ستار همدانی
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستار همدانی پیشکسوت استقلال از غملکرد دو تیم در دربی رضایت نداشت.

ستار همدانی پیشکسوت استقلال ضمن اینکه برای این تیم در فصل جاری شانس موفقیت قائل است می‌گوید با توجه به پنج تساوی پیاپی در حال حاضر کادرفنی باید بیشتر تلاش کند تا این مشکل را برطرف کند.

به نظر شما بازی دربی چرا اینگونه رقم خورد؟

استقلال و پرسپولیس به واسطه شرایطی که دارند همواره مشکلاتی چون بحث‌های مالی، مدیریتی و حواشی را پیش رو می‌بینند. آن‌ها امسال هم از ابتدای راه تا این بازی درگیر مشکلات بودند و این مساله روی کیفیت قطعا تاثیرگذار بود. دربی آغاز خوبی داشت و چند فشار روی دروازه‌ها را شاهد بودیم اما هرچه جلوتر رفتیم بازی افت کرد و اصلا راضی کننده نبود.

استقلال را در این بازی چطور دیدید؟

آبی‌پوشان با تغییر سیستم به بازی آمدند. نمی‌دانم کادرفنی می‌خواست به سلامت از بازی خارج شود یا خیر اما ماحصل کار تساوی بود. پرسپولیس هم که در بازی‌های گذشته خود تغییر سیستم داده بود این بار به حالت همیشگی برگشت. در نهایت باید گفت بازی اصلا هیجانی نداشت و باید دید در مسابقه برگشت چه اتفاقی می‌افتد. دربی نود و هفتم هم بدون کیفیت بالای فنی به پایان رسید، سهم سرخابی‌ها از این بازی یک امتیاز بود که هیچ تأثیری در جایگاه جدولی‌شان نداشت و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا در دربی نود و هشتم یکی از این دو تیم می‌تواند برنده باشد یا اینکه احتیاط حرف اول را خواهد زد؟

آیا دربی بازیکن برجسته ای داشت؟

ستاره خاصی در دربی ندیدم و در اصل هیچ بازیکنی بهتر از بقیه نبود. همه در یک سطح بودند. در استقلال چند دربی اولی داشتیم و شاید این مساله هم در بی‌کیفیت بودن تاثیر داشت.

روند استقلال تا بدین جای فصل را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی‌های بدی از استقلال مشاهده نکرده‌ایم اما کسب ۵ تساوی متوالی شرایط را نگران کننده کرده است. کادر فنی باید با تمهیدات خود این نقیصه را برطرف کند. به‌طور کلی تغییرات بازیکنان و حضور نفرات در این باره تاثیرگذار است. آبی‌پوشان هنوز در خط هافبک و مدافعین کنار مشکل دارند. یامگا و ژستد هم نتواسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. من خلاقیتی در خط حمله استقلال ندیدم. فصل گذشته مهدی قایدی و دیایاته می‌توانستند از فرصت‌های خود نهایت استفاده را کنند و از هر موقعیتی، زمینه لازم را برای گلزنی ایجاد کنند. تعجب من این است که چرا از ارسلان مطهری استفاده نمی‌شود؟ او ثابت کرده است که مهاجم خوبی است. من چیزی از ژستد تا اینجای کار ندیده‌ام. یامگا یک سری کارهای مثبتی انجام داده است اما ژستد کیفیت لازم را از خودش نشان نمی‌دهد. باید از ارسلان مطهری زودتر در داربی پایتخت استفاده می‌شد. در بین بازیکنان فعلی که جدیدا خریداری شده‌اند حسین‌زاده بهتر از دیگران بوده و می‌شود به او امیدوار بود.

برای تیم در فصل جاری شانس موفقیت قائل هستید؟

امیدوارم استقلال بتواند در ادامه راه در مسیر درست بیفتد و بتواند به قهرمانی لیگ برتر برسد. با توجه به پتانسیل آبی‌پوشان فکر می‌کنم آن‌ها بتوانند در ادامه نتایج خوبی بگیرند که البته این مساله منوط به آماده‌سازی بهتر از نظر روانی و تاکتیکی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی