نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۱۰
مهدی طارمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در لیگ قهرمانان اروپا، همین که بازیکنی از فوتبال ایران در ترکیب تیم قرار می‌گیرد یعنی اتفاق خارق‌العاده‌ای در زندگی فوتبالی او رخ داده است.

آرتین زهرابی؛ گلادیاتورهای سیمئونه برای درهم شکستن پورتو به پرتغال سفر کرده بودند و هدفی جز این نداشتند. دیداری که در برخی دقایق به جنگ‌های پارتیزانی شباهت آشکاری پیدا کرده بود اما در نهایت با پیروزی قابل توجه اتلتیکو مادرید به پایان رسید.

مهدی طارمی هم در این بازی جنجالی حضور داشت و او هم شاید مانند اغلب هواداران پورتو که در انتظار جشن صعود بودند تصور نمی‌کرد همه چیز برعکس شود. پورتو و اتلتیکو با جو پرالتهابی که در این بازی ایجاد کردند، از فضای واقعی لیگ قهرمانان اروپا دور شدند و فوتبال به میدان زد وخورد تبدیل شد.

طارمی هم که این روزها خیلی‌ها را به گل‌هایش در فوتبال اروپا عادت داده، تلاش‌هایش در این بازی بی نتیجه بود؛ هر چند بالا رفتن بی دلیل سطح توقع از طارمی که گاهی وقت‌ها حتی منجر به انتقاد شدید از او می‌شود، موضوعی قابل درک نیست.

مهدی طارمی چرا گل نمی زنه؟/ فوتبال به شرط آب میوه در محله رفقا...

 در لیگ قهرمانان اروپا، همین که بازیکنی از فوتبال ایران در ترکیب تیم قرار می‌گیرد یعنی اتفاق خارق العاده ای در زندگی فوتبالی او رخ داده است.

بعضی‌ها فراموش می‌کنند که حضور در لیگ قهرمانان، احیانا شباهتی به فوتبال سالنی آنها به شرط خوردن آب میوه در محله رفقا ندارد!

بازی در لیگ قهرمانان اروپا، همان شوت یک ضرب ما در سیزده بدر نیست؛ سطح فنی فوتبال طارمی با حضور این بازیکن در ترکیب پورتو و لیگ قهرمانان مشخص می‌شود و اگر او در این بازی گل می‌زد که چه بهتر و حالا که چنین نشده، فوتبال ایران یک نماینده در این بازی داشت؛ مسابقه ای که بر خلاف عادت این لیگ حرفه ای در برخی دقایق به خشونت کشیده شد!

خلاصه بازی پورتو و اتلتیکو مادرید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسام الدین IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    انگار طارمی نه از لحاظ جسمی و نه از لحاظ روحی آماده نبود.. روزای خوبشو دیدیم، روزای بدش رو هم دیدیم. فقط لطفا دسته سه ای ها اظهار نظر نکنن که در سطح این حرفا نیستن. ممنون
    • میلاد IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      هواداران ایرانی یادشون رفته طارمی چجوریه و پرتغالیها هم طفلیها نمیدونن یا عادت ندارن .طارمی یعنی دروازه خالی رو میزنی تو اوت ولی توپی که حتی کامپیوترها هم میگن گل نمیشه رو گل کنی . طارمی در پرسپولیس هم همینطوری بود . در یک لحظه بدترین و بهترین ، منفورترین و دوست داشتنی ترین بازیکن بود . ونمیدونستی باید ازش عصبانی باشی یا سپاسگزار
    • محمد IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      تو خودت شاخ دسته سه ای هایی
  • مهدی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    من از طرفدارای سر سخت مهدی طارمی بودم حتی در حد خدای فوتبال می دونستمش ولی با بازی دیشب که ازش دیدم واقعا پرسپولیس هم از سرش زیادیه این بشر فقط موقعیت خراب کنه و یک شوت دقیق و سفت بلند نیست یعنی کونسیسائو باید با لگد پرتش کنه بیرون و الان باید بفهمیم حق با اسکوچیچ بوده امیدوارم ناراحتی مردم رو از انتظاری که ازش داشتن درک کنه و ... .
    • مسعود IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      واقعا حرفت درسته تو فوتبال تراز اول دنیا بازی کنی مهاجم فیکس باشی هم مربی و هم بازیکن بهت اعتماد کنه ولی چی نتونی از موقعیتایی که بدست میاری خوب استفاده کنی آنم تو یه بازی حساس که تک موقعیت یعنی دقت لازم داشته باشی اونوقت اینجوری به هدر بدی گل زنی گل میخوری و این شد که فوتبال مذخرفت رو به همه نشون بدی
  • محمد جواد IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    بهترین بازیکنان دنیا خراب میکنن ولی یه بازی دو بازی نه که آنقدر دهن همه رو سرویس کرده با این بازیش اصلا تمرکز نداره دروازه خالی توپو حواله تماشاچیان پورتو کرد.جمع کن برگرد بیا بوشهر بازی کن.
  • محمدطاها IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    خب کلا طارمی موقعیت زیاد خراب میکنه تا یکی رو‌ گل کنه، شب گذشته هم بد بازی کرد واقعا تو بهترین روزهای فوتبالیش با یه توییت خودشو‌ قشنگ درگیر حاشیه و تنش با تیم ملی کرد و باعث شد تمرکز لازم رو تو بازی نداشته باشد، شایدم حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا یه خیریتی توش هست و پورتو میخواد قهرمان لیگ اروپا بشه:)))
  • AMIR SH IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    بالاخره طارمی میره رویه روال و جواب منتقداش رو میده اون زمان دور نیست
  • ... IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    این چرندیات چیه؟؟؟؟ هوم؟ ی مثال میزن تو پی اس بازی میکنی ی دست میبازی روح روانت بهم میریزه عصبی میشی خسته میشی میخوای دستو پا بزنی نمیشه از ی طرف حصود خودخواه هایی مثل شمایی ک پشتش حرف میزنین از ی طرف اون ور ک تو فوتبال پرتغال داره بازی میکنه از هر طرف تو فشاره حاجی شما ها ک انقدر ادعا دارین ببخشیدا ببخشیدا انقدر حرف اضافه میزنین درباره نوع فوتبالش چرا گل نمیزنه این مهبوباتون همین ک این اقا هست میشن؟ کو؟ خدایی بزارین کنار این فرهنگ بی صابتون رو درست کنین چرا اینجورین ؟ چرا وقتی ی نفر میخوره زمین دوست دارین انقدر لقدش بزنین ک له بشه ... هرچند با حرفای شما ککشم تکون نمیخوره ولی اینکه انقدر حصادت میبینم روش شاخ در میارم مرده این همه موفقیت داشته هم تو تیم ملی هم باشگاهی چطور اونا رو یاد نمیارین ؟؟؟ بسه تو رو خدا بسه یکم درک کنین ادمی ک تو فشاره بفهمین
  • حسین IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    اگر دقت کنید بهترین گلزای جهان باهوشترینن که با صدم ثانیه تصیم دقیق باید گرفت که طارمی نیست ونخواهد شد طارمی غرور طارمی پرحاشیه طارمی متکبر حالا با این باخت خوب هم خودش هم تیمش و هم طرفداران تیمش پنچر کرد که قابل پنچر گیری هم نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی