پاری‌سن ژرمن - لایپزیش - منچسترسیتی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با شکست خارج از خانه شاگردان پپ گواردیولا و پیروزی پرگل پاری‌سن‌ژرمن در یک بازی خانگی آغاز شد.

در نخستین شب از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه‌شنبه) دو بازی در گروه A‌ برگزار شد که در پایان آنها منچسترسیتی به میزبان خود لایپزیش باخت اما پاری‌سن‌ژرمن با اقتدار بر میهمان خود تیم کلوب بروژ غلبه کرد.

در آلمان تیم لایپزیش موفق شد با نتیجه ۲-۱ از سد منچسترسیتی عبور کند. سوبوسلای در دقیقه ۲۴ و سیلوا در دقیقه ۷۱ برای لایپزیش گلزنی کردند و پس از آنها ریاض محرض در دقیقه ۸۲ یکی از گل‌های خورده را برای منچسترسیتی جبران کرد. واکر مدافع منچسترسیتی در دقیقه ۸۲ این بازی اخراج شد.

لایپزیش - منچسترسیتی

در بازی دیگر این گروه، پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه خانگی خود پارک دو پرنس موفق شد با نتیجه ۴-۰ مهمانش کلوب بروژ را شکست دهد. امباپه و مسی هر کدام دو بار در این بازی برای پی‌اس‌جی گلزنی کردند. امباپه که در پایان به عنوان بهترین بازی میدان معرفی شد، در دقایق ۲ و ۷ و مسی در دقایق ۳۸ و ۷۵ (پنالتی) گل‌های خود را به ثمر رساندند. تنها گل بروژ را هم ریتس به ثمر رساند.

نتایج این بازی‌های برای دو تیم بالای جدول اهمیتی نداشت چرا که پیش از این مسجل شده بود که منچسترسیتی ۱۲ امتیازی به عنوان تیم اول و پی‌اس‌جی ۱۱ امتیازی به عنوان تیم دوم صعود خواهند کرد. لایپزیش اما به لطف پیروزی برابر منچسترسیتی ۷ امتیازی شد و بالاتر بروژ ۴ امتیازی تیم سوم جدول ماند و راهی لیگ اروپا شد.

پیروزی قاطع پاریس؛ باخت سیتی و خروج لایپزیش به راه لیگ اروپا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی