برانکو ایوانکوویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ می‌گوید به تمام حریفان احترام می‌گذارد و تیمش شایسته پیروزی و صعود به دور حذفی فیفا عرب کاپ بوده است.

شاگردان برانکو در تیم ملی عمان موفق شدند با سه گل بحرین را شکست دهند و به یک چهارم نهایی فیفا عرب کاپ صعود کردند. برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: ما از پیروزی امروز و مسابقات مقدماتی خود بسیار خوشحالیم و از آنچه بازیکنان ما در طول بازی ارائه کردند و موقعیت‌های بسیاری که خلق کردند بسیار خرسندم.

او ادامه داد: امروز بازیکنان ما توانایی‌های خود را ثابت کرده‌اند و شایسته این برد بودند. تیم ما در این دیدار عملکرد فوق العاده‌ای داشت و زمانی که پیش افتادیم، عقب نشینی نکردیم و سعی کردیم با زدن گل‌های بیشتر بدون عقب نشینی پیروزی را تثبیت کنیم و توانستیم این کار را انجام دهیم.

برانکو در پایان گفت: برخی از بازیکنان برای اولین بار بازی کردند و عملکرد خوبی داشتند، همچنین دروازه‌بانم، ابراهیم را فراموش نمی‌کنم؛ او عملکرد بسیار خوب و در طول مسابقه اعتماد به نفس بالایی داشت. در مورد بازی با تونس در یک چهارم باید بگویم ما برای آن به خوبی آماده خواهیم شد و قدرت تونس را می‌دانیم. ما همیشه به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و آنچه به آن فکر می‌کنیم این است که با عزم راسخ برای پیروزی وارد زمین شویم. از ابتدای مسابقات در دیدار اول و دومی هم شایسته پیروزی بودیم اما شانس با ما همراه نبود اما مهمتر از همه این است که امروز بازیکنان ما ثابت کردند که شایستگی پیروزی و کسب سهمیه را داریم. بازیکنان عملکرد فوق العاده‌ای داشتند و شایسته این پیروزی و کسب سهمیه بودند و من به آنها تبریک می گویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    پروفسور کروات سه تا پیشنهاد جدی از بوندس لیگا ، لیگ برتر انگلیس و لالیگا داره و اگر مانچینی با ایتالیا نتونه به جام جهانی صعود کنه جدی ترین گزینه برای هدایت ایتالیا خواهد بود.این پروفسور سابقه چندین قهرمانی در لالیگا،لیگ برتر و سری آ رو داره و دو بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده ولی با این حال ترجیح می دهد در حوزه خلیج فارس مربیگری کند چون انسان متواضعی است، در ضمن هیچ بدهی مالیاتی ندارد و بعد از جام جهانی فرار نمی کنه ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی