نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
برانکو ایوانکوویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ می‌گوید به تمام حریفان احترام می‌گذارد و تیمش شایسته پیروزی و صعود به دور حذفی فیفا عرب کاپ بوده است.

شاگردان برانکو در تیم ملی عمان موفق شدند با سه گل بحرین را شکست دهند و به یک چهارم نهایی فیفا عرب کاپ صعود کردند. برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: ما از پیروزی امروز و مسابقات مقدماتی خود بسیار خوشحالیم و از آنچه بازیکنان ما در طول بازی ارائه کردند و موقعیت‌های بسیاری که خلق کردند بسیار خرسندم.

او ادامه داد: امروز بازیکنان ما توانایی‌های خود را ثابت کرده‌اند و شایسته این برد بودند. تیم ما در این دیدار عملکرد فوق العاده‌ای داشت و زمانی که پیش افتادیم، عقب نشینی نکردیم و سعی کردیم با زدن گل‌های بیشتر بدون عقب نشینی پیروزی را تثبیت کنیم و توانستیم این کار را انجام دهیم.

برانکو در پایان گفت: برخی از بازیکنان برای اولین بار بازی کردند و عملکرد خوبی داشتند، همچنین دروازه‌بانم، ابراهیم را فراموش نمی‌کنم؛ او عملکرد بسیار خوب و در طول مسابقه اعتماد به نفس بالایی داشت. در مورد بازی با تونس در یک چهارم باید بگویم ما برای آن به خوبی آماده خواهیم شد و قدرت تونس را می‌دانیم. ما همیشه به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و آنچه به آن فکر می‌کنیم این است که با عزم راسخ برای پیروزی وارد زمین شویم. از ابتدای مسابقات در دیدار اول و دومی هم شایسته پیروزی بودیم اما شانس با ما همراه نبود اما مهمتر از همه این است که امروز بازیکنان ما ثابت کردند که شایستگی پیروزی و کسب سهمیه را داریم. بازیکنان عملکرد فوق العاده‌ای داشتند و شایسته این پیروزی و کسب سهمیه بودند و من به آنها تبریک می گویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    پروفسور کروات سه تا پیشنهاد جدی از بوندس لیگا ، لیگ برتر انگلیس و لالیگا داره و اگر مانچینی با ایتالیا نتونه به جام جهانی صعود کنه جدی ترین گزینه برای هدایت ایتالیا خواهد بود.این پروفسور سابقه چندین قهرمانی در لالیگا،لیگ برتر و سری آ رو داره و دو بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده ولی با این حال ترجیح می دهد در حوزه خلیج فارس مربیگری کند چون انسان متواضعی است، در ضمن هیچ بدهی مالیاتی ندارد و بعد از جام جهانی فرار نمی کنه ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی