیم شهرم هست براش احترام قائلم و منتظرم به حرفی که زده عمل یا عذرخواهی کنه، آفساید کاملا واضح بود و هیچکس نظر مخالف نداشت. مجیدی منتظریم...
  • امیر IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    خطاب پنالتی صددرصد بود ولی دارو ترسید که پنالتی بگیره خوب همینطور که ترسو بود لحضه آخر پنالتی رو اعلان کنه پس واضح است آدم ضعیفی هست که اشتباه خودشو قبول کنه اگه تمام کارشناسان بگن پنالتی بود این آقا قبول نمیکنه پس آدم ضعیفی هست و انسانهای ضعیف رو نباید برای بازی به این مهمی به عنوان داور گذاشت مقصر اصلی به نظر من کمیته داوران ویا افرادی که این آقا رو انتخاب کردند هست
  • پرسپولیسی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    عرض ادب کاری ندارم بحث دربی برای پرسپولیس بازی تموم شده حالا اگر آفساید بود پنالتی بود گرچه حرف شماس یادتون بیاد ما رو چقدر راحت حق ضایع شد در بازی های قبل در ایمیل بیخیال. دوم به قول جنتلمن مطهری بیان چک کنن چ تیم سود کرده چ تیم ضرر با هوچی گری به جایی نمی‌رسید جناب.. ی به امید قهرمانی عشق پرسپولیس
  • به رنگ خون،به سرخی شفق IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    مجیدی واستقلال عادتشونه وقتی نتیجه بازی بنفعشون نباشه،دنبال بهونه ای برای توجیه خودشون بگردن،بازی باگل گهربازیکن گابنی تیمو بهونه قراردادن که بازی ملی نداره،بخاطرهمین بایدنتیجه بازی سه برصفربه نفع استقلال بشه،انگاراستقلا ل توهربازی شیش تاگل میزنه که حالا اینجاسه برصفرراضی میشه،انگارتمام نتیجه بازی رواین بازیکن رقم زده،حالاهم ببینیم مجیدی فوتبالومیزاره کناریا نه،تودربی گفت این صحنه اگه افسایدباشه،من فوتبالومیزارم کنار
    • فقط استقلال IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      متاسفانه وقتی یه عده لنگی،نخواهند حقیقت رابفهمند،دیگه حرفی واسه گفتن نیست،هوچیگرتراریحیی وافشین،بلال درکل فوتبال جهان نیست،اینقدراول این لیگ،یحیی داوران را تهدیدبه عدم پنالتی کرد،که راحت گرای عدم پنالتی را با مهندسی های ازپیش تعیین شده کارسازشد،البته بابامسعود،نیست،اما سایه های سومش تو کمیته داوران فدراسیون وجودداره،به قول سردارآجرلو واسشون داریم.لنگ مافیای همیشگی فوتبال.
  • رامين تاج IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    دقيقا مشكل همينه اگه همچين اشتباهى براي لنگ ميكرد هم معذرت ميخواست هم محروم ميشد همين اتفاقات باعث ميشه داوريا بسود تيم خاص بشن چون اشتباه فقط عليه نيم خاص تبعات داره و هميشه اشتباهات بسودشون ماسمالي ميشه
  • محمدطاها IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    همون همیشگی..پنالتی کاملا واضح بود صددر صد پنالتی بود؛تمام کارشناسان داوری هم بلادرنگ گفتن پنالتی بود حق استقلال ضایع شد دیگه بحث کردن در موردش چه فایده دارد آیا امتیاز برمی گردد؟! بعدشم اینکه آقای بازیکن‌ باید بداند فوتبال ارزش ندارد که به خاطرش به راحتی به جان مادرش که عزیزترین فرد زندگیش هست قسم بخورد که هیچ برخوردی با ژستدنداشت..
    • پرسپولیس IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      چرا الکی حرف میزنی کجا پنالتی بود قبل اینکه بازیکنه پرسپولیس به بازیکنه استقلال بخوره بازیکنه استقلال پرید هوا و خودشو از عقب انداخت زمین هه این پنالتی بود مث روباه حیله میکنه اگه بازیکنه پرسپولیس به بازیکنن استقلال برخورد کرده بود تز جلو میوفتاد واقعا ک عقده ای هستین شما می خواید فقط با پنالتی برید بالا
  • مافیایی لنگ و قلم فروشان IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    بنیادی فر در توضیح این صحنه اعلام کرده که تکل فرشاد فرجی باعث سرنگونی ژستد نشده بنده خدا نزدیک بود از ورزشگاه ازادی پرت بشه بیرون از دید این اقا باعث سرنگونی نشده سرنگونی از نگاه تو چیه بی بنیاد
    • ارش IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      اشتباه پیش میاد عادیه.بعدش تمام کارشناسا میگن پنالتیه ولی وقتی غیرعادی میشه کداور میاد میگه نبوده.حداقل شهامت و وجدان داشته باش بنیادیه ضعیف الشخصیت
  • ناشناس IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    استقلالیا واقعا عقده ای هستن هیچ وقت نمیتونن ببینن پرسپولیس یه قهرمان واقعیه ...همیشه از پیروز شدن پرسپولیس در مسابقه ها حرص میخورن بعد ادعا شون میشه ک هیچ وقت با پرسپولیس کاری ندارن خودم بارها دیدم بازی پرسپولیس با تیم های دیگه رو نگاه میکنن و چ حرصی میخورن ک چرا پرسپولیس قهرمان می‌بره اما ب حرف ک میشه میگن ما هیچ وقت با پرسپولیسی‌ها کل کل نمی‌کنیم دروغ تا این حد آخه چرا این همه عقده از کجا اومده
  • حمید US ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    به فرض محال که پنالتی بود و داور به هر دلیل آن را نگرفت سوال اینجا است آیا تمام توان و تاکتیک تیمی استقلال همین بود؟ مربی باید بداند و بتواند تاکتیک تیمی خود را در هر شرایطی عوض کند تا به گل برسد، اگر این پنالتی که وی ای آر سیستم داوری در انگلیس گفته پنالتی نبود اتفاق نمی افتاد سرمربی تیم استقلال چه می گفت؟
  • پرسپولیس خاک به سر IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    همون موقعی که خطاهای ساده رو برای پرسپولیس پنالتی میگیرن باید برای استقلال هم خطای صد رک پنالتی بگیرن
  • سربازسرخ US ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    اقایون طرفداراستقلال به خدا قسم اینا همش بازیه نتیجه نگرفتن واینکه دانش مربیگری نداشتن هستش گول این حرفهارو نخورید وزارت و بابا مسعودوداور واینا همش بهانه و فرار روبه جلو بخاطر نگرفتن نتیجه ست یه خورده چشمهاتونو به روی حقیقت باز کنید مگه دوروز قبل از دربی آجرلو نگفت پنالتی هم برامون نگیرن مهم نیست تمام تیمها دارن از داوری ضربه میخورن همه 16تا تیم به داوری اعتراض دارن فریب این نتیجه نگرفتنارو نخورید.که گردن داور میندازن سواد مربیگری ندارن والسلام.
  • مهرداد ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    دیگرچه کارکردن چهار هفته تا عقب می افتن میگن حق ما راخوردن
  • ؟؟؟؟؟؟؟..... IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    بابا پنالتی نبود دیگه بسه !!!!!
  • عبدالله IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    با نظر داور کاملا موافقم ودر ست فرمودند
  • عابد IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    همین زودی که فراهاد میندازن بیرون باخت مقابل پیکان کارش تموم میکنه
  • جواد IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    میثاقی برای خودش شده یه رییس هرکاردلشم میخواد می‌کنه مطهری میگه نمیخواهم حرف بزنم ولی این آقا بدجور کنجکاوه خطا نبود و میثاقی ودستاندرکارانش خیلی زیرکانه صحنه رو ازجلو یعنی پشت دروازه چند بار به رخ کشیدند برادر این جور صحنه ها باید نمای کلی سه بعدی برای دید باشه بعد قضاوت بشه برخوردی نداشته شاید درحد لمس ولی ژستد قبلش خودشو مثل کاغذ تا کرد
  • هموطن IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    برای دربی فقط داور خارجی، اینا چند ساله همینجوری قضاوت میکنن
  • هموطن IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    با تمام احترامی که برای داورهای داخلی قایلم، ولی در بازی دربی تحت تاثیر جو بازی قرار میگیرند و شجاعت لازم را ندارند و بیشتر به فکر مدیریت بازی و به پایان رساندن بازی هستند. در نتیجه برای دربی بهتره از داورهای سرشناس خارجی استفاده بشه.
  • یک عشقست یک پرسپولیس IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    درست بازی بدون گل تموم شد اما واقعا بازی جذابی بود من بازی دوست داشتم و واقعا داوری خوب بود هم داور هم کمک داور قرار نیست هر بازی که انجام میشه حاشیه درس کنیم ما بهتر میفهمیم یا داور مسابقه
  • احمد IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    وقتی افشاریان رییس داوران باشه دیگه چه انتظاری هست. پیرزن کور هم پنالتی را دید.
  • بهنام IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    آقایون پرسپولیسی ها و استقلالی ها اینقدر جو ندین همین اخلاق هارو دارین بازیکن ها میترسن بازی کنن از همه ی ما ها خود داور بهتر صحنه رو دید زاویه دوربین اصلا معلوم نیست اینقدر قضاوت نکنید
  • تاج IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    داوراشتباه هم کنه باید منطقی باشه وقتی چهارنفربگن ا اشتباه کردی قبول کنه نه اصراربراشتباه داشته باشه میشه بی منطق به قول شاعرنرودمیخ آهنی در سنگ خاراندیدم یک لنگی اهل منطق باشه
  • علی اکبر IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    یک تیم که شش بار قهرمان میشه با همه کارهای مهندسی پس چرا حداقل یک بار قهرمان آسیا نشده واقعا خنده داره
    • کیسه کش حقیررررر IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      کیسه کش جماعت از کودکی هوچیگر به بار میان،کدوم قهرمانی آسیا،لابد یه چهار جانبه یک تیم حکومتی که به چندین چاه نفت وبودجه کشور وصل بوده رو باتیمهای درجه انم آنهم ازکشورهایی که امروز حتی فوتبال ملی هم ندارند اسمش را جام آسیا می گذارید،راستی ازموقعی که لیگ قهرمانان آسیا که معروفه به ای سی ال تیمتون رو بین چهارتا تیم حتی دیدین؟ویاحتی بازیکنان تیمتون وشاح فرهادتون تجهیزات وی ای را رو ازنزدیک دیدن؟تموم یک سال منتظر می مونید تاتیم حکومتی وحقیر وبی افتخارتون به زور سهمیه بگیره و بره پلی آف آسیا،پلی آف که به زور رد کردید تازه می رسید به زمین سفت،که اگه شانس بیارید وتیمی کنار گذاشته نشه به خاطر کرونا ویااینکه به تیمی مثل السد والدحیل والنصر نخورید وبرید مرحله حذفی که دیگه این مرحله آخرتون هست و تواین مرحله دوباره وسه باره وچندباره میشید عروس آسیا وباپاره کردن تیمتون دکمه تیمتون رو میزنند،بعد اون دیگه روی میارید به دستمال کشیدن ودکل نوردی تیمهای عربی وکره ای وژاپنی،چون هوچیگر جماعت ازسر حقارت و داشتن عقده جام قهرمانی لیگ وسوپرجام و کسب عنوان لیگ قهرمانان دست به هرکاری می زنه حتی وطن فروشی
  • 2x IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    پنالتی بود یا نبود بیخیال دیگه گذشت از بازی های پیش رو لذت ببریم
  • امیر IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    حیف نیست وقت زیبای خود را صرف تماشای این بازی های بی روح و مسخره بکنیم. اینها برای کسب درآمدهای میلیاردی اصلاً نظر و رای و استرس طرفداران و مردم براشون مهم نیست. ۲۰ بازیکن میلیاردی تو زمین هستن عرضه ندارن یه شوت ساده به سمت دروازه بکنند خدا مرگتون بده از چی میترسید مثل مرد بازی کنید هرچی باداباد
  • Amir IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    استقلالی های عزیز بیاین بالا دیگه چیشد کجا رفتین؟ بابت یه خطا که اصلا هم خطا نبوده چه اعتراضی میکنین! بعد میگن ما حقمونه قهرمان لیگ یا جام حذفی شیم یا اصلا قهرمانی آسیا که حتما دو بار! همچین تیمی که هر بازی به داور اعتراض میکنه به درد لای جرز دیوار هم نمیخوره! حالا بگید ما داور رو خریدیم برید بابا بهونه های چرت و پرت میارین پرسپولیس قهرمان و تماممم!
  • ابی ترین ابی US ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    ای لنگی های قرمز مرمز مرموز بد، این دو بازی به لطف داور از باخت دربی فرار میکنیید،فرهاد سلطان خستش، و یایا گول گول گاگوله، هویچیگری لنگی ها تموم نداره، این ناداورها برای تاج بوده که شما تونستین جام بگیرین، اگ وی آی آر بیاد، ته جدول جاتونه مثل دوران قبل بابا مسعودتون و جهرمی جگر خراب
  • باهوش IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    بنظر من داور بی تقصیره ضعف از دوربین های صداسیماست که همه چی رو نشون میده وداور بیچاره تنها با چشم غیر مصلح (var) باید جواب همه رو بده ودر ضمن فوتبال بدون استاد فردوسی پور اصلا ارزش نقد کردن نداره ومیثاقی هم فقط اداهای عادل رودر میاره وبرنامه ش ارزش تماشا نداره
  • مجید یاکوزا IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    درود بر اقای بنیادی که زیر بار حرف زور چهارتا کیسه کش زانو نزد و صد البته که اقای عسگری و فنایی هم اشاره کردن به این موضوع که پنالتی صورت نگرفته و همچنین داور لیگ‌برتری انگلیسی هتریک
  • اریو IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    آره همی طوره اگر صحنه رو فریم به فریم ببینیم هیچ برخوردی صورت نگرفته و ژستد فیلم بازی کرده و باید به خاطر شبیه سازی کارت می گرفت
  • سید مهدی حسینی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    همه اینها رو گفتید ،تمام شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در آخر به این نتیجه می‌رسیم که کیسه سوراخه و همیشه زیر دست سرورش تو جدول و لیگ هست ،،،،، یا حق
  • پرسپولیس IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    پنالتی برای استقلال هرچی شد نبود داور رو خریدن کیسه ها یه پنالنی برای پرسپولیس بود که نگرفتن دقیقه نود پنالتی برای کیسه نبود چون بازیکن کیسه خودرو رو هوا پرتاب کرد کیسه پرسپولیس زلزله سرور کیسه عشق فقط پرسپولیس
  • ماسال LU ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    بهتره فیلم بازی را برای پنج داور شاغل در ليگ آلمان،ایتالیا، انگلیس، اسپانيا و فرانسه بفرستیم و هر چه آنها گفتند فصل الخطاب قرار بگیره و هرکسی نظر شکمی نده.
  • مهدی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    من هوادار هیچکدوم نیستم... ولی واقعا پنالتی نبود ... تمارض کرد
  • مهدی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    مجیدی ضعف فنی خودش و تیمشو میخواد با ی بحث بی مورد مخفی کنه... البته هواداران استقلال به این موضوع واقف هستن
  • حبیب IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    اصن خطاروی زشت پنالتی این همه شلوغ میکنیدچراماخطای رووحیدامیری روشلوغش نمیکنیم چون که مابازی زیبابرامون مهمه نه همش باپنالتی ببریم.
  • غلام IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    خطا روی ژست که مشخص بود تا حالا چند بار گفتین اگه اینجور نباشه اسممو عوض میکنم وامسال این جمله. مجیدی هم ناراحت بود یه چیزی گفت مثل اینکه لنگیا خیلی دوست دارن مجیدی بره آخه میدونن به اینا نمیبازه از اونجا که تو این بازی همین تک موقعیت ها بیشتر وجود نداره یک اشتباه اینجوری داور کارو خراب میکنه یه سئوال از لنگیا چرا مربی و کاپیتان تیمتون کارت گرفتن؟واسه یک خطا که بیست و پنج متر با دروازه استقلال فاصله داشت.اگه برای شما پنالتی نگیرن که ۱۸نفرتون اخراج میشین هوچی های سرخ
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    در هر صورت این بازی تمام شدورفت ولی نمیشه هم از کادر فنی تیم استقلال هم ایراد نگرفت، متأسفانه همین تیم فرهاد مجیدی که با درایت و نظر خودش بسته شده ۱۱ نفره دارن دفاع میکنن و زیر توپ میزنن
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    از اینکه داورا یا دوازدهم لنگ هستن هیچ شکی نیست ولی جای تأسفش اینجاست تیم ما هم مال گل زدن نیست یکی بیاد به این کادر نسبتا محترم بگه خواهشاً دیگه ما هوادارای تاجو سرکار نزارید هرچی میشه فقط به داوری ربطش میدن بسه دیگه بابا الحق که فرار روبه جلو اینا برا شما معنی پیدا میکنه با این همه ولخرجی نمیتونید به گل بزنید تمام
  • 369 IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    توروخدا جمع کنید این فوتبال کثیفو مخ مردمو کارگرفتید
  • کارن IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    اصلا فرض بگیر پنالتی هم می‌گرفت چی میشد ؟یه توپ دیگه تو مدار لئو اضافه میشد !!!!!!!!!،خدایی توپ های قبلی بزارید به داخل جو زمین برگرده بعد بیایید دنبال بابا مسعودتون بگردید ، دوما اگر خطای روی امید رو اعلام کرده بود که شما ده نفره شده بودید ، سوما بعد آفساید اصلا چه جوری روتون میشه سر از لاکتون بیرون بیارید ،شاه فرنازتون که باید مربی گری رو بزار کنار ،البته از فرناز خانم زیاد از این حرفها دیدیم و شنیدیم ، فدایی امیر امارات نمیدونم تو ایران چه جوری روش‌ میشه سر بلند کنه
  • خخخححخ IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    کیسه‌ و فرناز هر دو فرا فکنن.... داور باید کارت زرد هم به ژست میداد
  • پرسپولیس یعنی عشق IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    پنالتی نبوووووووووود. والسلام. این مسخره بازیها را دیگه تمومش کنید. شیش تاییا.
  • R IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    چی رو انکار می کنید واضحه که پای ژستدو زد درضمن این بنیادی فر همون داوری که دوسال پیش در فینال جام حذفی جامو از چنگ تاج بیرون آورد
  • Meysam IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    اقای مجیدی قبل از اینکه فصل شروع بشه گفته بود اگه یکی از بازی کنای تیم من بره من هم میرم چی شد رفت غیر از اینکه با دلالی اومد استقلال و با دلالی بازیکنا رو میفروخت
  • احمد IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    من واقعا متاسفم برای طرفداری های پیروزی که اینطوری با داوری و هوچیگری امتیاز جمع میکنن چندتا دربی پنالتی استقلال سوخت؟ چند بار اکبریان داوری که سال بعد به اشتباهات خودش اعتراف کرده باید دوباره حق استقلال رو بخوره صحنه آفساید با چند دقیقه تاخیر نشون داده شد دربی های گذشته دربی که رو فرشید اسماعیلی خطا شد لنگی برو سرچ کن ببین اون صحنه اصلا آهسته رو نشون نداد کارگردان بازی تیمی که با چفیه بیاد تو زمین مثل لنگ باید از صندوق ذخیره کارگری پول مربی سابقش کالدرون رو بدن افتخار میکنم تاجی هستم
  • حجت IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    ب هیچ عنوان پنالتی نبود تازه باید کارتم میگرفت بعدشم کاش استقلال توی صحنه های دیگه میتونست گل بزنه ن اینکه منتظر پنالتی الکی از طرف داور باشه
  • حامد IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    هنوز نوچه های سلطانی فر به طور کامل حذف نشده اند
  • عمو IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    دو داور داخلی و یک داور بزرگ انگلیسی گفتن شبیه سازی هست والا کارشناس های ما حرفه ایی تر از داور لیگ برتر دنیا یعنی انگلیس نیستن
  • کیسه عروس آسیا IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    کیسه عروس آسیا مجیدی دختر لوس یبار نشد پای حرفش بمونه. امسال هم دوچرخه شخصیت قهرمانی نداره. اصن پنالتی بود تا بیشتر بسوزین
  • محمد رضا IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    سلام دوستان استقلالی چرا اصل رها کردین فرع چسبیدین اینا کارهاشون مهندسی شدست اینا ریس کمیته داوری خداداد افشاریان گذاشتند همونیکه تو یه بازی ۲ تا گل صدرصد استقلال نگرفت به نظر من چند تا کارشناس واقعی بیارین کل ظلم هایکه تو این چند سال به استقلال شده با سند جمع کنند که به نظر من یه کتاب میشه یه فراخوان بشه از طرفداران پول جمع بشه یه وکیل قدرتمند بگیرند تو فیفا شکایت بشه
  • دوچرخه چیا در حسرت جام IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    هوچی گری تا کجا دوستان کیسه کش؟؟؟؟ یبار منطقی باشبن شاید خوشتون اومد. خداییش چطور میتونین اینقد خودتون بزنید به حماقت. عقده و حسادت همه وجودتون گرفته کیسه شخصیت قهرمانی نداره. وسلام
  • کیسه عروس آسیا IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    فرناز و کمک فرناز از مکتب هوچی گری الکیسه یا همون دوچرخه هستن.عجیب نیست که اینطوری هوچی گری میکنن. خداییش شما کیسه کشا حق دارین حسادت کنید به پرسپولیس. حسرت ۱۰ ساله جام. حسرت فینال اسیا واقعا سوزش داره
  • مصطفی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    بعنوان به فرد که فوتبال رو خوب میشناسم احترام میزارم به پرسپولیس و باید گفت به تنهایی و با وجود همه دشمنی ها داخل و خارج آبرو داری کرد از ایران تو اسیا. امیدوارم استقلال هم بتونه تو اسیا سربلند باشه. اما اگر نمیتونه تو لیگ جام بگیره بجای فرافکنی به مشکلات فنی استقلال مربوط میشه کاملا. هرسال گرونترین تیم لیگ رو جمع میکنه استقلال ولی اخر فصل بهانه گیری. امسال که همچی بنفع استقلال شده بهانه داوری.درصورتیکه منطقی باشیم میبینیم تا هفته هشتم پرسپولیس بیشتر از استقلال ضررکرده از داوری. تلاشتون بیشتر کنید بجای بهانه جویی
  • محمد IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    لنگ مافیای فوتبال ایران رو ب لجن کشیده .داوران نبودند الان لنگیا ب جای ستاره قلابی باید دست دو توپ میزدند . سه تا بازی سره استقلال داوران خودفروخته لنگی بریدند
  • ایرانی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    اصلا قرار بود بازی مساوی شه وگرنه این همه موقعیت پرسپولیس نمی تونست یعنی گل کنه قشنگ تونست نمایش بازی کنه، استقلال رفت یه صحنه نمایشی درست کنه ولی نتونست اونوقت بازیکن پرسپولیس روی استقلال تکل رفت و داور هم خطا رو نگرفت که مساوی بمونن.
  • دوچرخه سوار بی تاج استقلال نیافته IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    مرد باید اندازه وحودش حرف بزنه و تهدید کنه،،کل سرنوشت تیم کیسه تنان به اما و اگر بسته است.اگه اون صحنه داور دوم با داور اول هماهنگ بود با آفساید فلان مسابقه رو اگه نمی گرفتن ما الان بی رقیب بودیم.برو بازی کن و گل بزن ،با حاشیه سازی بازم مثل چندین سال گذشته از پلی اف باید جام اسیا رو شروع کنید،نایب نایب قهرمان،یا نایب نایب نایب قهرمان
  • سرخآبی IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    سهمیه پنالتی داره استقلال، هربازیم طلب میکنه. اوت دستیم انتظارپنالتی دارید. بابا فنی بازی کنید شماهم قهرمان میشید. باسهمیه پنالتی فرجی نمیشه
  • جابری IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    دوستان استقلالی نظرتون قابل احترامه اما درطی پنج فصل متوالی که پرسپولیس قهرمان شده بیشتردربی هارو برده وشماهرباربعدبازی این بهانه هارو حرف حدیثارو وسط کشیدین تیمی که مربیش بایه بشکن قهرکنه ومدام بایدنازشوکشیدبنظرم خودشوتیمشوکناربزارید به قرمزهای غیرتی بپیوندید لاعقل خیالتون راحته پشت تیم سوسولی دلخوش نکردین آقای برانکومربی بودن هربازیکنی حتی تواوج بازیش مثل مسلمان تاتکونی میخوردحتی اگربرضررتیم بودکلاحذفش میکرد نه اینکه مربی بره خونه بازیکن ساک خودشوزنشوواسشون ببنده وببردشون دبی وخودشم دوری بخوره برگرده اینکه مربی نیست بیسترشبیح مسئول خریده والا...
  • ابراهیم امیدی IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    باسلام این بازی باید مساوی تموم میشد، ولی واقعا اینایی که تیمداری وحتی ی ریاضی ساده بلد نیستند چرا اینقدر به خودشون ضرر میزنند؟ مگه نه هردوتیم دولتی هستند؟ مگه نه بدستور آقازادهها نتایج رقم میخوره؟ خب، نادانها دوتا مساوی برا هرتیمی یک امتیاز دلره و آخرفصل میشه دو امتیاز، لعنتی بازی رفت رو بدید میزبان و نیم فصل دوم بلعکس کنید، هم تماشاچی راضی میشه هم هرتیم سه امتیاز میگیره، ضمنا داورای پولکی هم دستشون خالی میمونه، میدونید با این داوریها چقدر داور دربی کاسب میشه؟ همین بنیادی فر از پرسپولیس برای همین دو موقعیت پرسپولیس یک میلیارد کاسب میشه، بابا نکنید این کارارو بچها مردم گناه دارن...
  • رامین IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    لنگی یعنی انکار و انکار شاید یادتون رفته سال ۸۲ یا۸۳ بازیتون با سپاهان .البته قدمتون همین چند ساله اس. گل افشین از اونجای که از یه زاویه لحطه گل گرفته بودن دیگه تصویر نبود اون شب برنامه نود تا آخرای برنامه مثل همین الان انکار می‌کرد توپ با دست نزده وقتی خیالش راحت شد فقط همین یه زاویه دوربین قسماش شدت گرفت رفت رو قسم بچه هاش که با دست گلش نکرده غافل از اینکه اومد خداحافظی کنه فردوسی پور یه فیلم از زاویه دیگه نشون داد با دست زده بود مونده بود چی بگه .اینها باقی مانده همون آدمان.شهامت ندارن یعنی تو وجودشون نیس.
  • عبدالله محیسن IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    دوستان بازی تمام شد ، کارشناسی هم شد توسط میثاقی که خودش را علامه فوتبال میدونه ، برید فکر بازی‌های بعدی باشید و در ضمن از گرانی و بیکاری و بدبختی هم غافل نشید که اینها همش سر کاری دارند شماها را سرگرم می‌کنند "" میدونم منعکس نمی‌کنید ""
  • ارمان IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    آقای ناشناس من بیام سر بازی پرسپولیس و استقلال از غرورم کم کنم که چی بشه ها توی این بازی بیشتر ما پرسپولیسی ها ضرر کردیم که ۳ امتیازی مون رو از دست دادیم و حتما VAR لازمه این استقلالی ها که میگن لازم نیست به سود خودشونه چون پرسپولیس بعضی از شوت هایی که داخل چهار چوب میزنه به بیرون از دروازه میاد و امکان داره گل رو قبول نکنن شما که چند تا بازی قبل پرسپولیس و دیده باشید دیدید که گل وارد شد و از خط گذشته اما هیمن داوری باعث شد حق پرسپولیس خورده بشه استقلالی هایی عزیز باید بدونید که فقط شما از این داوری اسیب ندید پرسپولیس خیلی امتیاز از دست داده به خاطر همین داوری پس به ما توهین نکید که برای برد پرسپولیس این کارو کردن اصلا هم حرف اقای مجیدی که گفت = اگه این صحنه افساد بود من مربی گری رو کنار میزارم . چرا شما با خاطر داوری که توی ایران اشتباهات زیادی داره مربی کری رو کنار بگذارید واقعا باید داخل فوتبال ایران پیشرفت هایی صورت بگیره وگرنه حق تمام تیم ها خورده میشه
  • عبدالله IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    کاربه تعصب ندارم.آقای بنیادی فرتمرکزلازم رو نداشتی وقبول کن پنالتی بوده خیلیم پنالتی بوداگه راستش روبگی بهتره بگوبه علت نداشتن تمرکزوترس ازاعلام پنالتی دردقایق آخرنگرفتم. این بهترین کاره
  • حامد JP ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    استقلال اگه عرضه داره بذار گل بزنه چرا دلشو به پنالتی خوش کرده
  • احد IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    خاک توی سر مصطفوی که امثال این جور بی شخصیت ها باعث شدندفوتبال ایران و به گند بکشند چون اصلا پنالتی نبود
  • هادی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    اصن پنالتی بود...کیسه کشا بسوزین. .دم داور گرم
  • مهدی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    شما کیسه کشا تا دیروز امتیازگیری پرسپولیس را تو لیگ بیستم را به وزیرربط میدانید میگفتیدوزیر پشت پرسپولیسه حالا که امسال میدونید وزیر دیگه یه کیسه کش به تمام معناس با ریس فدراسیون هر دو کیسه کشن حالا هم که تیمتان نتیجه نمیگیره همه را دارید گردن داوران میندازید من میگم تا ابد کیسه کش تیم نمیشه چرا؟چون نه طرفدار درست حسابی داره و نه یه سرمربی دلسوز و نه پیشکسوت درست حسابی چرا چون همشان به فکر جیب خودشان هستند و هر روز زیر آب هم را میزنند مثلا فکری با مجیدی غفوری الان با مجیدی شما بدرد همون دسته 3میخورید
  • شیرمحمدی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    متاسفم برای داوری که شجاعت و جسارت ندارد،،داور این بازی هرگز در کارش موفق نخواهد بود،،این داور لیاقت سوت زدن بازیهای اینچنینی را نداشت ،،دست این داور ترسو برای همه رو شد،، در ضمن صحنه آفساید را بصورت حرفه ای و کشیدن خطوط مجازی روی صفحه گیرنده ها با دقت و مانند بازی های خارجی نشان ندادند،،متأسفانه این صحنه را فرمالیته نشان دادن چون میدانستند این صحنه هرگز آفساید نبود،،این حقیقت را نشان می دادند،آبروی شان به خطر می افتاد،،یک پنالتی و یک موقعیت صدرصدی گل را(اعلام آفساید)را ماستمالی کردند،،متاسفم برای این زدوبندها،متاسفم برای این داور که موقعیت کاری خود را بخاطر پول و ترس،براحتی از دست میدهد،،
  • بازنشسته US ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    یه دفعه بگین جام رابدین به استقلال تمام شدفکرکنم قولهایی دادندبه تیم استقلال که امسال ازآخراول میشه
  • حامد US ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    این بازی به دلایل ناآرامی های اخیر باید مهندسی می شد و مساوی خاتمه پیدا می کرد حالا این وسط از شانس بد روزگار قرعه ناداوری به استقلال خورد آقای بنیادی فر اینجا دروغ می گه پیش خدا چی یه بچه قنداقی هم صحنه رو ببینه تشخیصش پنالتی است اصلا اظهر من الشمسه و هیچ شکی در اون نیست تیم تاج مورد نفرت حاکمین فعلیه و پرسپولیس عزیزدردانه نظام میدان جنگ کاملا نابرابرها سر خودتون درد نیارید. ولی ما هم خدایی داریم.
  • Alireza1155 IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    میثاقی لنگی نه آقای مطهری حتما اونجام آقای لورن بلان گفته تو یه سرگردن بالاتر از لیگ ایرانی. بیا پایین بابا. اون میثاقی معلومه بگیرش حامد لککککک بگیرش ... خخ بنیادی فر عوضی تو نظر اساتید خودت قبول نداری مشخصه که چه تبانی کردی پنالتی تابلووووووو هند تابلوتررررررررر بابا بسه این مغلطه کردنا بابا بسه دیگه..... مافیای لنگ کل لیگ به کثافت کشیدید بسه آخرش کاری کنید فوتبال ایران بخاطر کثافتکاریاتون تعلیق بشه
  • mªhđī IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    این داستان همیشگیه دربی هس،استقلال باید خودش برنده بشه نه با کمک آفساید نه با کمک پنالتی،حالا چرا چون طرفش پرسپولیسه طرفدار داره هر کی با پرسپولیس بده میشه دل و دزد مث کی کیروش،کیروش دست لنگیا رو رو کرد.بعد گفتن کی روش به دفاع اهمیت میده و.. ولی هیچ کی نگفت همین کی روش بود ایران رو برد جام جهانی،موعود بنیادی فر هم نباید شب راحت بخوابه که صحنه به اون واضحی رو پنالتی نگرفت و جالب اینجاس هنوز رو حرف خودش وایساده میگن ژستد پرید هوا تا خورد ، واقعا خوبه حالتون سالمین چیزی نزدین قبل مسابقه؟ ، توی صحنه حسین زاده خود فیفا اعلام کرده که اگه اگر مهاجم و مدافعان یک خط بی صاحاب باشن مهاجمی که یه خورده جلو تره بگذرین آفساید نگیرین ، بعد ایران از این قاعده پیروی نمی کنه چرا چون حریف پرسپولیسه ، بخدا استقلال یه تیمه مث تیمای دیگه فدراسیون انگار ۲ قانون داره یا قهرمان باید پرسپولیس بشه یا یه تیمی به غیر از استقلال ، تف تو این قانونا، پنالتی تو بازی مس رفسنجان پنالتی بود!ولی برای این بازی خیر به هیچ وجه امکان نداره میخواین استقلال رو نابود کنین آخه مشکلتون با استقلال چیه واقعا براتون متاسفم
  • ماهان IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    بنیادی فر روی نفهمی خودش اصرار داره همین و بس
  • سامان IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    از خدا هیچی توی این دنیا نمی‌خوام بجز اینکه خانه این بنیادی فر عزیز را یاد بگیرم تا از طرف استقلالی ها و خیلی از تیمهای دیگه یه تشکر ویژه از خودش و خانواده اش بکنم یا حداقل فقط یکبار ایشان را در جایی زیارت کنم تا جواب تمام خوبیهاش را با تمام وجود تقدیمش کنم
  • سرخپوست IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    امیدوارم گاهی داورها به نفع پرسپولیس هم سوت بزنند.در چند فصل قبل که داورها همش به نفع استقلال سوت زدند و به ضرر پرسپولیس. الان هم پروپاگاندای استقلال فعاله تا مثل فصل های قبل کاری بکنند که داورها به نفع استقلال و به ضرر پرسپولیس سوت بزنند.چند ساله که این گروه کارشون را خوب انجام میدم ولی همیشه دست بالا دست زیاده و دست خدا از همه بالاتره و پرسپولیس قهرمان شده.انشاالله امسال هم خداوند حیله های این تیم مکار را به خودشون برمیگردونه. خدا را شکر که دوربینی اون پشت بود تا تصمیم درست بنیادی فر را تایید کنه.ما به خدا پناه می‌بریم از دست این تیم مکار و خداوند همیشه حافظ تیم پاک ماست و هوای طرفداران مظلوم پرسپولیس را در آخر خوشحال می‌کند.خدایا از همه ی نعمت هایت ممنونیم.ممنونیم که ما را طرفدار تیم پاک و مظلومی قرار دادی که همه ی پیشکسوتانش انسان های پاک و مظلومی هستند بر خلاف تیم دولتی استقلال
  • کاربر سرشناس IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    کاملا خطا درست بود یعنی تمام کارشناسان گفتن که پنالتی بعد اون ژستد بد بخت داغون شد کجا رو زمین نیفتاد
  • کیانوش IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    همه فرگوسنهای نظر بده دارید آتیش میگیرید از اینکه جناب دلال محمدیتون بزودی توسط رسول پناه مجبوره بره حمید مطهری یه لات پی سروپاست که حتی مدرک نداره و پور داده مدرکشو خریده ضمنا همه میدونن که تمام این مسایل مهندسی شده مسعود سلطانی فره و سجادی کاره ای نیست همین جماعت جلو الهلال فقط توپو نگاه میکرد ما شانس اوردیم تیم ملیمون تو گروه عربستان و استرالیا نیست اگه بود امثال دلال محمدی و مطهری اینجوری قلاده پاره نمیکردن موعود و همه داورا از دم تا خرخره تو فسادن اینو تو پرنامه سرخ ثاقی هم یه داور بدبخت اعلام کرد آیا گذاشتن حرفشو بزنه هرگز نمیزارن پرسپولیس ۵ساله مد شده تو فوتبال اصالت تاجی که نباید جواب این قلاده بریدهارو بده
  • پرسپولیس IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    درود بر تیم همیشه قهرمان پرسپولیس
  • مجتبی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    به نظر من پنالتی رو باید کارشناس ها تشخیص می دادن که اونا هم همین نظر رو داشتن دقیقا بگین از جون استقلال چی میخواین همین که تو هر بازی با ناداوری حالشو میگیرین بس نیست بابا دست بردارین،آخه تا کی الکی به خودتون ستاره میدین اون وقت جرات ندارین تو بازی های آسیایی اون ستاره رو رو پیراهنتون بزارین بشینین تورو حضرت عباس،این کارا به هیچ جایی نمیرسه
  • تاج کثیف IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    تو دوره بابا مسعود تاج کثیف تونسته بهترین بازیکنان رو جذب کنه که ارزش دو خارجی معادل پول ۱۲بازیکن پرسپولیس بوده فقط یکسالشون رو حساب کردن بابا مسعود مال ماست اما بازیکن تاپ مال شما عجیبه اینهمه بازی که داوری به نفعشون بود هیچی نگفتید فقط یک بازی رو تو هر فصل ملاک قرار میدید
  • تاج کثیف IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    اشتباهات هم جزیی از ورزشه باید طوری برنامه ریزی کنید که با وجود اشتباهات هم بتونید نتیجه بگیرید بنظر شما با وجود برانکو قهرمانی پرسپولیس عجیبه؟اگر استراماچونی میمون شما هم قهرمان نیستید اما نتوانستید حفظش کنید این دیگه گردن ما نیست برای قهرمان شدن روی داور نباید حساب بکشید حتی روی خرید ستاره ها فقط کار تیمی
  • تاج کثیف IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    شما اگه قراره قهرمان بشید با یه رعیت هم میتونید بشرط ثبات و کار گروهی موفق بشید نیازی به شاه فرهاد و ژنرال قلعه و این دست افراد ندارید مگه اون سالها که استقلال جام می‌گرفت پرسپولیس تو اوج مشکلات نبود؟تاج کثیف تیم شاهنشاهی بوده و پرسپولیس تیم مردمی و هنوز هم ولیعهد رضا پهلوی پول زیادی می‌فرسته براتون که دو تا خارجی میخرید بقیشم عیش و نوش میشه ولیعهدم الان دیگه پرسپولیسی شده گفته دیگه چون تاجگذاری برداشته شده تیم تاج ارزش و اعتباری ندارد مگر بعنوان یه تاج زنگ زده پوسیده
  • آل کیسه IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    عجب رویی دارن این کیسه کش های دلاک خوبه دربی قبل یه تکل زدن باید دفاع کیسه اخراج میشد ولی به لطف داور آقای کرمانشاهی که به نفع آل کیسه حکومتی سوت زد اون بازی رو نباختن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی